Miks salkkareissa osa III
Pidetään tämä väliaikaisena tai sitten pysyvänä, jos ketjua ei avata uudelleen.
Kommentit (6757)
Vierailija kirjoitti:
GALLUP: Jos joutuisitte väliaikaisesti (vaikka kuukaudeksi) muuttamaan jonkun tällä hetkellä Pihlajakadulla asuvan porukan kämppään asumaan heidän seurakseen, niin minkä kämpän valitsisit?
Itse en muuttaisi ainakaan Mustavaaroille, en jaksaisi Camillan kyräilyä. Taalasmailla voisi olla ihan mukavaa. Ullan hössötys on hyväntahtoista, ja ruokaa olisi aina tarjolla.
En ainakaan Aaron ja Violan luo...hui! 😱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas sitten ärsytti, että joivat koko ajan tyhjästä kahvikupista. Sen huomaa todella selvästi, ettei sitä kahvia voi olla valmiiksi niissä kupeissa jäähtymässä ja vieressä vielä pumpputermos. Yhdessä kuvakulmassa sinne kuppiin oikein näki, ettei siellä mitään ole.
Miten voi ärsyttää? Mietin kyllä miten Dahlialle kelpaa bulkkisumppi pahvimukista, mutten tarkkaile onko kuppi tyhjä vai ei, koska mitä väliä?
En ole sama jolle vastasit, mutta olen kyllä aiemminkin kirjoittanut aiheesta. Itseäni ainakaan ei pääasiassa ärsytä se tyhjä kuppi, vaan se, mitä tuo kertoo sarjan ja ohjauksen mentaliteetista: mitään asioita ei tehdä kunnolla vaan vähän sinne päin, ei edes yritetä olla uskottavia kunhan edes näyttää joten kuten siltä miltä pitäisi. On se nyt aika erikoista, että yhtä kuppia tai pahvimukia ei viitsitä edes vedellä täyttää.
Katsoitko videota niistä omista tuotemerkeistä? Minä ainakin arvostan sitä miten jaksavat tuunata etikettejä niinkin pikkuruisiin tuotteisiin kuin kurkkupastillit, kondomit, raskaustestit, jne, eli ei lavastustiimiä voi ainakaan ihan kaikessa syyttää panostuksen puutteesta.
Minä en katso kauhean tarkkaan lavastuksia, joten en huomaa juoko joku tyhjästä kahvikupista vai ei. Sen sijaan mm. nauhalta tulevan vauvanitkun ja pyyhkeisiin käärityn nuken kyllä huomaan ja ne ärsyttää :D
Katsoin kyllä, ja se kertoo vain siitä, että asioita ei laiteta tärkeysjärjestykseen ja että ihan vääriin asioihin nähdään vaivaa kun taas muut jätetään huomiotta. Ei kovin moni noihin tuotemerkkeihin edes kiinnitä huomiota, sarjan tosifaneille ne tietysti ovat jonkinlaiseksi iloksi ja viihdykkeeksi.
Olisi mielenkiintoista päästä keskustelemaan tuotannon kanssa näistä epäkohdista. Onhan joku syy varmasti olemassa, miksi kuppeihin ei laiteta edes vettä pohjalle. Saattaisi ymmärtää paljon paremmin näitä erilaisia ratkaisuja sarjassa.
Vierailija kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista päästä keskustelemaan tuotannon kanssa näistä epäkohdista. Onhan joku syy varmasti olemassa, miksi kuppeihin ei laiteta edes vettä pohjalle. Saattaisi ymmärtää paljon paremmin näitä erilaisia ratkaisuja sarjassa.
Eihän tuolle ole mitään oikeaa syytä, vaan laiskuus, epätarkkuus ja naiivi usko siihen etteivät katsojat huomaa. Vai kuvitteletko, että säästelevät vettä?
Kyllä minä ne nukkevauvat ymmärrän. Vaikea saada purkkiin just sellaisena kun ovat millä päällä sattuu.
Itse taas olen viime viikkojen aikana bongaillut näyttelijöiden mikrofoneja vaatteissa.
Kaksi samaa sateenvarjoa kulkee kohtauksesta toiseen..
Minkähän takia uusintoja näytetään jo nyt?
Näkyykö uusinnat muualla kuin tv:ssä?
Vierailija kirjoitti:
Eipä taida näkyä mikä on harmi, kun tuskin monikaan pystyy olemaan tuohon aikaan tv:n ääressä.
Miten Sanni on voinut tulla toiseksi tuossa ystävänpäivän äänestyksessä? Ärsyttävä hahmo, rasittava valittaja ja vaatija.
https://www.mtv.fi/viihde/ohjelmat/salatut-elamat/uutiset/artikkeli/luk…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä taida näkyä mikä on harmi, kun tuskin monikaan pystyy olemaan tuohon aikaan tv:n ääressä.
Kiitos vastauksesta. Itseltäkin hukkaan menee kyllä jaksot sitten.
Vierailija kirjoitti:
Naurahdin taksikuskin Porin murteelle :D
Luulin sitä Pepin peilin edessä mallaamaa satiinipaitaa yöasuksi, mutta Pepillä olikin se päällä seminaarin illanvietossa.
Ronnyn näyttely aika jäykkää. Jotenkin muovisen kuuloisia nuo repliikit, varsinki siellä parkkipaikalla. Jos Lari poistuu jo huomisen jakson jälkeen (ja Kallen kanssa vietetyn yhteisen yön jälkeen?), mikähän tämän juonikuvion pointti oli?
Pupun ja Dahlian taisteluyksikkö huvitti. "Montako leipäpalaa vielä on?" "Kolme, joista yksi kantapala." "Mun merkistä."
Alissan ja Jirin salasuhde ei yllättänyt. En kyllä ymmärrä miksi se pitää salata. Haluavat nöyryyttää Lolaa?
Juonikuvion pointti on katsojien kalastelu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jirillä vitiligo?
Katsoin samaa. En olekaan ennen huomannut ihomuunnosta Mikolla. Taisi olla selkä paljaana ainaki silloin kun Katariina jekutti ja vei vaatteet.
Juu. Mä huomasin tän jo sillon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksesta. Itseltäkin hukkaan menee kyllä jaksot sitten.
Digiboksit on keksitty ja nuo kaikki nyt tulevat uusinnat on nähtävissä youtubessa
Eikös Sannin pitänyt tehdä vain yksi vuoro Amandassa, sillä Camilla ei viitsinyt mennä Akin luo tarjoilemaan? Nyt on kuitenkin jo 2 viikkoa ollut jokaisessa kohtauksessa vaan Amandassa töissä eikä mitään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikaisemmin sanottiin, että Monican ulkonäkö olisi rupsahtanut. Olen eri mieltä.
Minun mielestä Monica näyttää nykyään kauniimmalta, pitkät hiukset sopii hänelle. Suurin ero on meikissä. Luojan kiitos siitä raskaasta ja voimakkaasta meikistä päästiin, Monicalla oli aikaisemmin järkyttävät pandan silmät. Kevyempi ja pehmeämpi meikki sopii hänelle paljon paremmin. Mut makukysymys.
Miksi tämä palsta kierrättää näitä vanhoja viestejä? Tämä ja se rupsahdusviesti on molemmat olleet täällä jo, edellisessä ketjussa ilmeisesti.
Tai sitten joku tallentelee niitä itse ja julkaisee uudelleen.
Haha. Oot niin hauska. Aihe voi olla sama, mut samaa viestiä et tule löytämään tästä tai aikaisemmastakaan viestiketjusta. Onnea etsintään. Vai onko niin et kerran keskustelluista aiheista ei saa enää keskustella? Täällä käy paljon ihmisiä lukemassa ja kirjoittelemassa, eikä kaikki seuraa viestiketjua yhtä aktiivisesti kuin sinä, joten naurettavaa pahoittaa mieltä tälläisesta.
Jos Kalle pitää Kososen mielessään hän hyppää Larin syliin nopeammin. Kalle rakastaa Laria, eikä Kosonen valitettavasti voi saada Kallea samalla tavalla tyytyväiseksi. Siksi pullo.
Ehkä Larin vierailun tarkoituksena oli vain kertoa, mitä Lari puuhailee nykyään ja se, että Lari ja Kalle vaihtavat kuulumisia. Harmi, että Lari ei ole löytänyt uutta kumppania.
Katsoitko videota niistä omista tuotemerkeistä? Minä ainakin arvostan sitä miten jaksavat tuunata etikettejä niinkin pikkuruisiin tuotteisiin kuin kurkkupastillit, kondomit, raskaustestit, jne, eli ei lavastustiimiä voi ainakaan ihan kaikessa syyttää panostuksen puutteesta.
Minä en katso kauhean tarkkaan lavastuksia, joten en huomaa juoko joku tyhjästä kahvikupista vai ei. Sen sijaan mm. nauhalta tulevan vauvanitkun ja pyyhkeisiin käärityn nuken kyllä huomaan ja ne ärsyttää :D