Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa III

Vierailija
10.12.2017 |

Pidetään tämä väliaikaisena tai sitten pysyvänä, jos ketjua ei avata uudelleen.

Kommentit (6757)

Vierailija
2941/6757 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti nuoriso vihdoin yhdistyisi yhtenäiseksi porukaksi ettei Viola jää täysin yksin Aaron armoille. Muistaakseni Viola ja Nella tuli alussa ihan hyvin juttuun, Nella oli ihastunut Severiin ja siksi kiukutteli Violalle.

Silloin kun Violan näyttelijä oli eri, niin Viola oli mukava Nellalle. Heti kun näyttelijä vaihtui ilkeäkatseiseen tyttöön niin koko hahmokin muuttui vittumaiseksi.

Se alkuperänen Violan näyttelijä oli kyllä jotenki tosi lempeen näkönen ja hahmoki oli symppis. Uus Viola näyttää koko ajan vaan ilkeältä.

Vierailija
2942/6757 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viola on mun mielestä mennyt kuitenkin parempaan suuntaan viime aikoina. Veti yllättävän hyvin sen itkujutun, kun Linda joutu vankilaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2943/6757 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittakaa tuotannolle! Lähes koko aika Vivin ollessa roolissa on Viola vaan kiukutellut milloin kenellekin. Nyt vasta alkanut enemmän hymyilemään..

Vierailija
2944/6757 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitellaan, että Severi saa Jirin jotenkin ylipuhuttua Aaron asumislupaan.

Entä jos taloyhtiön hätäkokouksessa enemmistö on sitämieltä, että Aarosta on päästävä, onko Jirin silloin pakko häätää Aaro pois? Vaikka kai Aaro tästäkin taas selviää, tana!

Vierailija
2945/6757 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanni vois pitää huolen omista asioistaan. En oo koskaan ymmärtänyt miks ihmisten jotka hädin tuskin tuntee sua pitää tulla selittää jotain suruvalitteluja? :D

Just. Mitähän pahaa Sanni tuossa nyt taas teki? Kyllähän Aki varmasti vähintään tietää Sannin Alissan kautta.

Aki pyysi monta kertaa epäsuorasti jättämään rauhaan ja tossa kohtaa olis ihan kohteliasta tehdä niin, varsinkin kun Sanni ja Aki ei millään tavalla ole läheisiä, hädin tuskin edes tuttuja.

Tässä taas nähdään miten muista ihmisistä huolehtiminen nähdään vääränä. Tyypillinen suomalainen ajattelu, että naapurin asiat ei kuulu mulle vaikka mikä olisi...

Sanni ei tehnyt mitään väärää. Jos Aki antaisi auttaa itseään niin ehkä Camilla ei löytäisi häntä ensi viikolla tajuttomana.

Sanni sentään yritti eikä heti luovuttanut.

En muista tiedä, mutta jos itse pyydän että mut jätetään rauhaan niin sitä myös haluan enkä arvosta jos ihminen, varsinkin joku jolle mun asiat tai suruaika ei kuulu, ei millään usko.

Tuolla logiikalla Akin asiat ja suruaika eivät kuuluisi Camillallekaan. Muistaakseni Aki taannoin sanoi aika painokkaasti että ei halua olla Camillan kanssa missään tekemisissä.

Ei ketään pidä jättää yksin tuollaisessa tilanteessa vain koska tämä itse jääräpäisesti kieltäytyy ottamasta apua vastaan. Ihminen ei aina ymmärrä omaa parastaan.

Mitä Sanniin tulee, niin sadannen kerran: Aki on Sannin hyvän ystävän isä. Sen verran tuttu siis kuitenkin että surunvalittelu on ihan kohteliasta.

Vierailija
2946/6757 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurahdin, kun eilisessä jaksossa kerrottiin Päivin muuttaneen Thaimaahan. Kuinkas sattuikaan, että Aaron kanssa asuminen on ainoa vaihtoehto. No onneksi sentään muistivat Päivin olemassaolon ja kertoivat missä majailee.

Vierailija
2947/6757 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viola on mun mielestä mennyt kuitenkin parempaan suuntaan viime aikoina. Veti yllättävän hyvin sen itkujutun, kun Linda joutu vankilaan.

Helppohan sitä on esittää itkevää kun tipat laitetaan silmiin.

Vierailija
2948/6757 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei oikein hetkauttanut emotionaalisesti Lindan vankilaan joutuminen. Ehkä Kari, Kalle, Ismo ja ehkä Monica ja Magnus ovat ainoat tunteita herättävät.

Vierailija
2949/6757 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi, että Lindan lahjuskeissi tulisi olemaan valtavan suuri puheenaihe Salkkarimaailman mediassa, eikä Violakaan voisi rikoksesta kuuluisaksi tulevan äidin mainetta paeta. Hänetkin saatetaan leimata ja kiusata koulussa. Siksi olisikin varmaan ollut järkevintä muuttaa Thaimaahan kunnes kohu Lindan ympärillä laantuu. Tosin Salkkareissa mediakohut ei ole näkyviä ja pihlajakatulaiset on varmaan jo tottuneet olemaan otsikoissa milloin mistäkin (ampumiset, lapsen katoamiset, jne). Harmi, ettei Ismon kaupassa ole enää näkyvillä iltapäivälehtien lööppejä :D

Vierailija
2950/6757 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helppohan sitä on esittää itkevää kun tipat laitetaan silmiin.

Meinasin kyllä ihan muutenkin kuin itkun suhteen! :)

Vierailija
2951/6757 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei oikein hetkauttanut emotionaalisesti Lindan vankilaan joutuminen. Ehkä Kari, Kalle, Ismo ja ehkä Monica ja Magnus ovat ainoat tunteita herättävät.

Eikö hetkauttanut sekään, että Karille raivottiin ja häntä syytetään turhaan Aaron tekemistä asioista, mitkä ei vieläkään ratkennut? Minua Lindan poistumisessa ärsytti ja hetkautti juurikin nuo asiat.

Vierailija
2952/6757 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo todellista.... Lähtee vähä mielenkiinto tästä sarjasta, ei jaksa enää kattoo noita Aaron sekoiluja. Jos Linda lähtee nyt sarjasta niin selviikö sille koskaan kaikki Aaron touhut?

Linda tulee takaisin, näin on Monica itse sanonut.

Liian kauan kestää mutta luotan siihen, että Aaron todellisuus viellä paljastuu.

Viola joutuu nyt koville, raukka parka.

Toi on tän sarjan isoin ongelma. Juonikuvioita venytetään ihan överikauan, niin kauan että useilta ehtii jo unohtua että koko kuvioita oli olemassakaan. Osa juonista myös unohdetaan ihan täysin, kuten esim. Iidan ja Joonatanin matka.

Plus se, ettei Lari ikinä saanut tietää kuka lahjoitti ne rahat sille kun Moosen kassa ryöstettiin :( Luuli vaan, että Kalle maksanut -.-

Vierailija
2953/6757 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Lari ja Kalle voisivat pysyä asiallisissa väleissä ja olla ehkä jopa jonkinlaisia ystäviä, mutta siinä kaikki, mitä noiden välille  enää toivon.

Samaa mieltä.

Vierailija
2954/6757 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavassa Cafe Sara -jaksossa on vieraana Ronny Roslöf. 

Millon se jakso tulee? :)

Vierailija
2955/6757 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö hetkauttanut sekään, että Karille raivottiin ja häntä syytetään turhaan Aaron tekemistä asioista, mitkä ei vieläkään ratkennut? Minua Lindan poistumisessa ärsytti ja hetkautti juurikin nuo asiat.

Sama! Linda joutikin kärähtää lahjuksista, mutta ei näin urpolla tavalla. Isänsä kieroilemana joka on veljen kuolemaan syypää ja väärä ihminen saa syyt päälleen.

Vierailija
2956/6757 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisi, että Lindan lahjuskeissi tulisi olemaan valtavan suuri puheenaihe Salkkarimaailman mediassa, eikä Violakaan voisi rikoksesta kuuluisaksi tulevan äidin mainetta paeta. Hänetkin saatetaan leimata ja kiusata koulussa. Siksi olisikin varmaan ollut järkevintä muuttaa Thaimaahan kunnes kohu Lindan ympärillä laantuu. Tosin Salkkareissa mediakohut ei ole näkyviä ja pihlajakatulaiset on varmaan jo tottuneet olemaan otsikoissa milloin mistäkin (ampumiset, lapsen katoamiset, jne). Harmi, ettei Ismon kaupassa ole enää näkyvillä iltapäivälehtien lööppejä :D

Ei välttämättä. Koko tapaushan varmasti salataan julkisuudelta ja medialta tiukasti päällikön toimesta, siinähän menee päällikön ja koko yksikön maine totaalisesti.

Vierailija
2957/6757 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se ärsytti kyllä, onneksi Kari huusi takaisin.

Vierailija
2958/6757 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin viime yönä unta, että nuoriso yhdisty porukaksi kevään aikana ja päätösjaksossa Viola meni vankilaan tapaamaan Lindaa ja sanoi "Äiti, Aaro tappoi Antonin" ja antoi jonkun kirjeen. En pistäis pahaksi jos näin tapahtuisi oikeasti! :D

Vierailija
2959/6757 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin viime yönä unta, että nuoriso yhdisty porukaksi kevään aikana ja päätösjaksossa Viola meni vankilaan tapaamaan Lindaa ja sanoi "Äiti, Aaro tappoi Antonin" ja antoi jonkun kirjeen. En pistäis pahaksi jos näin tapahtuisi oikeasti! :D

Ei pahalla mut pitäisköhän sun lopettaa salkkareiden katselu tai ainakin tauko? Kun noin menee tunteisiin.

Vierailija
2960/6757 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai vaan Jiri nyt Violan vuoksi lupaa, et Aaro saa jäädä. Niin arvattavissa, et Aaro selviää tästäkin.

Ketju on lukittu.