Miehen ulkonäkö ei sytytä
Tapasin oikeasti todella mukavan ja kivan miehen, johon luonteen puolesta tahtoisin tutustua lisää, mutta... On kovin laiha ja minua jotenkin etoo halata sellaista miestä, joka on minua sirompi. Kasvot ovat kivat, mutta ei lainkaan hartioita ja jalatkin ihan ohuet tikut... Jos olisi vähän raamikkaampi, niin haluaisin tuon miehen heti.
Parempi siis vaan lopettaa koko juttu, kun tiedän, etten koskaan voi tuntea mitään seksuaalista vetovoimaa häneen, kun nytkin jo katsoin kauhuissani hänen tikkujalkoja eikä edes takapuoli erotu. Painaa varmaan 60 kg, vaikka onkin melko pitkä +180 cm.
Kommentit (140)
Kiva kuulla että joidenkin mielestä myös miehellä pitää olla perse tyhjän repun sijaan :D Itse asiaa kommentoidakseni jos koet että et häneen pysty millään vetoa tuntemaan noista seikoista johtuen, niin ehkä kannattaa mennä eteenpäin. Ei ole sinun eikä miehen edun mukaista että olet alusta lähtien vähän "vasten tahtoasi" mukana suhteessa. Ainakin minulle olisi tärkeää että kumppani kokisi minut seksikkääksi jne. Tietystihän voi olla että kyseessä on jokin ominaisuus mille mies ei voi tehdä mitään, joka tekee asiasta entistä ikävämmän. Jotkuthan ovat luonnostaan todella laihoja ja kärsivät siitä.
Vierailija kirjoitti:
12121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos voisin painoa pudottamalla saada kumppanin, niin käyttäisin kaiken aikani ja energiani siihen, oli se kuinka vaikeaa vain. Mutta pienenä miehenä mitään ei ole tehtävissä.
Helppo uhota.
Ajattele, miten tärkeää seksi ja kumppanin kosketus ja läheisyys sinulle on. Ajattele sitten, että et olisi koskaan päässyt kokemaan mitään näistä. Asia, joka muille on isointa maailmassa, on sinulle ikuisesti tavoittamattomissa.
Ehkä nyt ymmärrät, minkätasoinen motivaatio minulla olisi naisen hankkimiseen, jos se vaan olisi mitenkään mahdollista.
... Miten olisi, jos nyt vain laittaisit koneen kiinni, pistäisit vähän partavettä ja menisit ihmisten ilmoille ilman noita teorioitasi? En yhtään ihmettele, jos masentaa, jos aivopeset itse itseäsi tällaisella laasas-soopalla. Todellinen elämä kutsuu, ja siellä todellisuudessa kaikilla on ottajansa.
Toki nyt tietämättä, millaiset kriteerit sinulla on naiseen, jonka kanssa haluaisit parisuhteeseen.
Tiedämme millaiset kriteerit ovat. Lihava ei saa olla.
Tismalleen.
Kriteerit ovat helpot, selkeät ja käytännösä kaikkien täytettävissä. Älä mässää liikaa ruokaa, harrasta liikuntaa. Jos olet jo mokannut, voit korjata asian laihduttamalla.
Kertoo paljon että miesten tapauksessa puhutaan lihaksien hankkimisesta vuosien kovalla työllä ja jalkojen pidentämisestä leikkauksessa. Ja näidenkin keinojen hyöty jäisi luultavasti marginaaliseksi, ellei mies ole luontaisesti raamikas.
Ero on kuin yöllä ja päivällä.
Jos joku vielä väittää tosissaan etteivätkö naiset olisi tuhatkertaisesti nirsompi, epärealistisempi ja helpommalla pääsevä sukupuoli, yksikään oikeustoimikelpoinen henkilö ei voi ottaa väitettä vakavasti.Oletko ajatellut, että et välttämättä ole parisuhdemarkkinoilla valuuttaa, koska suhtaudut naisiin aika urposti? :D
En ole ajatellut, koska mitä urpommin naisiin suhtaudun, sitä paremmin flaksi käy.
Olin siis 25-vuotiaaksi asti romantikko ja herrasmies joka uskoi että Se Oikea ei ole vain tullut vastaan.
Sitten ymmärsin ettei naisille ratkaise pehmeät tekijät, vaan naiset ovat näennäisestä kiltistä kuorestaan huolimatta se sukupuoli joka valkkaa jääkylmästi vahvimmat geenit ja menestyvimmät voittajat jatkoon. Parinvalinnassa miehet ovat kovia ulkoa, pehmeitä sisältä. Naiset ovat pehmeitä ulkoa, kovia sisältä. Ratkaisevaa on geneettinen komeus, raha, status ja luonteenpiirteet jotka osoittavat sinun olevan voittaja (itsevarmuus, määrätietosuus, kunnianhimo, jne).
Geneettistä komeutta en voi saada, onneksi rahaa ja statusta kyllä.
Pikkukakkonen on oikeassa. Kuten hän on opettanut, naisten parinvalintakriteerit ovat kahdesta syystä armottomampia:
Naiset vaativat asioita joihin mies ei voi itse vaikuttaa (kaikki naiset voivat olla normaalipainoisia, kaikki miehet eivät voi olla pitkiä).
Naiset haluavat asioita joita kaikki miehet eivät voi saavuttaa samanaikaisesti (kaikki naiset voivat olla kivoja ja empaattisia, kaikki miehet eivät voi olla johtajatyyppejä ja korkealla statushierarkiassa muihin miehiin verrattuna).
Naiset pelaavat jääkylmää pudotuspeliä jossa heikoimmat miehet pyritään tiputtamaan jatkosta. Tämä kannattaa ymmärtää, tästä syystä miehen osa on kova.
Minä ajattelin parikymppisenä samalla tavalla. Olin jopa aika kriittinen vaimoni suhteen kun tavattiin ja huomasin että hänellä oli vähän läskiä bmi oli 22 kohdilla.
Sitten myöhemmin hän olikin oikein hoikka ja kaunis. Nyt vanhemmiten ulkonäköasiat ovat käyneet turhiksi.
Alunperinkin rakastuin luonteeseen ja älyyn.
Yhdessä vanhennutaan molemmat.
Luota ap siihen ettei nuo ulkonäköasiat ole tärkeitä. Ehkä osa ihmisistä ei kehity koskaan henkisesti sille tasolle, mutta väittäisin että suurin osa ymmärtää ettei mikään ole ikuista ja vanhaksi tässä tullaan joka sekunti.
Voi hyvinkin käydä niin että tuo nuori mies vielä lihoaa tai hartiat levenee.
Minustakin tuli aikamoinen lihaskimppu vaikken sellaista suunnitellut. Kumpikaan meistä ei pidä lihaksista tai ole pyrkinyt siihen, mutta työni kautta ne vain tuli eivätkä mene pois. Näytän ihan tarzanilta ja etenkin uimahallissa tai rannalla saa hävetä ihmisten ihailevia katseita. En pidä nykyisestä vartalostani yhtään. En vain voi sille mitään. Olen luonnostaan lihaksikas, kuten simpsonien Ned Flanders.
Vaimo pitää enemmän kuivankesän oravasta, mutta enköhän minäkin viimeistään eläkkeellä kuihdu takaisin normaaliksi laihaksi minäksi.
Sisin on tärkein. Se että pillu puristaa. Näin sanoi minulle aina Leo setä kun kävi kylässä ja joi salaa kossua kotimme parvekkeella.
Tavallaan voi sanoa että Leo oli ihan oikeassa sisimmästä. Kaikki muu on kuitenkin vaihtelevaa kuten vuodenajat. Joskus olet läski, joskus laiha, joskus taikinanaama. Hölmöintä on olla lapsellinen aikuisena ja palvoa ulkonäköä. Se on harhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse täydellinen? Entä, jos se raamikas mies ei pidä sinun ulkonäöstä? Ei kukaan ihminen ole koskaan täysin omaan makuun. Aina löytyy omasta mielestä "epäkohtia". Kannattaa vaan miettiä, mikä on itselle tärkeää. Se raamikas mies voi olla ilkeä .
Olenko väittänyt, että olisin täydellinen? En varmastikaan ole JOKAISEN miehen mieleen, niinkuin kukaan ei ole sellainen ihminen ulkoisesti, että miellyttää jokaista. Ap
Olethan. Jätät miehen laihuuden takia. Se kertoo jo paljon.
Eli pitäisikö minun jatkaa miehen kanssa, vaikka en koe häntä yhtään viehättävänä enkä halua seksuaalisessa mielessä? Olisiko se miehelle oikein, että hän olisi yhdessä naisen kanssa, joka kokee hänet rumaksi ja etovaksi?
Miksi ihmeessä olet aloittanut suhteen miehen kanssa, jonka koet etovaksi ja rumaksi.
Ulkonäköhän on ensimmäinen asia, jonka huomaat vielä tuntemattomassa ihmisessä.
12121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla naisten ulkonäkökriteerit aina samat. Uskomatonta. Onko naisilla omaa tahtoa tai makua ollenkaan?
Miten niin? Yleisesti ottaen maskuliininen miehekäs mies on raamikas. Se nyt vaan on karu fakta. Kyllähän miehetkin haluaa naisen, jolla on tissit ja naisellinen vartalo (lantio jne.).
Paitsi ettei tuo pidä paikkaansa.
Osa miehistä pitää pitkistä naisista, osa lyhyistä naisista.
Osaa miellyttää hoikka pitkäsäärinen, osaa pullea taskuvenus.
Osa tykkää isoista tisseistä, osa tykkää pienistä tisseistä.
Jne.
Naisten suosikki on _aina_ se pitkä ja raamikas.
Vartalon osalta miesten mieltymykset vaihtelevat valtavasti verrattuna naisiin jotka ovat tässä asiassa kuin klooniarmeija.
Toki se että miesten mieltymykset vaihtelevat enemmän ei tarkoita sitä että jokaiselle naiselle olisi jossain se oma yli 180cm raamikas mies.
Nyt kyllä yksinkertaistat ja yleistät liikaa! Pitää olla myös tumma ja komeakasvoinen
Hoikat miehethän on just ihanimpia. Ei kenenkään tartte väkisin olla sellaisen ihmisen kanssa, jonka ulkonäkö ei miellytä. Jokainen etsii kumppania itselleen ei jotain tilastoa varten.
12121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
12121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos voisin painoa pudottamalla saada kumppanin, niin käyttäisin kaiken aikani ja energiani siihen, oli se kuinka vaikeaa vain. Mutta pienenä miehenä mitään ei ole tehtävissä.
Helppo uhota.
Ajattele, miten tärkeää seksi ja kumppanin kosketus ja läheisyys sinulle on. Ajattele sitten, että et olisi koskaan päässyt kokemaan mitään näistä. Asia, joka muille on isointa maailmassa, on sinulle ikuisesti tavoittamattomissa.
Ehkä nyt ymmärrät, minkätasoinen motivaatio minulla olisi naisen hankkimiseen, jos se vaan olisi mitenkään mahdollista.
... Miten olisi, jos nyt vain laittaisit koneen kiinni, pistäisit vähän partavettä ja menisit ihmisten ilmoille ilman noita teorioitasi? En yhtään ihmettele, jos masentaa, jos aivopeset itse itseäsi tällaisella laasas-soopalla. Todellinen elämä kutsuu, ja siellä todellisuudessa kaikilla on ottajansa.
Toki nyt tietämättä, millaiset kriteerit sinulla on naiseen, jonka kanssa haluaisit parisuhteeseen.
Tismalleen.
Kriteerit ovat helpot, selkeät ja käytännösä kaikkien täytettävissä. Älä mässää liikaa ruokaa, harrasta liikuntaa. Jos olet jo mokannut, voit korjata asian laihduttamalla.
Kertoo paljon että miesten tapauksessa puhutaan lihaksien hankkimisesta vuosien kovalla työllä ja jalkojen pidentämisestä leikkauksessa. Ja näidenkin keinojen hyöty jäisi luultavasti marginaaliseksi, ellei mies ole luontaisesti raamikas.
Jos joku vielä väittää tosissaan etteivätkö naiset olisi tuhatkertaisesti nirsompi, epärealistisempi ja helpommalla pääsevä sukupuoli, yksikään oikeustoimikelpoinen henkilö ei voi ottaa väitettä vakavasti.Oletko ajatellut, että et välttämättä ole parisuhdemarkkinoilla valuuttaa, koska suhtaudut naisiin aika urposti? :D
En ole ajatellut, koska mitä urpommin naisiin suhtaudun, sitä paremmin flaksi käy.
Olin siis 25-vuotiaaksi asti romantikko ja herrasmies joka uskoi että Se Oikea ei ole vain tullut vastaan.
Sitten ymmärsin ettei naisille ratkaise pehmeät tekijät, vaan naiset ovat näennäisestä kiltistä kuorestaan huolimatta se sukupuoli joka valkkaa jääkylmästi vahvimmat geenit ja menestyvimmät voittajat jatkoon. Parinvalinnassa miehet ovat kovia ulkoa, pehmeitä sisältä. Naiset ovat pehmeitä ulkoa, kovia sisältä. Ratkaisevaa on geneettinen komeus, raha, status ja luonteenpiirteet jotka osoittavat sinun olevan voittaja (itsevarmuus, määrätietosuus, kunnianhimo, jne).
Geneettistä komeutta en voi saada, onneksi rahaa ja statusta kyllä.
Siihen mennessä kun naiset ovat oppineet miten kauniita normimiehet ovat sisältä, me normimiehet ollaan opittu miten rumia naiset ovat sisältä.
Minulle on miehen vartalolle melkein aivan sama, jos kasvot ovat komeat. Myöskään pituuden suhteen ei ole muita vaatimuksia, kuin että vähintään 165 cm että on minua pidempi.
Luonteelle ja persoonallisuudelle onkin sitten paljon enemmän kriteerejä. Itse siis olen kauniskasvoinen, muodokas (hyvin rehevä) blondi, akateeminen intorvertti.
Vierailija kirjoitti:
12121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
12121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helppo uhota.
Tismalleen.
Geneettistä komeutta en voi saada, onneksi rahaa ja statusta kyllä.Siihen mennessä kun naiset ovat oppineet miten kauniita normimiehet ovat sisältä, me normimiehet ollaan opittu miten rumia naiset ovat sisältä.
:D
Vaikka kuinka kriteerejä luetellaan ja määritellään, niin lopulta jokainen vastaantulijakin on yksilöllinen ihminen. Vaikka kuinka ajattelisi, että en minä tummista/lyhyistä/lihavista tykkää, niin joku päivä sieltä voi tulla sellainen paketti, että sitä ominaisuutta ei missään nimessä haluaisi siitä upeasta ihmisestä vaihtaa pois.
Itselläni oli juuri sama tilanne. Nainen oli muuten mukava ja ulkonäkökin oli ihan kiva, mutta en pitänyt siitä miltä hän tuntui. Tuntui liian paksulta, etenkin kun exäni oli todella hoikka ja pidän hoikista naisista. Aika kohtuutonta lähteä silti patistamaan toista salille/laihduttamaan. Parempi varmaan molemmille, että etsitään sopivampi kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni oli juuri sama tilanne. Nainen oli muuten mukava ja ulkonäkökin oli ihan kiva, mutta en pitänyt siitä miltä hän tuntui. Tuntui liian paksulta, etenkin kun exäni oli todella hoikka ja pidän hoikista naisista. Aika kohtuutonta lähteä silti patistamaan toista salille/laihduttamaan. Parempi varmaan molemmille, että etsitään sopivampi kumppani.
Itse asiassa se ei olisi ollenkaan kohtuutonta.
Suuri osa parisuhteista edellyttää kompromisseja, uhrauksia ja vaivannäköä. Ehkä joudut vaihtamaan paikkakuntaa, hankkimaan uuden työn, luopumaan urasta hoitaaksesi lapsia, remppaamaan uutta keittiötä vaikka itsellesi kelpaisi vanhakin, tekemään ylitöitä koska kumppani bongasi lehdestä unelmatalon tai lomamatkan, kuntoilemaan jotta seksihalut palaisivat, vähentämään alkoholin käyttöä...
...tai laihduttamaan syömällä terveellisemmin ja kuntoilemalla, jotta kumppanin seksihalut palaisivat.
Ei se ole sen ihmeellisempi asia kuin muutkaan. Itselleni olisi ok jos timmi ja liikunnallinen nainen sanoisi:
"1212121212, rakastan luonnettasi mutta minulle olisi tärkeää että olisit vähän liikunnallisempi ja hankkisit enemmän lihaksia. Tekisitö tämän minun vuokseni?"
AP..nyt valot päälle! Kuka oikeasti antaa pakit miehelle ainoastaan siitä syystä, että mies on hoikka!? Tuohan kuulostaa ihan järjettömältä. Ei kukaan ihminen ole täysi kymppi. Et tule sellaista koskaan löytämään. Kuten kävi jo ilmi, niin aina ihmisestä puuttuu jotain. Siitä sinun tulevasta unelma prinssistä voi puuttua joskus vaikka käsi tai jalka..mitä sitten teet? Ei elämää voi rakentaa pelkän ulkonäön varaan. Toiseksi..joku mies voi ajatella sinusta samalla tavalla. Sinä voit saada myös pakit. En edes kehtaisi ajatella sanovani toiselle, että " en halua sua, koska oot niin laiha". Ihmettelen myös sitäkin, että kun olet tapaillut miedtä, niin mikset ole ekan tapaamisen jälkeen tehnyt hänelle selväksi, ettei jatkoa tule? Eihän tuossa ole mitään järkeä. Jos ihminen ei miellytä silmää, niin kyllä sen huomaa heti, eikä asiaa ole tarvetta pitkittää sen enempää. Olet ihan turhaa antanut miehelle vääriä merkkejä. Mies tuhlasi turhaa aikaa kun olisi voinut tapailla ihmistä, jolla on kunnioitus ja arvostus kohdillaan toista ihmistä kohtaan.
116.
Siksi toisekseen, naiset pelaavat aina kaksilla korteilla.
Kun nainen on nätti ja hoikka, ei kelpaa lyhyt tai hoikka mies. Pitää olla pitkä ja raamikas, on varaa vaatia kato. Sori siitä.
10 vuotta eteenpäin.
No, mies on yhä pitkä ja raamikas. Onko nainen yhä nätti ja hoikka?
Miehet saisivat olla vähemmän vässyköitä ja heittää akkansa pihalle jos tämä ei pysy samoissa mitoissa. Täyttä pskaa on semmoinen että muutetaan pelisääntöjä silloin kun itselle sattuu sopimaan. Jos halutaan olla pinnallisia, ollaan sitten.
En usko näitä miehiä jotka sanovat että kaikki käy 😑 Olen hoikka ja rintani, vatsani ja alapääni on pilalla. Täynnä raskausarpia ja iho roikkuu. Alapää näyttää kamalalta ja on löysä. Myös peräpääni roikkuu 😑 Olen hyvässä kunnossa mutta ilman vaatteita kamala. Minulla on myös paiseita muodostava kystinen akne koko kehossani. Kasvoni olisivat ihan kauniit, mutta paiseiden ja näppylöiden peitossa. Olen mitatuatikin älykäs ja tykkäisin kovin jakaa elämäni jonkun kanssa. Lapseni isä jätti meidät miltei heti lapsen syntymän jälkeen ja siitä on kuusi vuotta.
Mä oon tapaillut yhtä naista, jolla on ylipainoa ja isot rinnat. Miten sanoa ettei kiinnosta?
Hehee, miehet ne vaan on laihoja tikkuja vaikka miten söisi :D mites ei nyt yhtäkkiä luonnonlait pädekään miehiin? Lihomisenhan pitäisi olla miehille ihan yhtä helppoa kuin naisille, joten laiheliinimiehet: miksi hitossa syötte liian vähän?!
No tarjoile sille pizzaa ja pasta carbonaaraa ja sen semmoista ja sitten palkkaat personal trainerin joululahjaksi.
Oletko ajatellut, että et välttämättä ole parisuhdemarkkinoilla valuuttaa, koska suhtaudut naisiin aika urposti? :D