Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä naiset oikein saa seksistä miesten kanssa?

Vierailija
09.12.2017 |

Läheisyys ja yhteenkuuluuvuus toki, mut niitähän pitäisi saada muutenkin.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

valtavasti ravintoaineita.

Miehet sen sijaan ei saa oikein mitään naisilta. Pelkkä menetettyä energiaa ja ravintoa. Jos ois edes takuu lapsesta...

Vierailija
2/45 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kupan ja kuus muuta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa hangatuksi klitorista sen molemmista päistä. Ja ihka elävällä munalla eikä keinotekousella kopiolla.

Vierailija
4/45 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielihyvää. Nussiminen on kivaa.

Vierailija
5/45 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa monta orgasmia jos on kova, kestävä, iso mulkku puikottamass! jos mies pääsee pohjaamaan isolla mulkulla, saan sata orgasmia ainakin, ihanaaaaaaaaaaaaaaaaa

Vierailija
6/45 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään mitään, mitä ei voisi saada ilman miestäkin. Joka haluaa itselleen riippakiven voi mun puolesta ihan vapaasti sellaisen ristin itselleen hommata, mutta kiitos ei mulle.

Vierailija
7/45 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ap ole kuullut orgasmista? Minä saan ihan sitä samaa seksistä miesten kanssa kuin miehetkin saavat seksistä minun kanssani. Molemminpuolista nautintoa ja aivan mielettömiä räjähdyksiä, joita itse ei pysty itselleen tuottamaan. Sen pystyy kokemaan vain kokonaisvaltaisessa seksissä miehen kanssa.

Vierailija
8/45 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas taas luokattoman tyhmä aloitus. Itse en haluaisi naiseen sekaantua.

Vierailija
9/45 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa. Suoraan tai epäsuorasti.

Vierailija
10/45 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena olen sitä itsekin ihmetellyt. Itse en ole koskaan saanut yhtään mitään kyseisestä touhusta. Tylsää jyystöä.

Vierailija
11/45 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh... Orgasmin?

Vierailija
12/45 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antamisen ilon. :D

Vierailija
13/45 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yhtään mitään, mitä ei voisi saada ilman miestäkin. Joka haluaa itselleen riippakiven voi mun puolesta ihan vapaasti sellaisen ristin itselleen hommata, mutta kiitos ei mulle.

Miten ilman miestä saa sisäänsä aitoa penistä?

Vierailija
14/45 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan :)

Vierailija
15/45 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa hangatuksi klitorista sen molemmista päistä. Ja ihka elävällä munalla eikä keinotekousella kopiolla.

Onko vähän naisen anatomia hukassa? Hinkkaako se syntyvä lapsikin sun klitorista kun se syntyy, hyi helvetti sitä kivun määrää sitten jos näin on.

Vierailija
16/45 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen on heteroseksissä alistettu ja ihan seksologitkin vahvistavat miten naisen asemalle seksissä nauretaan koska naiset ovat eritteen vastaanottajia, siis miehille pelkkiä esineitä.

Nainen ei saa seksistä mitään vaan naiset lässyttävät iän ikuista " siis niinq ihan ite haluun alistuu ja olla paska, siis ihan ite valizin". Naiset siis vakuuttelevat itselleen kaiken miehelle altistumisen olevan oma vapaa tahto ja se toimii defenssinä sille ettei tarvitse kohdata omaa raadollista asemaa. Onhan se vaikeaa myöntää olevansa.huonompi ja kaikessa toiselle alisteinen. Harva jaksaa psyykkisesti omaa kiusaamistaan muuten.

Samasta syystä naiset rakastuvat kidnappaajiinsa ja haluavat aina miehen nimen vaikka ei ole pakko.

No äläs nyt. Moni nainen haluaa lapsia ja mikä sen miellyttävämpi ja edullisempi tapa niiden hankkimiseen olisi, kuin seksi jonkun komean miehen kanssa. :) Sen lisäksi seksistä voi vielä saada nautintoakin.

Vierailija
17/45 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen on heteroseksissä alistettu ja ihan seksologitkin vahvistavat miten naisen asemalle seksissä nauretaan koska naiset ovat eritteen vastaanottajia, siis miehille pelkkiä esineitä.

Nainen ei saa seksistä mitään vaan naiset lässyttävät iän ikuista " siis niinq ihan ite haluun alistuu ja olla paska, siis ihan ite valizin". Naiset siis vakuuttelevat itselleen kaiken miehelle altistumisen olevan oma vapaa tahto ja se toimii defenssinä sille ettei tarvitse kohdata omaa raadollista asemaa. Onhan se vaikeaa myöntää olevansa.huonompi ja kaikessa toiselle alisteinen. Harva jaksaa psyykkisesti omaa kiusaamistaan muuten.

Samasta syystä naiset rakastuvat kidnappaajiinsa ja haluavat aina miehen nimen vaikka ei ole pakko.

Kai sinä ymmärrät että jos suhteessa on rakkautta niin sillon mies välittää myös naisen nautinnosta eikä se ole mitään alisteista jyystöä.

Vierailija
18/45 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko vähän naisen anatomia hukassa? Hinkkaako se syntyvä lapsikin sun klitorista kun se syntyy, hyi helvetti sitä kivun määrää sitten jos näin on.

"Alatiesynnyksessä vittu leviää, vaipat loppuiäksi ja lisäksi cp-vammainen lapsi"-hullu bongattu!

Onkohan mode, kun täällä koko ajan? Äsken poisti saman viestin silmänräpäyksessä :D Terkkuja!

Vierailija
19/45 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielettömiä orgasmeja. Jos niitä ei tule, loppuu seksikin miehen kanssa luonnollisesti.

Vierailija
20/45 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva nainen saa orgasmin yhdynnässä, siskoseni. Toisin kuin leffoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän