Miks salkkareissa osa III
Pidetään tämä väliaikaisena tai sitten pysyvänä, jos ketjua ei avata uudelleen.
Kommentit (6757)
Ei näit uusintoi pysty kattoo Mariannan takii
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainut kenen mielestä Kalle suuttui taas turhasta? Sami toimi hienovaraisesti ja oikein. Opetti Ismonkin suhtautumaan oikein.
Minä ymmärrän suuttumisen. Sami ja Kalle olivat juuri sopineet että Kalle harkitsee itse isälleen kertomista. Itse suuttuisin aikalailla jos puolisoni alkaisi selän takana kertomaan/vihjailemaan minulle kipeistä henkilökohtaista asioita vanhemmilleni.
Viikon kurkistus tulee nykyään perjantaina klo 20!
Katoin eka että Evalla olisi sellainen ugly christmas sweater päällä :D
Hieman yllätti toi ettei Nella voi ottaa sydämen takia. Onkohan kyse suosituksesta vai voikohan siitä oikeasti käydä jotain vakavaa.
Juuri noin alkoholisti hakee/löytää syyn ryyppäämiseensä. Kun noi kaksi on liittoutunut mua vastaan nyyh. Mutta toivottavasti ei nyt kuitenkaan...
Kumma kun Salkkreissa kukaan ei pidä puhelintaan lukituksen takan. . Ei kukaan teini jätä puhelinta reppuun kun menee suihkuun.
Salkkarijuonipaljastus: Severi ajaa päänsä kaljuksi ja rupeaa uusnatsiskinheadiksi. Severi saa Benjaminista tarpeekseen, pistää päälleen pilotin ja liittyy skinijengiin.
Siis mikä tossa Tammisten ovessa luki? :D
Mitää!? Kenen sydän Nellalla sit on jos Paula on elossa? Kiva saada Paula kuitenki takas
Katoin viikon jaksot ja huomisesta: Ismo liittyy isisiin
Vierailija kirjoitti:
Mitää!? Kenen sydän Nellalla sit on jos Paula on elossa? Kiva saada Paula kuitenki takas
Paula ei ole elossa vaan nuo ovat Aaron harhoja.
Sanni ei sopisi Alissan tai Lolan ystäväksi. Näyttää ihan kakaralta niiden rinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Voi jestas! Se oli Aaron harha. Aaro on pimahtamassa.
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä tossa Tammisten ovessa luki? :D
Tamminen ja Haukkala?
Vierailija kirjoitti:
Missä siellä keskustellaan ennakoista? Oma keskustelualue on, mutta taisi olla vaivaiset neljä viestiä sitten ennakoiden. Uusin viesti oli 1.4. jolloin myös kaikille julkaistiin Paulasta klippi.
Mä jotenkin ylireagoin heti kun mainittiin Paula ja alettiin sperkuloida, että se nyt jatkossakin näkyisi tai jotain.
Vaikka Eva on hahmona rasittava, niin ei sentään ansaitse noin paskamaista kohtelua mitä saa Pietarilta.
En ymmärrä miksi Sanni haluaa ja kaveerata Alissan kanssa, ovat ihmisinä kuin yö ja päivä. Lola sopisi paremmin Sannin ystäväksi. Niin ja tietty Iida.
Hitto miten typerä juonikuvio taas tuo teinien juopottelu kellarissa. Jättivät vaan tyhjät tölkit sinne?
Tykkäsin tosi paljon Nellan ja Violan kohtauksesta illan jälkeisenä aamuna. Huomaa, että Vivin ja Sonjan hyvät välit oikeassa elämässä näkyy tämmösissä kohtauksissa.