Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa III

Vierailija
10.12.2017 |

Pidetään tämä väliaikaisena tai sitten pysyvänä, jos ketjua ei avata uudelleen.

Kommentit (6757)

Vierailija
3101/6757 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetken jo toivoni heräsi, kun Monica ehdotti Karille, että voisi vähän yrittää tutkiskella kuka Lindan lahjusjutut ilmiantoi... mutta Kari sanoikin, että antaa olla :-/

Vierailija
3102/6757 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei tuo huominen jakso. Monica makaa rapussa hame kintuissa, sukkahousut vilkkuen. Huoh. Miksi Monicasta tehdään taas tahallaan jotain hölmöä komediahahmoa?

Samaa mietin. Typerää pilata fiksu nainen.

Fiksutkin naiset hölmöilee joskus. Ja onhan Monicalla monesti lähtenyt vähän lapasesta nuo känniseikkailut, tuo vaan viihdettä tähän sarjaan noiden Aaron sekoilujen ja loputtomien kolmiodraamojen/on-off suhteiden rinnalle. Miks kaiken pitäs olla niin vakavaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3103/6757 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetken jo toivoni heräsi, kun Monica ehdotti Karille, että voisi vähän yrittää tutkiskella kuka Lindan lahjusjutut ilmiantoi... mutta Kari sanoikin, että antaa olla :-/

Monica sanoi myös aiemmin Mustavaarojen kämpässä (silloin kun Kari vakuutti olevansa syytön Aaron pahoinpitelyyn ja piti tekoa Aaron itseaiheuttamana), että heidän pitää vain olla Aaroa ovelampia. Silloinkin ajattelin, että yes, nyt Monica alkaa tutkia asiaa tai punoa jotain ovelaa juonta Aaron kiinnisaamiseksi. Mutta tämäkin kai unohdettiin..?

Vierailija
3104/6757 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sami katseli aika himokkaasti Kerttua.

Älä tuo noita pedofiliafantasioitasi tänne. Hyi yäk.

Mitä pedofiliaa siinä on, jos aikuinen mies katselee aikuista naista? Ikäeroa heillä toki 20 vuotta, mutta onko esimerkiksi Sauli Niinistön ja Jenni Haukionkin ikäero sinulle ongelma, ja pidät Jenniä teininä ja Saulia pedofiilina?

Hyi saatana. Puolustatko pedofiliaa?

En puolusta, vaan kysyin sinulta miksi seksuaalisesti kypsän naisen ja miehen suhde olisi pedofiliaa.

Oli Sanni teini tai ei, niin silti olisi seksuaalisesti kehittynyt joten pedofilia ei sovi teiniväitteeseenkään.

Ikähullulle on turha yrittää puhua järkeä. Se hokee tuota "Sanni on teini" mantraa varmaan maailman tappiin.. Välillä tuntuu että väittää Sannia teiniksi vain ärsyttääkseen, vaikka tietää varsin hyvin että asia ei niin ole.

Kyllä minä tiedän tuon mentaliteetin, kunhan ihmettelin millä tavalla esimerkiksi teini-ikäisestä kiinnostunut vanhempi mies olisi pedofiili, kun silloinhan asia on juuri päinvastoin.

Vierailija
3105/6757 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei se koulutuspaikka voinut olla sarjassakin siellä Nuuksiossa. Hotelli Nuuksion pihallakin on varmasti upeat maisemat ja kerrankin olisi voitu hyödyntää kuvauspaikan visuaaliauutta. Miksi juuri Pori.

Millä tavalla se visuaalisuus on nyt poissa, ja miksei ulkona kuvattaisi, vaikka sarjassa paikka onkin Porissa?

Vierailija
3106/6757 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei tuo huominen jakso. Monica makaa rapussa hame kintuissa, sukkahousut vilkkuen. Huoh. Miksi Monicasta tehdään taas tahallaan jotain hölmöä komediahahmoa?

Monica pitää hauskaa omalla tavallaan ja minusta ainakin on kivaa, kun sarjassa on myös pientä huumoria. :)

En nyt tiedä onko oman lapsen isän 15-vuotiaan huollettavan suutelu 35+ naiselta niin hauskaa.

Vierailija
3107/6757 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on joku sarja-alapeukuttaja, joka systemaattisesti vihaa kaikkien kommentteja? :D

Vierailija
3108/6757 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei se koulutuspaikka voinut olla sarjassakin siellä Nuuksiossa. Hotelli Nuuksion pihallakin on varmasti upeat maisemat ja kerrankin olisi voitu hyödyntää kuvauspaikan visuaaliauutta. Miksi juuri Pori.

Millä tavalla se visuaalisuus on nyt poissa, ja miksei ulkona kuvattaisi, vaikka sarjassa paikka onkin Porissa?

Nuuksio on kauniimpi kuin Pori

Vierailija
3109/6757 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuuksio on kauniimpi kuin Pori

No ihan sama paikka se on edelleen, vaikka sarjassa se onkin Porissa.

Vierailija
3110/6757 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuuksio Nuuksio Nuuksio, voitteko jo saatana lopettaa siitä jankkaamisen!

Vierailija
3111/6757 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitko itse lopettaa sen ikäerojankkaamisen!

Vierailija
3112/6757 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuuksio, Nuuksio, Nuuksio...

Vierailija
3113/6757 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä veikkaatte milloin Aaron taru päätyyy? Milloin poistuu sarjasta?

Vierailija
3114/6757 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin fiksua Pietarilta sanoa Evalla, että Kalle pakotti. Kalle on kuitenkin yksi Evan hyvistä ystävistä nykyään.

Vierailija
3115/6757 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella minä olen se ikäjankkaaja? Et voi tietää kuka täällä kirjoittelee ruudun takana. Ärsyttää näin lapissa asujalla lukea jatkuvaa vääntöä kuvauspaikoista, joista minulla ei ole hajuakaan. (NUUKSIO!!!!!) Minun puolesta voitte vaikka leiriytyä sinne Nuuksioonne stalkkaamaan mahdollisia kuvauksia.

Vierailija
3116/6757 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittäin fiksua Pietarilta sanoa Evalla, että Kalle pakotti. Kalle on kuitenkin yksi Evan hyvistä ystävistä nykyään.

Kalle pakotti

;-)

Vierailija
3117/6757 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fiksutkin naiset hölmöilee joskus. Ja onhan Monicalla monesti lähtenyt vähän lapasesta nuo känniseikkailut, tuo vaan viihdettä tähän sarjaan noiden Aaron sekoilujen ja loputtomien kolmiodraamojen/on-off suhteiden rinnalle. Miks kaiken pitäs olla niin vakavaa?

En tiedä, esittääkö Monicaa ammattinäyttelijä vai harrastelija, mutta ammattilaiset kyllästyvät helposti esittämään samaa ja siksi haluavat tehdä mahdollisimman paljon erilaista. Ammattinäyttelijä voi haluta rooliinsa suuria muutoksia, että edes jonkinlainen mielenkiinto pysyy.

Vierailija
3118/6757 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella minä olen se ikäjankkaaja? Et voi tietää kuka täällä kirjoittelee ruudun takana. Ärsyttää näin lapissa asujalla lukea jatkuvaa vääntöä kuvauspaikoista, joista minulla ei ole hajuakaan. (NUUKSIO!!!!!) Minun puolesta voitte vaikka leiriytyä sinne Nuuksioonne stalkkaamaan mahdollisia kuvauksia.

Nuuksio on iso ja hieno kansallispuisto Espoossa. Ei siellä normaalisti kuvata sarjaa. Syksyllä Nuuksion kuvauksiin haettiin avustajia ja siitä syystä täälläkin alkoi keskustelu tapahtumista. Ei sen kummenpaa! :)

Hotelli Nuuksio valikoitui kenties siksi, että Monika Lindeman suku omistaa sen. Halvalla hienoon paikkaan ja lähellä Helsinkiä.

Vierailija
3119/6757 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää näin lapissa asujalla lukea jatkuvaa vääntöä kuvauspaikoista, joista minulla ei ole hajuakaan. (NUUKSIO!!!!!) Minun puolesta voitte vaikka leiriytyä sinne Nuuksioonne stalkkaamaan mahdollisia kuvauksia.

Sulla mahtaa olla rankkaa valikoida mitä tv-sarjoja ja elokuvia voit katsella, jos kelpaa vain ne ohjelmat, joiden kuvauspaikat on itselle tuttuja. T. itsekin lappilainen, mutta ei kuvauspaikkarajoitteinen

Vierailija
3120/6757 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://instagram.fhel1-1.fna.fbcdn.net/vp/4c0129c27206c56d81eadd08ef86…

Hmm, Kerttu ja Emil edelleen yhteisissä kohtauksissa. Talella kauluspaita, oiskohan vihdoin keksinyt jonkun uuden työn?

Ketju on lukittu.