Mitä naiset oikein saa seksistä miesten kanssa?
Läheisyys ja yhteenkuuluuvuus toki, mut niitähän pitäisi saada muutenkin.
Kommentit (45)
Kumma, ettei kukaan muu kuin lesbot ajattele, että nainen on seksissä alistettu. Ja kumma, ettei kukaan tee samanlaisia julistuksia homoista, joita penetroidaan.
Vierailija kirjoitti:
Aika harva nainen saa orgasmin yhdynnässä, siskoseni. Toisin kuin leffoissa.
Mutta aika moni saa muilla keinoilla seksin yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään mitään, mitä ei voisi saada ilman miestäkin. Joka haluaa itselleen riippakiven voi mun puolesta ihan vapaasti sellaisen ristin itselleen hommata, mutta kiitos ei mulle.
Miten ilman miestä saa sisäänsä aitoa penistä?
Eikö täällä juuri puhuttu niistä hevosen proteiinien nauttijoista?
Vierailija kirjoitti:
Nyt olikin kyse seksistä eikä pelkästä yhdynnästä. Lue kysymys ennen kun vastailet.
Vierailija kirjoitti:
Kumma, ettei kukaan muu kuin lesbot ajattele, että nainen on seksissä alistettu. Ja kumma, ettei kukaan tee samanlaisia julistuksia homoista, joita penetroidaan.
No lesbojen käsitys heterosuhteisiin perustuu tv ohjelmista saatuihin malleihin joilla ei ole todellisuuden kanssa mitään tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään mitään, mitä ei voisi saada ilman miestäkin. Joka haluaa itselleen riippakiven voi mun puolesta ihan vapaasti sellaisen ristin itselleen hommata, mutta kiitos ei mulle.
Tästä peniksen aitoudesta ei ole suurimmalle osalle naisia mitään iloa. Tutkimuksen mukaan vain hieman yli 40 prosenttia naisista saa orgasmin siitä että penistä survotaan vaginaan. Loput vaatii jotain muuta ja osa ei saa orgasmia millään. Miettikääpä hetki mikä määrä feikkaamista ja "ihan nautinnollista " seksiä ilman orkkua tapahtuu. Kun nainen ei saa siitä seksistä mitään, niin aika helppoa on siitä kieltäytyä.
Älkää vaan hyvät ihmiset tehkö enää lapsia tähän maailmaan, niistä on vain pelkkää harmia. Ottakaa vaikka kissoja.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meitäkin on. Vaikka sinä et saa, se ei tarkoita ettivätkö muut siihen kykenisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä peniksen aitoudesta ei ole suurimmalle osalle naisia mitään iloa. Tutkimuksen mukaan vain hieman yli 40 prosenttia naisista saa orgasmin siitä että penistä survotaan vaginaan. Loput vaatii jotain muuta ja osa ei saa orgasmia millään. Miettikääpä hetki mikä määrä feikkaamista ja "ihan nautinnollista " seksiä ilman orkkua tapahtuu. Kun nainen ei saa siitä seksistä mitään, niin aika helppoa on siitä kieltäytyä.
Minulle siitä ainakin on iloa vaikka en orgasmia yhdynnässä saakaan. Myös moni muu seksiin liittyvä juttu tuntuu hyvältä vaikka niistäkään ei orgasmia saa. Aika tylsää jos ainoa mistä seksissä nauttii on se orgasmin hetki.
Vierailija kirjoitti:
Naisena olen sitä itsekin ihmetellyt. Itse en ole koskaan saanut yhtään mitään kyseisestä touhusta. Tylsää jyystöä.
Joskus tuollainenkin tullut koettua. Onhan se tylsää ja kestääkin kauan kun nainen ei ole yhtään mukana. Sitten onneksi on naisia jotka nauttii ihan oikeasti seksistä. Parhaimmillaan se on sellaista mistä molemmat haluaa uusintoja. Ihan vain siksi kun tuntuu niin hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle siitä ainakin on iloa vaikka en orgasmia yhdynnässä saakaan. Myös moni muu seksiin liittyvä juttu tuntuu hyvältä vaikka niistäkään ei orgasmia saa. Aika tylsää jos ainoa mistä seksissä nauttii on se orgasmin hetki.
Juu hierontakin tuntuu tosi hyvältä ja ihanalta.
Ja ihon rasvaaminen. Keskustelullakin voi saada läheisyyttä. Kyllä sen seksin harrastamisen tarkoitus on orgasmin saaminen ja jos se jää saamatta mä ainakin petyn. Luonto on suunnitellut tän asian näin, jotta ihmiset harrastais vastoin parempaa tietoaan seksiä ja tuottaisivat jälkeläisiä.
Mun mielestä on aika jännä, että mummojen sukupolvi tutkimuksen mukaan on aikanaan saanut enemmän orgasmeja kuin nykynaiset. Ovatko mummot kovia valehtelemaan vai mistä tämä johtuu. Pikkasen kyllästyttää tää nykyinen hokema, että seksi on ihanaa ja nautinnollista ilman orkkua. Wtf
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä muistelen lukeneeni, että vain 15-20% saa yhdynnässä. Lähdettä en enää muista, mutta kyseessä oli brittitutkimus. Onko sinulla lähdettä tuolle yli 40%:lle?
Orgasmeja. Mun mies saa aina halutessaan, harmi vaan kun haluaa niin harvoin.
Itse keski-ikäisenä (50v) naisena en koskaan ole saanut seksistä mitään nautintoa. Se on ollut aina pelkkää velvollisuutta ja yhdentekevää, vastenmielistä touhua. Olen ollut yksin 13 vuotta, ja kertaakaan en ole kaivannut seksiä. Ehkä olen epänormaali.
Vierailija kirjoitti:
Jäikö historiantunti väliin? Ihan kuule miehet ovat kautta aikojen pitäneet naisen passiivista asemaa seksissä pilkattavana. Siksi homomiehillä on todella tarkkaa se kumpi on alla ja päällä. Penetroitava katsotaan likaiseksi ja alistuneeksi koska se muistuttaa naisesta. Siksi miehet välttelevät bottomiksi leimautumista. Kannattaa lukea seksuaalisuuden historiaa vähän.
Miehille rakkaus ja seksi ei kulje millään lailla käsi kädessä, mutta jos teitä helpottaa selittely rakkaudesta ja pystytte sen avulla kestämään roolinne halvennettuina esineinä niin mikäs siinä. Kaikki naiset tekevät sitä aina kehitysmaista Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ihon rasvaaminen. Keskustelullakin voi saada läheisyyttä. Kyllä sen seksin harrastamisen tarkoitus on orgasmin saaminen ja jos se jää saamatta mä ainakin petyn. Luonto on suunnitellut tän asian näin, jotta ihmiset harrastais vastoin parempaa tietoaan seksiä ja tuottaisivat jälkeläisiä.Mun mielestä on aika jännä, että mummojen sukupolvi tutkimuksen mukaan on aikanaan saanut enemmän orgasmeja kuin nykynaiset. Ovatko mummot kovia valehtelemaan vai mistä tämä johtuu. Pikkasen kyllästyttää tää nykyinen hokema, että seksi on ihanaa ja nautinnollista ilman orkkua. Wtf
En tiedä mummoista tai tilastoista, mutta on kai muutakin yhdynnän seksuaalista nautintoa kuin orgasmi. Itse en rehellisesti sanottuna tiedä, saanko orgasmia yhdynnässä vai en. Mutta useimmiten tuntuu tosi hyvältä heti eka työnnöllä. Enpä oikeastaan tiedä mitään asiaa, joka tuntuisi paremmalta kuin oman miehen paksu muna.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ihon rasvaaminen. Keskustelullakin voi saada läheisyyttä. Kyllä sen seksin harrastamisen tarkoitus on orgasmin saaminen ja jos se jää saamatta mä ainakin petyn. Luonto on suunnitellut tän asian näin, jotta ihmiset harrastais vastoin parempaa tietoaan seksiä ja tuottaisivat jälkeläisiä.Mun mielestä on aika jännä, että mummojen sukupolvi tutkimuksen mukaan on aikanaan saanut enemmän orgasmeja kuin nykynaiset. Ovatko mummot kovia valehtelemaan vai mistä tämä johtuu. Pikkasen kyllästyttää tää nykyinen hokema, että seksi on ihanaa ja nautinnollista ilman orkkua. Wtf
Itsekin ihmettelen tätä, mutta kuten nähtyä niin seksi kiteyttää hyvin naisen alistamisen. Naisen seksuaalisuutta säännellään kaikissa maissa ja naiset itsekin ovat mukana siinä. Naisen oikeudet seksiin ovat melko rajalliset siinä missä miehet saavat tehdä mitä vain muita loukaten. Naisten on pakko antaa miehille ja naisia on saanut raiskata koko historian ajan mm. aviomiesten ja sukulaisten toimesta. Oma vikahan se on aina ollut tulla raiskatuksi.
Naisen on vaikea kohdata sitä että on "rakastamalleen" ihmiselle eläin, esine, objekti ja hyödyke. Naiset luulevat että madonnoina he pääsevät tätä pakoon mutta vaimot ovat varmaan esineellistetyimpiä ja alistetuimpia naisia mitä voi olla. Ei ole ollut oikeutta omaan seksuaalisuuteen, nimeen tai muuhunkaan. Ja edelleen naiset puolustelevat miten ihan itse haluavat alistua ja miten ihanaa se on.
Ihan tutkitusti orgasmeja saavat haluavat enemmän seksiä ja heteronaiset ovat muuten kaikista haluttomin naisryhmä. Miksiköhän.
Olen pannut 5 naista ns. vakituisesti. Kaksi näistä laukesi lähes aina naidessa, kolme ei koskaan, mutta muilla keinoilla kyllä.
Ja elimeni on ns. suuri. Kestoakin riittää. Kaikki ei vaan osaa poksahtaa yhdynnässä.