Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miljonäärien puolisot aina selittelevät, että " Hoidan perheen ja kodin"

Vierailija
09.12.2017 |

Vrt. Minttu Linnan juhlissa. Totuushan on se, että työläisnaisena on kyllä huomattavan paljon raskaampaa, ihan samalla lailla niitä lapsia ja perhettä hoidetaan. Pienenä sivuseikkana sitten se työelämä siihen lisäksi. Eihän se raha onnea tuo, mutta joku Minttukin voisi rehellisesti vain myöntää, että on etuoikeutetussa asemassa. Ei tartte stressata rahasta, voi shoppailla ja hoitaa lapsia silloin kun huvittaa, elintaso on luksusta kotiäitiydestä huolimatta. Jos on treeniä ja illallisia, niin lastenhoitaja tulee kotiin. Jotenkin sitten sapettaa, että tällaisten kotiäitien elämästä ( Minttu, Sirpa S) annetaan sellainen kuva, että he ovat jotain superyksilöitä. " Hoidan kodin". No aika moni muukin hoitaa, eikä ole varaa palkata esim. siivojaa tms. Kuhan avauduin Kiitos.

Kommentit (207)

Vierailija
41/207 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena kaverini seurusteli varakkaan perheen pojan kanssa ja leijui ettei hänen tarvitse tehdä ikinä töitä koska poika tulee tienaamaan niin paljon :D

Vierailija
42/207 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain Suomessa voidaan tästä keskustella. Hyvä niin, sehän johtuu tasa-arvon odotuksesta. Keski-Euroopassa tämä on aivan normaalia, että nainen, jonka mies on varakas, ei tee töitä, mutta on tavallaan miehensä hommissa, edustusvaimona. Niillä naisilla ei ole aikaa hoitaa kotia ja lasta, vaan todellakin kotiapulaisten armeija hoitaa hommat. Tuo on siis ihan normaalia vähän vähemmän rikkailla ja menestyneillä kuin Kimillä ja Mintulla.

Minä taas luulen että Minttu tekee itse paljon enemmän tavallista lastenhoitoa ja kodinhoitoa kuin nuo Keski-Euroopan leidit.

Todellakin jos mies (tai vaimo) on menestynyt urheilija, taiteilija, poliitikko, yrityksen johtohenkilö, niin kyllä se toinen osapuoli joutuu elämään täysin sen menestyjän uran ehdoilla ja unohtamaan pitkälle omat työt ja harrastukset. (Eikös Kiminkin edellinen vaimo yrittänyt elää itsenäisemmin eikä suhde toiminut! )

Itse en valitsisi tuollaista elämää, olen nuorena nähnyt ulkomailla eläessäni naisia kultaisissa häkeissään eikä ole mun juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/207 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olishan se älytöntä käydä töissä Mintun tilanteessa. Mies multimiljonääri ja itse osa-aikainen lentoemäntä aiemmin. Ei siinä järkeä olisi, mutta voisi sanoa ihan rehdisti, että työssäkäynti ei ole tarpeen, senhän nyt tajuaa jokainen muutenkin. Aina niitä "Oma urani ja aikani tulee myöhemmin" jne. 

Haha mikä narina siitä av:lla syntyisikään jos se tuon erehtyisi sanomaan 😆

Teet niin tai näin, aina väärin päin.

No minä sanon, en ole Minttu, mutta miljonäärin vaimo. Ei minun tarvitse käydä töissä, koska mies tienaa niin hyvin ja omaisuutta on (yhteisiin nimiin!) kertynyt aivan riittävästi loppuelämän tarpeisiin.

Nariskaa nyt sitten!

Vierailija
44/207 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olishan se älytöntä käydä töissä Mintun tilanteessa. Mies multimiljonääri ja itse osa-aikainen lentoemäntä aiemmin. Ei siinä järkeä olisi, mutta voisi sanoa ihan rehdisti, että työssäkäynti ei ole tarpeen, senhän nyt tajuaa jokainen muutenkin. Aina niitä "Oma urani ja aikani tulee myöhemmin" jne. 

No minä sanon, en ole Minttu, mutta miljonäärin vaimo. Ei minun tarvitse käydä töissä, koska mies tienaa niin hyvin ja omaisuutta on (yhteisiin nimiin!) kertynyt aivan riittävästi loppuelämän tarpeisiin.

Nariskaa nyt sitten!

Miltä tuntuu kun ei ole enää mitään tavoitteita elämässä ja kun saa käytännössä kaiken vain sormia napsauttamalla?

Vierailija
45/207 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman vanhin selitys (tai virka)

Vierailija
46/207 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailman vanhin selitys (tai virka)

Olisiko Kimi onnellisempi, jos ostaisi kaiken irtopalveluina? Tuskin, koska lapsia ja rakkautta et voi ostaa ja ostelun hallitsemiseenkin menisi aikaa. Mautonta leimata vaimo huoraksi. Miljonäärikin on oikeitettu perheeseen ja onneen.

Vierailija
47/207 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nariskaa nyt sitten!

Miltä tuntuu kun ei ole enää mitään tavoitteita elämässä ja kun saa käytännössä kaiken vain sormia napsauttamalla?

Ihanan helppoa elämää! Ainahan sitä jotain tavoitteita riittää, vaikka uuden talon sisustaminen, golftuloksen parantaminen ja kaikkea kivaa :D. Miksi pitäisi hiki päässä jotain erityistä tavoitella, kun voi vain nauttia elämästä?

Vierailija
48/207 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pystyisi olemaan kotona ilman mitään oikeaa, omaa elämää. Tulisin hulluksi jos en näkisi muita aikuisia vähintään 3-4 päivää viikossa.

Kun olen tottunut tienaamaan omaa palkkani, tuntuisi myös oudolta elää jonkun muun tuloilla.

En sano että on väärä olla kotirouva, mutta minua varten se elämä EI missään nimessä ole.

Vierailija
49/207 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vrt. Minttu Linnan juhlissa. Totuushan on se, että työläisnaisena on kyllä huomattavan paljon raskaampaa, ihan samalla lailla niitä lapsia ja perhettä hoidetaan. Pienenä sivuseikkana sitten se työelämä siihen lisäksi. Eihän se raha onnea tuo, mutta joku Minttukin voisi rehellisesti vain myöntää, että on etuoikeutetussa asemassa. Ei tartte stressata rahasta, voi shoppailla ja hoitaa lapsia silloin kun huvittaa, elintaso on luksusta kotiäitiydestä huolimatta. Jos on treeniä ja illallisia, niin lastenhoitaja tulee kotiin. Jotenkin sitten sapettaa, että tällaisten kotiäitien elämästä ( Minttu, Sirpa S) annetaan sellainen kuva, että he ovat jotain superyksilöitä. " Hoidan kodin". No aika moni muukin hoitaa, eikä ole varaa palkata esim. siivojaa tms. Kuhan avauduin Kiitos.

Et itse tiedä mitään vastuusta.?! Ammatti johon liittyy ihan hemmetin moiset riskit.

Ja me muut. Täydellinen henkinen, ruumiillinen ja sielullinen vastuu rakkaimmistaan kun rakkain on saavuttamattomissa - työmatkalla. Se materia siihen on vain palkinto. Tärkeintä että läheisillä on kaikki hyvin. Kun paketti on kunnossa niin tulosta tulee.

Vierailija
50/207 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs se teille kateellisille kuuluu Mintun elämä.

Tasan tarkkaan vaihtaisitte osia hänen kanssaan ja nauttisitte helposta elämästä.

Juu ei kiitos! En ikimaailmassa jaksaisi treenata niin paljon, mitä Mintun kroppa vaatii. Saati että viitsisin opetella meikkaamaan ja laittamaan hiuksia. 

Paljon leppoisampaa olla ylipainoinen nobody, jonka ei tarvitse meikata eikä pelätä puskissa vaanivia paparazzeja.

Vierailija
51/207 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset eivät palastalla ymmärrä minkälaista elämää tuollaiset varakkaat elävät ulkomailla. Ei se vaimo ole mikään seksilelu vaan hän on edustusvaimo, jonka tehtäviin kuuluu talouden hoidon työnjohtajuus, lasten hoidon ja koulutuksen valvominen, hän huolehtii myös miehen puolesta kutsuista ja lahjoista ja yhteyksistä moniin henkilöihin, jotka ovat miehen työn kannalta arvokkaita. Vaimo suunnittelee ja emännöi kutsuja ja ylläpitää hyviä suhteita miehen businestuttujen vaimoihin. Lisäksi vaimojen kuuluu profiloitua hyväntekeväisyydessä ja kirkon tapahtumissa.

Hyvin samanlaista kuin ritarien puolisojen toiminta feodaaliaikaan.

Hyvin harvalla varakkaalla miehellä on vaimonaan joku nuori huithapeli. Rakastajatterna kyllä, mutta vaimolta odotetaan sosiaalista pätevyyttä. Vain jollain iäkkäillä rikkailla tai uusrikkailla kuten Trumpilla on noita "trophyvaimoja".  Jos katsoo nuorempia sukupolvia, niin siellä monella on vaimo omalta alalta tai niin että heillä on yhteisiä päämääriä kuten luonnonsuojelu tms. varsinkin nämä piilaakson tyypit siis.

Vierailija
52/207 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin vaikuttavat onnellisilta ja tyytyväisiltä elämäänsä.

Onhan se hienoa, kun on pienten lastensa kanssa kotona, niin pitkään, kuin vaan haluaa. Kyllä,itse ainakin pitäisin outona, että Minttu menisi töihin, koska hänellä kaksi pientä lasta ja matkustettava mies.

Vierailija
53/207 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä on joku kunniallinen homma keksittävä sanottavaksi, ettei ihan turhuudelta kuulosta.

Vierailija
54/207 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kokevat noloksi sanoa rehellisesti, että ”en tee kerta kaikkiaan yhtään mitään, muuta kuin sellaisia asioita joita on mukava tehdä”.

Vierailija
55/207 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tossa voi sanoa. Öö. Teen mitä lystään, räin kattoon, shoppailen, masturboin kun mies on aina poissa. En viitsi tehdä mitään että kynnet pysyy ehjinä. Hyvää itsenäisyyspäivää!

Vierailija
56/207 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nariskaa nyt sitten!

Miten niin ei voi olla tavoitteita, sitä voi kehitellä itselleen vaikka mitä tavoitteita. Ei työ ja ura ole ainoita asioita maailmassa. Ei kaikkia kiinnosta ura muutenkaan, töissä käydään kun on pakko.

Esim. Hyvä kunto ja sporttinen kroppa ei tule sormia napsauttamalla, maratoniin tarvittavaa kuntoa ei voi ostaa kaupasta tai voi opiskella taidetta/kieliä/matematiikkaa/lakia/valokuvausta jos haluaa ja kehittää näistä itselleen tavoitteita.

Aika kaperaa ajatella, että vain työllä olisi ihmiselle tavoitetta ja merkitystä.

Vierailija
57/207 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on julkisuudessa pelkästään puolison (työn) vuoksi, olisihan se kellotorni yö alkaa kertomaan kaikkea muuta mitä itse harrastaa lasten ja kodinhoidon ohella.

Vierailija
58/207 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni duunariksi luokiteltava ihminen palkkaa esim. siivoojan. Erittäin järkevää, eikä maksa maltaita.

Ihan muuten vain ihmettelen, että millaisena yli-ihmisenä arv. palstalaiset mahtavat pitää jotain miljonääriä.

Eikö hänelläkin ole tarve rakastaa ja tulla rakastetuksi, eikö hänkin voi haluta perhettä lapsineen ja kivaa kotia, jossa on elämää. Kuka tahansa juoppo juntti on oikeutettu näihin elämän perustarpeisiin.

Mutta kun miljoonatuloihin yltävä ihminen nauttii perheonnea, niin vähintään hänen puolisostaan tehdään puolikriminaali, joka ansiottaan (?) jakaa tämän onnen.

Kuitenkin - kuvittelisin - nämä arvostelijat itse elävät ulkoisilta puitteiltaan juuri niin rikasta elämää kuin oma varallisuus sallii. Niinhän miljoonia ansaitsevakin tekee.

Sen kun tienaatte miljoonia, niin ei tarvitse enää ihmetellä, miten semmoisen elämä eroaa naapurin elämästä. Jokainenhan on oman onnensa seppä, kuten tavataan sanoa.

Vierailija
59/207 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan siitä meteli nousisi, jos Minttu lähtisi töihin ja lapset jäisivät kokonaan lastenhoitajan hoiviin.

Vierailija
60/207 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nariskaa nyt sitten!

Höh! Edes Mintun resurssit (kuviteltu tai aito vapaa-aika) eivät riitä perehtymään maailman elokuvatuotantoon kovin suuressa laajuudessa. Musiikkituotannosta puhumattakaan. Maailman kirjallisuus on aivan liian suuri möhkäle. Siihen kaikki muu taide päälle. Ja vielä ihmiset. On olemassa myös mielenkiintoisia ihmisiä joita tavata. Kaikkia ei ehdi. Ja luonto ja eläimet. Maantiede ja kaikki maailman paikat. Huh!. Ja kaikki se mitä voisi tehdä aktiivisesti eikä vain passiivisena nautiskelijana. Ei maailmasta tekeminen lopu vaikka alkuehdot olisivat mitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan