Miks salkkareissa osa III
Pidetään tämä väliaikaisena tai sitten pysyvänä, jos ketjua ei avata uudelleen.
Kommentit (6757)
Mikä palkkamurhaajan palvoja täällä riehuu? Itse olen ainakin aina inhonnut Martina Aitolehteä.
Teille jotka yläpeukutatte noita "Seireeni on ihana" kommentteja, mitä ihmettä oikein näette siinä?
Vierailija kirjoitti:
Mikä palkkamurhaajan palvoja täällä riehuu? Itse olen ainakin aina inhonnut Martina Aitolehteä.
Teille jotka yläpeukutatte noita "Seireeni on ihana" kommentteja, mitä ihmettä oikein näette siinä?
Ikähullu.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä olisi sinunkin muistaa, että Martina Aitolehtihän ei tosiaan ole palkkamurhaaja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Iljalla on polkkatukka? Eikös se näyttelijä olekaan poika?
Ihan pienillä on yleensä tommonen tyyli ja eiköhän vanhemmat saa päättää myös millaset hiukset lapsella on ettei ihan tuotannon mukaan leikata..
Enpä ihmettele että hiustyyli on mitä on kun nimikin on Ruupertti...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Camilla ei vaan anna olla? Halvemmaksi tulee niellä tappio kuin maksaa Seireenille lisää murhista
Pitäisi antaa Nikkisten kiristää ja niellä tappio? Aki on tyhmä, kun kiristää pelkäämättä seireeniä. Toimisin Camillan tilanteessa juuri noin.
"Toimisin Camillan tilanteessa juuri noin". Eli olisit valmis murhauttamaan toisen ihmisen? Ihan sama kuinka pahasti Aki on Camillaa loukannut, murha on murha. Mikään määrä rahaa ei korvaa ihmishenkeä. Vaikka tämä on vain sarja, niin kannattaa silti miettiä mitä sanoo.
Olisin valmis jo pienemmästäkin rikkeestä.
Hyväksyt siis toisen ihmisen tappamisen oikeassa elämässä. Selvä. Sellaisille ihmisille on kuule termikin. Psykopaatti.
Hyväksyn ja olen ylpeä siitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Tale kuvittelee ettei valehtelu kaupalla olosta käy koskaan ilmi Sannille? Ei tarvita kuin Sannin ohimennen huomautus Ismolle asiasta ja taas mennään..
Olihan Tale töissä kaupalla.
Ei ollut joka kerta, vaikka niin Sannille sanoi. Lisäks valehteli Ollin soittavan, vaikka se oli oikeasti Tiina.
Camilla on todella ilkeä jokaiselle. En haluaisi olla hänen kanssaan samassa työpaikassa tai muutenkaan tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Camilla on todella ilkeä jokaiselle. En haluaisi olla hänen kanssaan samassa työpaikassa tai muutenkaan tekemisissä.
Ehkä niin, mutta Aki kusettaa kaikkia.
Aki ei koskaan rakastanut Peppiä aidosti.
Onko Tale ja Tiina siis yhdessä? Vai miksi virallisten paljastusten otsikossa käytetään salarakas termiä.
Tuleeko ensi viikolla vain 3 jaksoa? 😠
Juonareista:
Hyvä, että Aki tulee järkiinsä, haluaa lepytellä Camillaa ja palauttaa oman osuuden rahoista. Onko Seireeniltä tilattu palkkamurha tuolloin peruttu vai vielä voimassa? Seireeni varmaan iskee just silloin kun Camilla on antamassa Akille anteeksi..
Onko Talen ja Sannin rahat jo nyt loppu, vai miksi riitelevät ja Sanni patistaa Talea hankkimaan työpaikan? En ymmärrä miksei heistä kumpikaan halua opiskella, vaikka talous olisi ollut ainakin hetken turvattuna eli hyvä tilaisuus aloittaa opinnot. Talekin oli koulussa aina niin fiksu, joten outoa, ettei jatko-opinnot kiinnosta.
Mitä huonoja uutisia Kososella on Kallelle?
"Ismo ehdottaa Talelle pukupuoliyhteyttä" <- aika ällö jaksonnimi :P
Vierailija kirjoitti:
Onko Talen ja Sannin rahat jo nyt loppu, vai miksi riitelevät ja Sanni patistaa Talea hankkimaan työpaikan? En ymmärrä miksei heistä kumpikaan halua opiskella, vaikka talous olisi ollut ainakin hetken turvattuna eli hyvä tilaisuus aloittaa opinnot. Talekin oli koulussa aina niin fiksu, joten outoa, ettei jatko-opinnot kiinnosta.
Ehkäpä Sanni haluaisi, että Talekin olisi jossain töissä eikä vain kotona. Iljahan taitaa olla päivät päiväkodissa. Sannin kannattaisi yrittää Amandassa oppisopimuskoulutusta ravintola-alalle.
Vierailija kirjoitti:
Jes, MM-kisst starttaa :)
Vierailija kirjoitti:
Ju
"Ismo ehdottaa Talelle pukupuoliyhteyttä"Mitähän tulee tapahtumaan? Liittyy kenties tähän Kertun helmikuussa laittamaan kuvaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jes, MM-kisst starttaa :)
Miksei niitä voi siirtää maksukanaville kuten formulat ja muut..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ju
"Ismo ehdottaa Talelle pukupuoliyhteyttä" <- aika ällö jaksonnimi :PMitähän tulee tapahtumaan? Liittyy kenties tähän Kertun helmikuussa laittamaan kuvaan.
Juonipaljastusten mukaan tuossa pukupuoliyhteys-jaksossa Ismo tarjoaa Talelle vakipaikkaa Ismon valinnasta. En usko tuon ig-kuvan hienomman puvun liittyvän siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä Sanni haluaisi, että Talekin olisi jossain töissä eikä vain kotona. Iljahan taitaa olla päivät päiväkodissa. Sannin kannattaisi yrittää Amandassa oppisopimuskoulutusta ravintola-alalle.
Onhan Tale aika ahkerasti ollutkin Ismon kaupalla töissä.
Kyllä on. Upea nainen.