Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miljonäärien puolisot aina selittelevät, että " Hoidan perheen ja kodin"

Vierailija
09.12.2017 |

Vrt. Minttu Linnan juhlissa. Totuushan on se, että työläisnaisena on kyllä huomattavan paljon raskaampaa, ihan samalla lailla niitä lapsia ja perhettä hoidetaan. Pienenä sivuseikkana sitten se työelämä siihen lisäksi. Eihän se raha onnea tuo, mutta joku Minttukin voisi rehellisesti vain myöntää, että on etuoikeutetussa asemassa. Ei tartte stressata rahasta, voi shoppailla ja hoitaa lapsia silloin kun huvittaa, elintaso on luksusta kotiäitiydestä huolimatta. Jos on treeniä ja illallisia, niin lastenhoitaja tulee kotiin. Jotenkin sitten sapettaa, että tällaisten kotiäitien elämästä ( Minttu, Sirpa S) annetaan sellainen kuva, että he ovat jotain superyksilöitä. " Hoidan kodin". No aika moni muukin hoitaa, eikä ole varaa palkata esim. siivojaa tms. Kuhan avauduin Kiitos.

Kommentit (207)

Vierailija
141/207 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miljonääriksi tulo vaatii monesti pitkiä päiviä vuosikymmeniä. Siinä ei ole aikaa laittaa kotia, ruokaa tai huolehtia vaatteista, puhumattakaan lapsista. Työnarkomaani työskentelee kaiken mahdollisen ajan ja vielä lisääkin. Siksi noilla miljonääreillä on kotivaimot, että kun ne piipahtaa sen tunnin päivässä kotona, niin ehtii sanoa vaimolle heipata ja jutella lapsen kanssa kiireessä samaan aikaan puhelimessa sen 5min. Silloin kun toinen tekee uraa, niin toisen on siitä luovuttava. Se ei ole mitenkään helppoa olla miljonäärin vaimo noissa piireissä. Koko ajan pitää olla tikissä, tai nuoremmat ja kauniimmat vie miehen. Se on pelkoa ja yksin asunnolla olemista. Odottamista, että milloin saa nähdä miestänsä. Ei mitenkään helppoa tai kadehdittavaa. Merkkitavaroista tulee henkkamaukkaa ja niistäkään ei saa mitään tyydytystä ensimmäisten vuosien jälkeen. Moni kotivaimo masentuu ja alkaa juoda aika rankasti yksinäisyyttään. Älkää kadehtiko sitä mitä ette tiedä.

Oma kokemukseni miljonäärin vaimon osasta on se, että saan hoitaa yksin lapset ja yksin 8h+k asuntomme. Miehelläni on muutaman miljoonan omaisuus ja palkkaa hän tienaa enemmän kuin 99% kansasta.

Siltikään ei palkkaa siivoojaa tai mll-lastenhoitajaa. Ei osallistu siivoukseen, talousmenoihin saan käyttää hänen rahaansa, mutta VAIN talousmenoihin. Tähän ei kuulu esim omat vaatteeni tai huvitukseni. On raskasta, kun tuttavat luulevat, että minä mälläilen täällä mieheni rahoilla. Juu, ostelen jauhelihaa ja leipää kaupasta, mahtavaa. Ärsyttää, kun porukka luulee, että mahtavaa on, mutta totuus on se, että kaikki henkkoht asiani ostelen omalla palkkatulollani, ja nehän rahat ei kovin isoja ole.

Melkein lyön vetoa, että näiden todellisten isorikkaiden (esim mainittu K. Räikkönen) vaimoilla ei ole sanomista siihen, kuinka herrat rahansa käyttävät. Mintulla esim saattaa saada Kimiltä esim muutaman tonnin / kk ja sillähän summalla ei nyt mitä tahansa ostella. Ainakaan jos pitäisi ostella 20k€ Hermesejä.

Eiköhän se riipu siitä kuinka pihi mies on luonteeltaan. Yli 200 miljoonan omaisuudella tuo muutama tonni tulee jo ihan korkotuloina hetkessä tilille. Tuollainen käytös rikkaan miehen puolta, että vaimo pidetään jotenkin palkoillisena eikä perheenjäsenenä on itsekästä ja henkistä väkivaltaa.

Miehelle tekisi hyvää kun vaimo lähtisi tienaamaan lisäansioita matkatöihin vähän kauemmas. Oppisi ymmärtämään mitä perhe ja yhteen hiileen puhaltaminen tarkoittaa.

Vierailija
142/207 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä tekee kuitenkin duunia ainoastaan rahan vuoksi ja elääkseen. Pieni osa saa siitä oikeesti niin suurta sisällöllistä tyydytystä, että jatkaisi työssään lottovoiton saatuaankin. Ja se pieni osa ihmisistä on ehkä aidosti onnellisia siitä, että ovat löytäneet elämälleen tarkoituksen. Työ on monesti näille ihmisille intohimo, harrastus, sisältö, jota ilman elämä olisi tyhjää. He ovat onnekkaita :) Mutta, jos nyt joku ei ole löytänyt tällaista intohimoa elämäänsä ja tulee toimeen ilman palkkatyötä, niin mikä on ongelma? Ja, jos kerran, esim. rikas mies haluaa elättää vaimonsa, niin keneltä se on pois?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/207 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pitää turvata selustansa mahdollisen eron takia. Usein miehet rupeavat testaamaan viehätysvoimaansa keski-ikäisinä nuoriin naisiin. Jotkut harrastavat syrjähyppyjä ja naiset katsovat läpi sormien elintason takia. Erja Häkkinen sai.miljoonan. Epäilen riittääkö se hulppeisiin eläkepäiviin.

Vierailija
144/207 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen pitää turvata selustansa mahdollisen eron takia. Usein miehet rupeavat testaamaan viehätysvoimaansa keski-ikäisinä nuoriin naisiin. Jotkut harrastavat syrjähyppyjä ja naiset katsovat läpi sormien elintason takia. Erja Häkkinen sai.miljoonan. Epäilen riittääkö se hulppeisiin eläkepäiviin.

Miten ikinä, niin onhan sen miljoonan kanssa kuitenkin helpompi aloittaa uusi elämä vaikka olisi mikä koulutus tai ei ollenkaan koulutusta. Sen kanssa voi hankkia ihan ajankohtaisen koulutuksen vaikka ihan heti avioeron jälkeen. Sanoisin, että paljon pahemmassa tilanteessa ovat nämä paljon opiskelleet vanhoiksipiioiksi jääneet työttömäksi sitten kuitenkin lopulta jääneet. Heillä ei ole edes sitä miljoonaa lämmittämässä.

Vierailija
145/207 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai olisi mukavaa olla miljonäärin vaimo. Ainoa, mikä ihmetyttää, on useimpien naisten välinpitämättömyys omaa itseä kohtaan: keskitytään vain ulkokuoreen, mutta koulutus, ura ja henkinen kasvu on ihan toissijaisia. Jos mieheni maksaisi kaiken, hankkisin itselleni varmaan kolme eri yliopistotutkintoa 😄

Mistä sinä niin päättelet? Montako sellaista välinpitämätöntä vaimoa tunnet?

En minä olen hankkinut useampia yliopistotutkintoja ihan vaan siksi, että mies maksaa kaiken, miksi olisin? Itseään voi sivistää monella muullakin tapaa.

En ole uraihminen, en ole koskaan ollut. Sen sijaan olen opiskellut 7 kieltä, koska minulla on ollut siihen mahdollisuus, aikaa ja varaa. Pidän itseni myös jatkuvasti ajan tasalla, jotta pystyn keskustelemaan seurassa kuin seurassa, oli siinä sitten kuninkaallisia, poliitikkoja, johtajia tai työttömiä yksinhuoltajia. Ja tämä useammalla kielellä jopa yhden illallisen aikana. Se taas vaatii useamman maan sanomalehtien ja uutisten seuraamista.

Vierailija
146/207 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää aina Mintun puheissa se, että "olemme hyvä tiimi". Tiimi ja tiimi. Kimi tienaa ja Minttu edustaa ja " tukee". Semmonen "tiimi" . Rankkaa on.

Kyllä hyvä parisuhde on tiimi.

Vierailija
147/207 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai olisi mukavaa olla miljonäärin vaimo. Ainoa, mikä ihmetyttää, on useimpien naisten välinpitämättömyys omaa itseä kohtaan: keskitytään vain ulkokuoreen, mutta koulutus, ura ja henkinen kasvu on ihan toissijaisia. Jos mieheni maksaisi kaiken, hankkisin itselleni varmaan kolme eri yliopistotutkintoa 😄

Ironista että puhut jostain henkisestä kasvusta kun itse rahoittasit miehen rahoilla tutkintoja vain pätemisen ilosta.

En tiedä mistä sinä sen pätemisen keksit, mutta opiskelen siksi, koska haluan tietää ja oppia. Jos haluan päteä, siihen on helpompiakin keinoja: sen kun antaa haastattelun naistenlehteen ja puhuu mitä sylki suuhun tuo.

Mitä tulee löpinään ostetuista tutkinnoista, sellainen ei Suomessa ole edes mahdollista. Rikas mies totta kai helpottaisi opiskelua, koska ei tarvitsisi käydä töissä opintojen ohella tai tuskailla tarpeeksi nopeaa valmistumista.

Olet todella ylimielisen oloinen ihminen. Totuus on se, ettet tiedä yhtään mitään niiden ihmisten elämästä, joita kommentoit. Opiskellahan voit ilman tutkintojakin. Eikä tarvitsisi olla miestä maksumiehenä.

Vierailija
148/207 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä olen hankkinut useampia yliopistotutkintoja ihan vaan siksi, että mies maksaa kaiken, miksi olisin? Itseään voi sivistää monella muullakin tapaa.

En ole uraihminen, en ole koskaan ollut. Sen sijaan olen opiskellut 7 kieltä, koska minulla on ollut siihen mahdollisuus, aikaa ja varaa. Pidän itseni myös jatkuvasti ajan tasalla, jotta pystyn keskustelemaan seurassa kuin seurassa, oli siinä sitten kuninkaallisia, poliitikkoja, johtajia tai työttömiä yksinhuoltajia. Ja tämä useammalla kielellä jopa yhden illallisen aikana. Se taas vaatii useamman maan sanomalehtien ja uutisten seuraamista.

Näin juuri. Kaikilla tuntemillani tosielämän edustusvaimoilla on korkea koulutus, ja myös työkokemusta. Ei yleensä menestynyt mies ota puolisoa eri yhteiskuntaluokasta, kuin missä itse on. Ja naiset toimivat hyvin aktiivisesti. Yhdistystoiminnassa lakitutkinnolla on paljon käyttöä, kun vaikka pyöritetään museon naisyhdistystä. Päästään piireihin, mitä arkista työtä Suomessa tekevä ei pysty edes kuvittelemaan. Palkka työstä on se, että istutaan maailman huippujohtajien kanssa päivällispöydissä, ei raha. Ei niihin piireihin tyhjäpäiset pääse.

Vierailija
149/207 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nämä rikkaat puolisot suostuvat haastatteluihin, niin heitä haukutaan kuinka he tyrkyttävät itseään julkisuuteen. Jos he taas eivät selittele, niin aavee täyttyy jutuista tyyliin" miksi he eivät sano tätä tai tota".

Kimin ja Mintun haastattelu oli varmaan yksi halutuimmista haastatteluista sekä katsojien ja lehdistö puolelta. Mutta siihen ei kuitenkaan ylelläkään voitu käyttää montaa minuuttia. Joten mitä jonkun Mintun olisi 20 sekunnissa pitänyt selittää? Valittaa? Sanoa jotain ympäripyöreää? Olla hiljaa? Kehua?

Minttu on moneen verrattuna etuoikeutessa asemassa. Kaikki tietävät sen. Ei Mintun sitä tarvitse ääneen sanoa. Vai tarvitseeko, jotta muutkin ymmärtävät sen? Miksi Minttu ei tekisi elämästään mieleistä, nyt varsinkin kun perheen rahallinen tilanne sen mahdollistaa?

Tulevaisuudessa kun palkkatöiden määrät tulevat muutenkin vähenemään on meidän kaikkien opittava arvostamasn myös palkattoman työn mielekkyyttä ja merkitystä.

Maailmassa merkityksellisellä tekemisellä itselleen ja vissiin muillekin pitää löytää kriteeriksi ja arvoksi jotain muutakin kun pelkästään siitä saatava raha.

Ja vaikka Suomessa kuinka arvostellaan Kimiä ja hänen koulutustaan, niin Suomessa ei ole montaakaan ihmistä jolla on niin suurta erikoistumista kun Kimillä on omassa ammatissaan, heidän ammatissaan. Vaikka moni humanisti, taidekorkeasta valmistunut, liikuntatieteiden maisteri ja moni muu korkeakoulutettu ja akateeminen kuvittelee.

Kimin taidot eivät ehkä ole tulleet aamuyöstä tenttiin lukemalla, mutta huippuammattilainen hän nyt kuitenkin on.

Heh.. Taidekorkeastahan valmistutaankin tenttiin lukemalla XD - Eiköhän kyseessä kuitenkin ole taiteellinen lahjakkuus, joka menestyäkseen tarvitsee lisäksi korkean älyllisen kapasiteetin. Vertauksesi ei nyt ihan mennyt nappiin.

Taiteellinen lahjakkuus Suomessa on sitä, että tunnet oikeat ihmiset ja vanhempasi ovat taidepiireissä tunnetut ja hyväksytyt (mielellään suomenruotsalaiset). Lisäksi osaat kännissä jauhaa mukasyvällistä paskaa ja jaksat loputonta teennäisyyttä. Älyllisellä kapasiteetilla ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Tietenkin joku aiheeseen perehtymätön voisi kuvitella että Teatterikorkeaan vaaditaan jotain henkilökohtaista kyvykkyyttä, mutta noilla pötkitään jo pitkälle.

Vierailija
150/207 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin juuri. Kaikilla tuntemillani tosielämän edustusvaimoilla on korkea koulutus, ja myös työkokemusta. Ei yleensä menestynyt mies ota puolisoa eri yhteiskuntaluokasta, kuin missä itse on. Ja naiset toimivat hyvin aktiivisesti. Yhdistystoiminnassa lakitutkinnolla on paljon käyttöä, kun vaikka pyöritetään museon naisyhdistystä. Päästään piireihin, mitä arkista työtä Suomessa tekevä ei pysty edes kuvittelemaan. Palkka työstä on se, että istutaan maailman huippujohtajien kanssa päivällispöydissä, ei raha. Ei niihin piireihin tyhjäpäiset pääse.

Jostain kumman syystä tällä palstalla oletetaan, että Sari Sairaanhoitajalla on hirveesti tavotteita ja saavutuksia ja aitoa onnea enemmän elämässä kuin näillä "tyhjäpäisillä" miljonäärivaimoilla. Tosiasiassa ihmiset eivät tiedä mitään tuollaisesta elämästä. Mikään ei ole niin arvostettavaa kuin olla mahdollisimman keskivertoelämää elävä ihminen. Ei erotu missään millään tavalla.

Ja vieläkään tavismammojen suuria saavutuksia ei ole tullut, vaikka moni on niitä pyytänyt ajat sitten...

Vierailija
151/207 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten Mintusta täällä kirjoitellaan vastaan ja puolesta. Minusta on ok. Minttu Räikkönen ja hänen perhe. Kimillä on varallisuutta mutta mitä sitten, sillä kovalla duunilla kaiken on hankkinut. Minusta he olivat miellyttäviä siinä pikkuisessa haastattelussa ja Onnea heille.

Vierailija
152/207 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nämä rikkaat puolisot suostuvat haastatteluihin, niin heitä haukutaan kuinka he tyrkyttävät itseään julkisuuteen. Jos he taas eivät selittele, niin aavee täyttyy jutuista tyyliin" miksi he eivät sano tätä tai tota".

Kimin ja Mintun haastattelu oli varmaan yksi halutuimmista haastatteluista sekä katsojien ja lehdistö puolelta. Mutta siihen ei kuitenkaan ylelläkään voitu käyttää montaa minuuttia. Joten mitä jonkun Mintun olisi 20 sekunnissa pitänyt selittää? Valittaa? Sanoa jotain ympäripyöreää? Olla hiljaa? Kehua?

Minttu on moneen verrattuna etuoikeutessa asemassa. Kaikki tietävät sen. Ei Mintun sitä tarvitse ääneen sanoa. Vai tarvitseeko, jotta muutkin ymmärtävät sen? Miksi Minttu ei tekisi elämästään mieleistä, nyt varsinkin kun perheen rahallinen tilanne sen mahdollistaa?

Tulevaisuudessa kun palkkatöiden määrät tulevat muutenkin vähenemään on meidän kaikkien opittava arvostamasn myös palkattoman työn mielekkyyttä ja merkitystä.

Maailmassa merkityksellisellä tekemisellä itselleen ja vissiin muillekin pitää löytää kriteeriksi ja arvoksi jotain muutakin kun pelkästään siitä saatava raha.

Ja vaikka Suomessa kuinka arvostellaan Kimiä ja hänen koulutustaan, niin Suomessa ei ole montaakaan ihmistä jolla on niin suurta erikoistumista kun Kimillä on omassa ammatissaan, heidän ammatissaan. Vaikka moni humanisti, taidekorkeasta valmistunut, liikuntatieteiden maisteri ja moni muu korkeakoulutettu ja akateeminen kuvittelee.

Kimin taidot eivät ehkä ole tulleet aamuyöstä tenttiin lukemalla, mutta huippuammattilainen hän nyt kuitenkin on.

Heh.. Taidekorkeastahan valmistutaankin tenttiin lukemalla XD - Eiköhän kyseessä kuitenkin ole taiteellinen lahjakkuus, joka menestyäkseen tarvitsee lisäksi korkean älyllisen kapasiteetin. Vertauksesi ei nyt ihan mennyt nappiin.

Mihin sitä älyä tarvitaan, jos kerran koskaan ei mihinkään tarvitse mitään lukea siellä? Eikö silloin riitä ihan vaan luovuus, värisilmä ja kädentaidot? Anteeksi, luulin että edes jonkinlaiset perustiedot ainakin taidehistoriassa olivat pakolliset. Mutta kai sitä voi olla taidealan maisteri ilman niitäkin tietoja? Toisaalta voihan nuo tiedot oppia myös taidemuseoita kiertelemällä vaikka.

Keskity sinä niihin tradenomi opintoihisi vain, äläkä rasita päätäsi asioilla, jotka vaativat laajempaa ymmärrystä.

Vierailija
153/207 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, huh huh!

Vierailija
154/207 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääk!

Vierailija
155/207 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailman vanhin selitys (tai virka)

Tämähän se.

Vierailija
156/207 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat ovat vaan niin hiton katkeria toisten hyvinvoinnista.

Vierailija
157/207 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä seurustelin aikoinaan erään miehen kanssa, joka oli hyvin varakas. Hoidin itse kaikki kotiin liittyvät hommat. Mies tienasi niin hyvin, että pystyin olemaan kotona ilman mitään ongelmia. Kävimme usein ulkomailla, ravintoloissa, sain shoppailla niin paljon kuin halusin esim. vaatteita, sisustustuotteita jne. Miehellä oli loma-asunto ulkomailla, jossa vietettiin aikaa usein. Ei huolen häivää ollut koskaan rahasta. Lapsia meillä ei ollut, vaikka niistäkin puhuttiin. Asuttiin myös vuosia ulkómailla.

Mulla vaan oli kokoajan kauhea stressi siitä, että en ole tarpeeksi kaunis ja hyvä miehelle. Kokoajan tuntui että mun pitää pitää ulkonäöstä huolta ja kuntoilla hulluna, ettei vaan pääsee kiloja yhtään kertymään, että mies jättää mut kuitenkin sitten. Mies ei koskaan vaatinut mitään sellaista, kaikki oli oman pään sisällä. Ja miehen ystävien ja työkavereiden vaimot olivat kaikki myös niin viimeisen päälle aina että senkin takia mulle tuli joku kauhee paine näyttää aina hyvältä :(

Ja kyllästytti se "kotipiian" rooli. Vuosia sitä jaksoin mutta se oli ihan kauheaa :( Olla vaan kotona ja ystävätkin kaikkosivat ympäriltä kun elinkin yhtäkkiä tasokkaampaa elämää kuin ennen.

Usein oli sitten etenkin siellä miehen ulkomaan loma-asunnolla kaikkea illanistujaisia miehen ystäväpariskuntien kesken ja piti niin olla nättinä ja seurustella heidän kanssaan ja olla monissa tilaisuuksissa ns. "edustus vaimona".

Musta oikeesti tuntui että olen vaan joku koriste, esine jota esitellä muille. Elin vain miehen siivillä eikä mulla enään ollu mitään tavoitetta tai päämäärää elämässä, kuten ennen oli. Ei mulla tarvinnu enään olla, kun rahaa oli tehdä mitä vaan niin siinä tavallaan kadottaa oman itsensä.

Rakastin miestäni mutta en ollut onnellinen :( Lopulta erottiin. Nykyään sitten elän tavallista elämää, käyn kokopäivätöissä ja asun vuokralla omakotitalossa.

Oon myös löytäny uuden kumppanin, ihan tavallisen duunarimiehen mitä itsekin olen (tosin duunarinainen) :D Ja tunnen olevani onnellinen.

Raha voi tosiaan tuoda helpotusta, mutta ei välttämättä onnea.

Upea kirjoitus!

Vierailija
158/207 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olishan se älytöntä käydä töissä Mintun tilanteessa. Mies multimiljonääri ja itse osa-aikainen lentoemäntä aiemmin. Ei siinä järkeä olisi, mutta voisi sanoa ihan rehdisti, että työssäkäynti ei ole tarpeen, senhän nyt tajuaa jokainen muutenkin. Aina niitä "Oma urani ja aikani tulee myöhemmin" jne. 

Haha mikä narina siitä av:lla syntyisikään jos se tuon erehtyisi sanomaan 😆

Teet niin tai näin, aina väärin päin.

No minä sanon, en ole Minttu, mutta miljonäärin vaimo. Ei minun tarvitse käydä töissä, koska mies tienaa niin hyvin ja omaisuutta on (yhteisiin nimiin!) kertynyt aivan riittävästi loppuelämän tarpeisiin.

Nariskaa nyt sitten!

Miltä tuntuu kun ei ole enää mitään tavoitteita elämässä ja kun saa käytännössä kaiken vain sormia napsauttamalla?

Ihanan helppoa elämää! Ainahan sitä jotain tavoitteita riittää, vaikka uuden talon sisustaminen, golftuloksen parantaminen ja kaikkea kivaa :D. Miksi pitäisi hiki päässä jotain erityistä tavoitella, kun voi vain nauttia elämästä?

Eihän se käy, kun on suomalainen:D

Elämästä nauttiminen on syntiä tai rikos tai jotain.

Vierailija
159/207 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä rouvat  valittaa kun joku on leiponut hyvin uuninsa ja nainut F1-kuskin. Ei kukaan av-mammaakaan pakottanut lisääntymään, osa varmasti kunniallisia työssäkäyviä veronmaksajia, hatunnosto toki heille, mutta joukossa on näitä ihmisiä, jotka elättävät siitoksensa YHTEISKUNNAN rahoilla, lisäännytään, syödään juodaan ja naidaan MUIDEN rahoilla.

Minttu elää MIEHENSÄ rahoilla, ei YHTEISKUNNAN. Lopettakaa akat jo se kateellisuus. Ite ainakin ihailen Minttua ja oli vitin hyvännäköinen vosu linnassa.

t. nainen

Vierailija
160/207 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miljonääriksi tulo vaatii monesti pitkiä päiviä vuosikymmeniä. Siinä ei ole aikaa laittaa kotia, ruokaa tai huolehtia vaatteista, puhumattakaan lapsista. Työnarkomaani työskentelee kaiken mahdollisen ajan ja vielä lisääkin. Siksi noilla miljonääreillä on kotivaimot, että kun ne piipahtaa sen tunnin päivässä kotona, niin ehtii sanoa vaimolle heipata ja jutella lapsen kanssa kiireessä samaan aikaan puhelimessa sen 5min. Silloin kun toinen tekee uraa, niin toisen on siitä luovuttava. Se ei ole mitenkään helppoa olla miljonäärin vaimo noissa piireissä. Koko ajan pitää olla tikissä, tai nuoremmat ja kauniimmat vie miehen. Se on pelkoa ja yksin asunnolla olemista. Odottamista, että milloin saa nähdä miestänsä. Ei mitenkään helppoa tai kadehdittavaa. Merkkitavaroista tulee henkkamaukkaa ja niistäkään ei saa mitään tyydytystä ensimmäisten vuosien jälkeen. Moni kotivaimo masentuu ja alkaa juoda aika rankasti yksinäisyyttään. Älkää kadehtiko sitä mitä ette tiedä.

Kyllä tuo silti on parempaa kun seisoa klo 6.15 bussipysäkillä sateessa jotta ehtii töihin. Sitä ennen on vienyt lapset päiväkotiin (hoitaisi mielummin lapset omassa kotonaan pikkulapsiaikana) ja herännyt klo 5.00. Nuorempi lapsi on herättänyt pari kertaa yössä ja lapset itkee aamulla väsymystään. Töiden jälkeen ruokakaupankautta kotiin ja laskee siellä mihin rahat riittää. Kyllä siinä mielellään päivällä treenaisi ja söisi terveellistä luomuruokaa ja pitäisi itsensä fitissä kunnossa jos ei tarvisi rahasta huolehtia ja töissä käydä.