Miks salkkareissa osa III
Pidetään tämä väliaikaisena tai sitten pysyvänä, jos ketjua ei avata uudelleen.
Kommentit (6757)
Vierailija kirjoitti:
Paljonko Ismolla ja Karilla on ikäeroa? Hahmoilla ja näyttelijöillä?
Kari täytti juuri 50 ja Ismo muistaakseni 60
Uusia jaksonimiä hyvät ihmiset:
3.4. Osa 3352: Kolmas kerta poven sanoo, Ismo Laitela?
4.4. Osa 3353: Kun Severi ottaa märkää, Jiri kuivaa
5.4. Osa 3354: Jiri käy viemärillä ja akkahan siellä haisee
6.4. Osa 3355: Aaro on harhaahapsi
9.4. Osa 3356: Janne vetää viimeisen kenkäyksen
10.4. Osa 3357: Camilla on kiinnostunut Akista vain jyystävänä
11.4. Osa 3358: Kari valitsee vuoden tankokuningattaren
12.4. Osa 3359: Jiri ottaa köysin rantein
13.4. Osa 3360: Ikäneito Etsivä ja vaeltava vaari
16.4. Osa 3361: Aaron kirkossa kaikaavat juorukellot
17.4. Osa 3362: Pietari tuuppaa muitakin kuin Evaa
18.4. Osa 3363: Kari menee pois Lolaltaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johanna ja Sami FB-livessä ja kyseltiin mitä on tulossa tulevaisuudessa. Kuulemma tänään ovat olleet yhteiskohtauksessa kuvaamassa jotain käännettä mikä varmasti taas järkyttää ja on vähän pelottavakin.
Voisitteko puhua Salkkarinimillä - itse en ainakaan tiedä näyttelijöitten nimiä ja toisaalta en niin fani olekaan, että vaivautuisin tutustumaan sen paremmin. Silti kiinnostaa, että ketkä ovat yhdessä kuvanneet ja mitä :)
Helpompi puhua oikeilla nimillä silloin, kun näyttelijä on omana itsenään. Toki sulkuihin voisi laittaa roolihahmon nimen. Alissa ja Aki olivat siis yhteiskohtauksessa aamulla. Esimerkiksi Eva voi tarkoittaa hahmoa Eva Tamminen tai Tiinan näyttelijää Eva Adamsonia.
Nimenomaan. Jos ovat omana itsenään, niin kuulostaa ainakin mun korvaan lapselliselta puhua jostain Akista tai Alissasta. Eivät he ole he vaan Sami ja Johanna. Googleta jos et tiedä. Sulkuihin voi toki laittaa roolihahmon nimen, en mä sillä.
Näkeeköhän tota liveä mistään enää jälkikäteen? :( En ollut katsomassa.
Vierailija kirjoitti:
Harmi, että skipattiin kohta, jossa Janne kertoo Camillalle Akin huijauksesta. Olisin halunnut nähdä Camillan reaktion.
Mä harmittelin ihan samaa! :( Olisin halunnut niin nähdä. Toivottavasti tulisi sekin takaumana. Olisi ensimmäinen sellainen josta olisi hyötyä. Niin jos ei lasketa sitä kun Lari tajusi menneensä Sannin kanssa sänkyyn.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko Ismolla ja Karilla on ikäeroa? Hahmoilla ja näyttelijöillä?
Esko (Ismo) on vm-58 ja Tommi (Kari) on vm-67.
Vierailija kirjoitti:
En ole seurannut salkkareita moneen vuoteen. Nyt olen taas välillä katsonut jakson sieltä täältä. Aloin pohtimaan, että onko benjaminillakin hiv? Muistelisin, että Noora halusi nimenomaan adoptoida hänet sen takia? Onko tätä käsitelty nyt salkkareissa ollenkaan?
Kiitos ja anteeksi jos tästä on ollut jo aiemmin keskustelua :)
Öööniin halusi adoptoida juuri siksi ettei lapselle siirry hiv
Vierailija kirjoitti:
Uusia jaksonimiä hyvät ihmiset:
3.4. Osa 3352: Kolmas kerta poven sanoo, Ismo Laitela?
4.4. Osa 3353: Kun Severi ottaa märkää, Jiri kuivaa
5.4. Osa 3354: Jiri käy viemärillä ja akkahan siellä haisee
6.4. Osa 3355: Aaro on harhaahapsi
9.4. Osa 3356: Janne vetää viimeisen kenkäyksen
10.4. Osa 3357: Camilla on kiinnostunut Akista vain jyystävänä
11.4. Osa 3358: Kari valitsee vuoden tankokuningattaren
12.4. Osa 3359: Jiri ottaa köysin rantein
13.4. Osa 3360: Ikäneito Etsivä ja vaeltava vaari
16.4. Osa 3361: Aaron kirkossa kaikaavat juorukellot
17.4. Osa 3362: Pietari tuuppaa muitakin kuin Evaa
18.4. Osa 3363: Kari menee pois Lolaltaan
Severi vetää kännit.
Toivottavasti Janne ei kuole?
Kari ja Lola ilmeisesti lähenee.
Gunnar harhailee taas jossain.
Pietari ja Peppi menee taas sänkyyn.
Vierailija kirjoitti:
Munkkiniemi / kuvauspaikkoja kartalla: https://aijaa.com/img/b/00159/14534526.jpg .
.
Kiitos! Hienoa työtä! :) 👍🏼
"Kari valitsee vuoden tankokuningattaren"
Toivottavasti tankokuningattarella tarkoitetaan Lolaa eikä Tamaraa.
Vierailija kirjoitti:
Tiia Elg epäili roolihahmonsa Evan olevan 36-38 vuotias sarjassa. Jos nyt ei ihan niin vanha kuitenkaan? :D
Eikös Eva ollut 17 kun Nella synty ja Nella on nyt ilmeisesti 15 eli Eva olisi nyt siis 32
Vierailija kirjoitti:
Akin ja Pepin suhde oli ällöttävä. Hyi.
Eikä ollut. Millä perusteella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikähullu kysyy itseltään, että pääsee vastaamaan.
Pitääkö kirjoittaa välillä jotain, että tulee järkevääkin tähän ketjuun. Kiva, kun Janne on taas Majatalossa töissä ja homman ytimessä.
Sanni lupasi, että talo tarjoaa viinilasilliset Akille ja Alissalle. Sanni jäi yläkertaan, mutta niinpä vaan isä ja tytär olivat saaneet viininsä alakerrassa, vaikka Camilla oli siellä duunissa, eikä varmasti tiennyt Sannin ilmaisen viinin lupauksesta eikä myöskään ois viiniä ilmaiseksi tarjonnut. Moka käsikirjoituksessa?
Ikähullusta ei kannata välittää! Klikkasin itse tyhmänä muutama päivä sitten ketjuun, jonka otsikko oli jotain tähän tyyliin: "Onneksi hyväksikäyttäjä kuoli." Avasin joka linkin oli ensimmäiseksi laitettu ja aloin ihmettelemään, että uutinenhan on vanha missä kerrottiin oisko ollut 22v naisen menettäneen miehensä (30v) onnettomuudessa ja jäivät lapsen kanssa kahden. No sitten menin takaisin ketjuun ja huomasin sen saman virren: "Ei kolmekymppinen mies voi oikeasti rakastaa 22-vuotiasta naista" ja kaikkea muuta esim hyvä, että kuoli ja viitattiin lapseenkin jotain. Voisin mennä 99,9% takuuseen, että se oli ikähullun ketju!
Ai että mulla alko rasahtelemaan päässä. Ymmärrän jotenkin tv-sarjojen hahmojen arvostelun, mutta jos se jumaliste alat tosielämästä puhumana tommosia! Pakosti oltava päässä vikaa ja pahasti. Ei kukaan normaali tommosta kirjottele..
Vierailija kirjoitti:
Ikähullusta ei kannata välittää! Klikkasin itse tyhmänä muutama päivä sitten ketjuun, jonka otsikko oli jotain tähän tyyliin: "Onneksi hyväksikäyttäjä kuoli." Avasin joka linkin oli ensimmäiseksi laitettu ja aloin ihmettelemään, että uutinenhan on vanha missä kerrottiin oisko ollut 22v naisen menettäneen miehensä (30v) onnettomuudessa ja jäivät lapsen kanssa kahden. No sitten menin takaisin ketjuun ja huomasin sen saman virren: "Ei kolmekymppinen mies voi oikeasti rakastaa 22-vuotiasta naista" ja kaikkea muuta esim hyvä, että kuoli ja viitattiin lapseenkin jotain. Voisin mennä 99,9% takuuseen, että se oli ikähullun ketju!
Ai että mulla alko rasahtelemaan päässä. Ymmärrän jotenkin tv-sarjojen hahmojen arvostelun, mutta jos se jumaliste alat tosielämästä puhumana tommosia! Pakosti oltava päässä vikaa ja pahasti. Ei kukaan normaali tommosta kirjottele..
Ikähullu olisi kyllä hoidon tarpeessa. Ei tuota käytöstä voi pelkällä ärsyttämishalulla selittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikäero.
En ole seurannut salkkareita moneen vuoteen. Nyt olen taas välillä katsonut jakson sieltä täältä. Aloin pohtimaan, että onko benjaminillakin hiv? Muistelisin, että Noora halusi nimenomaan adoptoida hänet sen takia? Onko tätä käsitelty nyt salkkareissa ollenkaan?
Kiitos ja anteeksi jos tästä on ollut jo aiemmin keskustelua :)