Jäi 82 euroa ruokaan tässä kuussa
Vielä viime kuussa ajattelin, että jäisi säästöönkin, mutta sitten tuli autoon ja hampaisiin vikaa, niin siihen meni nekin suunnitellut säästörahat. On se elämä yhtä kitkuttelua pienen palkan kanssa.
Kommentit (38)
Opiskelija syö tuolla rahalla 2 kuukautta.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä jos on 150cm 30kg nainen, aikuisella miehellä tuo menee parissa päivässä.
Hyvin riittäå 2/3 osaa kuusta enää jäljellä
Vierailija kirjoitti:
Auto on luxusta.
Työ on siis sun mielestä luxusta? Ajan ainakin neljä tuntia päivässä autolla työssäni, joten ei ole mitään mahdollisuutta tulla toimeen ilman sitä.
Vierailija kirjoitti:
Paljon meni viinaan 🤣
Haista persu v****
Vierailija kirjoitti:
Aika hyvin saa venyä. Tekee vähän yli euron päivä.
Minulla jäi 43 euroa asumisen(halvimman mahdollisen) jälkeen loppukuuksi kolmelle lapselle ja itselle. En käytä alkoa, enkä nikotiinituotteita, enkä muutenkaan päihteröi. Ennen nykyistä hallitusta riitti ihan hyvin. Käyn henkisesti ja fyysisesti rankassa työssä alipalkalla.
Mulla 104 722€ tilille laskujen jälkeen.
Politiikka ja äänestäjät. Tulos siinä. Joillakin vesilasku voi viedä sen viimeisen rahan tai muu lasku.
Vierailija kirjoitti:
Minulla jäi 43 euroa asumisen(halvimman mahdollisen) jälkeen loppukuuksi kolmelle lapselle ja itselle. En käytä alkoa, enkä nikotiinituotteita, enkä muutenkaan päihteröi. Ennen nykyistä hallitusta riitti ihan hyvin. Käyn henkisesti ja fyysisesti rankassa työssä alipalkalla.
Miten voi olla mahdollista?? Lapsilisiä ja elatustukeakin saa jo tonnin.
Vierailija kirjoitti:
Sitähän tämä hallitus haluaa. Ne haluaa näyttää työläiselle työläisen paikan. Haluavat, että pienipalkkaiset työskentelee raskaassa työssä kellon ympäri heille minipalkalla, jotta voisivat tuntea ylemmyyttä.
Ihminen pärjää 3 eurolla päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Nämä ovat omia valintoja.
Ikävä kyllä sun äiti ei tajunnut tehdä oikeaa valintaa.
Pelottavaa. Leikkuri. Miten joku luulee että ihmiset elävät ilmalla, pelkällä tyhjällä?
Niukka on budjetti ehkä ens kuussa parempi,tsemppiä.
Vierailija kirjoitti:
2019-2023 hallituksen aikana elintaso putosi 90-luvun tasolle järkyttävät hinnannousut ja asunnostaan häädettyjen määrä lähti rajuun nousuun tätäkö et huomannut.
Auto on luxusta.