Miks salkkareissa osa III
Pidetään tämä väliaikaisena tai sitten pysyvänä, jos ketjua ei avata uudelleen.
Kommentit (6757)
Huvittaa ikähullun viestit itselleen: Camilla on ihana ja lämmin ihminen.
Camilla on ärsyttävä ja tylsä kusi*ää
Hah!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko ensi viikolla vain 3 jaksoa? 😠
Jes, MM-kisst starttaa :)
Miksei niitä voi siirtää maksukanaville kuten formulat ja muut..
Kansalaisoikeus
Vierailija kirjoitti:
"Mitä huonoja uutisia Kososella on Kallelle?"
Ehkä Kososella on ollut juttua Kallen eksän kanssa tai vähintäänkin tuntee tämän ja nyt asia jostain syystä selviää. Tai sitten Kososen on sairas.
Mulle tuli mieleen, että se itsekin olisi alkoholisti :D
Miksi sarjassa vähä väliä alennetaan naiset ihan tyhmisi? Nyttenkin Aaron vedätys uppoaa Evaan ihan kympillä.
Benjaminilla ja Severillä on paljon yhteistä. Molemmat haluaa isiensä naisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmää, kun noi ei ikinä vietä mitään juhlapäiviä. Ei joulua, juhannusta tai edes synttäreitä.
Jos ei lasketa niitä Special-jaksoja uten silloin kultaisimpina vuosina Salkkareiden alkuaikioina. Ainakin jossain erikoisjaksossa vietettiin joulua Lapissa ja onhan synttäreitäkin vietetty jossain vanhemmissa jaksoissa.
Onhan synttäreitä vietetty myös siinä jaksossa kun oli Sebastian ja Antin syntymäpäivä. Tai Larin syntymäpäivä kun täytti 18 ja Elias mainitsi täyttävänsä 18 siellä vankityrmässä kun olivat Mariannan vankina.
Vierailija kirjoitti:
Mietin tässä, että voisiko Seireeni kenties vahingoittaa päätösjaksossa tai kevään viimeisissä jaksoissa vahingossa jotakin sivullista ?
Tuskinpa, koska en usko, että Martina uusii rooliinsa.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kaikki vanhat keskenjääneet kuviot käsitellään loppuun piakkoin vaikka ihan ensi tammikuussa olevan 20.vuotissyntymäpäivän kunniaksi. Nyt tänä keväänähän näitä vanhoja kuvioita on käsitelty. Sannin tulisi esim. saada vihdoin tietää totuus isänsä teoista ja siitä, että Camilla tilasi tämän murhan.
Tuskin tapahtuu. Unohdettuja juttuja jo. Ei Larikaan ikinä saanut tietää, että Elias antoi ne rahat kun Moose ryöstettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emil (Tale), Hemmo (Janne) ja Eva (Tiina) oli viime viikolla kolmistaan kuvaustauolla ravintolassa syömässä. Liekö syksyllä jatkuu tämän kolmikon draama.
Jos jatkuu, niin menee oikeasti jo hermo. Tylsää. Kuinka kauan ne oikein meinaa jatkaa?
Talen pitäisi päättää haluaako olla Sannin vai Tiinan kanssa. Voihan se olla, että Tiina alkaa seurustelemaan myöhemmin Jannen kanssa ja kaikki on hyvissä väleissä. Vielä kerkiää tapahtumaan vaikka ja mitä.
Jos ei uusia hahmoja tule, niin paras ratkaisu olisi tuo Tiina ja Janne. Janne on ihana höpsö komistus joka Iidan ja Sanni ihastuksen jälkeen olisi jo onnensa ansainnut.
Voisi olla myös hauskaa ja mielenkiintoista jos Jannelle tulisi suhde jonkun vanhemman naisen kanssa esim. Monican. Olisi varmasti viihdyttävää seurattavaa kun Monica stressaisi ikäerosta.
Se olisi paljon realistisempi kuvio kuin tämä Severin ihastus Monicaan, ottaen huomioon että Severi on alaikäinen.
Hyi helvetti.
Mitä hyi? Molemmat täysi-ikäisiä ja aikuisia. Niin hahmot kuin näyttelijät. Olihan Katariinakin Nikon kanssa aikoinaan ja Jenni Amin. Jos siis joku ei muista, niin Ami oli Jenniä paljon nuorempi. Puhumattakaan Hannasta ja Aleksista.
Nimenomaan! Mä ainakin shippaan Monicaa ja Severiä :DDD
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa ikähullun viestit itselleen: Camilla on ihana ja lämmin ihminen.
Camilla on ärsyttävä ja tylsä kusi*ää
Hah!
? Minä sanoin että Camilla on ärsyttävä, mutta en ole ikähullu.
Siis vaihtoiko Monica lapsensa vaipan Camillan työpöydällä? Hyi saata*a...
Vierailija kirjoitti:
Oli siinä alusta päällä! Mua huvitti, kun Camilla koski kynälläkin vaippaan ja heitti senkin samalla roskiin. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli siinä alusta päällä! Mua huvitti, kun Camilla koski kynälläkin vaippaan ja heitti senkin samalla roskiin. :D
No mutta silti, eikös siellä ois vessakin?
Severi on naurettava. Koko toi ihastus Monicaan on naurettava. Eikö käsikirjoittajat parempaa keksi?
Luulis, että Kari sentään Benjaminin koulutarvikkeet maksaisi ilman töppäyksistä huolimatta.
Noniin ikähullu, nukkumaan :)
Jaa ne viesitt jo poistettiin täältä.
Onko Jirillä edelleen rahaongelmia? Entä klubin huijauskuvio? Tuntuu, että kaikki on unohtunut ainakin hetkeksi.
Oisko kellään ihanalla Seiskan tai Seuran juonipaljastuksia? Vai löytyykö ne nykyisin sieltä Cmore-ketjusta?
Joo Noora soittaa Benjaminille. Mitä mä sanoin, ettei mitään Noora nähdä? Uskottiinko mua? No eipä tietenkään.