Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen ulkonäkö ei sytytä

Vierailija
09.12.2017 |

Tapasin oikeasti todella mukavan ja kivan miehen, johon luonteen puolesta tahtoisin tutustua lisää, mutta... On kovin laiha ja minua jotenkin etoo halata sellaista miestä, joka on minua sirompi. Kasvot ovat kivat, mutta ei lainkaan hartioita ja jalatkin ihan ohuet tikut... Jos olisi vähän raamikkaampi, niin haluaisin tuon miehen heti.

Parempi siis vaan lopettaa koko juttu, kun tiedän, etten koskaan voi tuntea mitään seksuaalista vetovoimaa häneen, kun nytkin jo katsoin kauhuissani hänen tikkujalkoja eikä edes takapuoli erotu. Painaa varmaan 60 kg, vaikka onkin melko pitkä +180 cm.

Kommentit (140)

Vierailija
81/140 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

12121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

12121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

12121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla naisten ulkonäkökriteerit aina samat. Uskomatonta. Onko naisilla omaa tahtoa tai makua ollenkaan?

Niin, noh. Kysyt tätä palstalla, jossa vakikeskustelunaihe on naisen, ja nimenomaan naisen lihavuus, ja sen epäviehättävyys parisuhdemielessä. :) 

Lihavuus on täysin eri asia kuin lyhyys tai luontainen hoikkuus.

Lihavuus kertoo epäterveellisistä elämäntavoista ja on terveydelle haitaksi. Se on paremmin verrattavissa miehen alkoholismiin kuin siihen että mies on lyhyt tai luontaisesti hoikka.

Ja luonnollisesti ylimääräisistä kiloista eroon pääseminen on helpompaa kuin hartiaseudun luiden mallin muuttaminen tai edes merkittävä lihaksien hankkiminen. Pelkästään syömällä enemmän hoikka mies luultavimmin saa pallovatsan, muun vartalon pysyessä yhtä hoikkana kuin ennenkin.

En yhtään yllättynyt, että saimme ilmoille tämän kansanterveydellisesti näennäishuolestuneen argumentin. :) 

Enkä viitsi siihen edes sen kummemmin takertua kansanterveydellisessä mielessä. Jos puhutaan näistä piirteistä ulkoisina ominaisuuksina, ylipainoinen (huomioonottaen pienikin ylipaino) tulee rankastikin tuomituksi, eli nainen ei ole parisuhdemarkkinoilla millään tavalla suojatummassa asemassa kuin vaikkapa lyhyt ja hoikka mies. 

Painoa saa pois, pituutta ei saa lisää.

Ja tällä argumentilla juurikin vahvistetaan sitä, että on oikeutetumpaa halveksia naista parisuhdemielessä, kuin miestä. Nainen kun nyt "aina voi tehdä epäviehättävyydelleen jotakin", ja toisaalta hänen taas tulisi kelpuuttaa kuka tahansa siksi, kun mies "ei voi tehdä epäviehättävyydelleen mitään". 

Mistä vedit tuon argumentin? Naisilla on yhtäläinen oikeus haukkua miehiä jotka lihovat, eikä miehillä ole yhtään sen suurempaa oikeutta haukkua naisia sellaisien asiopiden vuoksi joille he eivät voi mitään.

Mutta jos naisilla on oikeus pilkata miehiä näiden geneettisien ominaisuuksien vuoksi (esim. tässä ketjussa hoikista miehistä on kirjoitettu erittäin pilkkaavaan sävyyn), selvää on että itse aiheutettuja ominaisuuksia kuten lihavuutta on lupa pilkata säälittä.

Te itse, arvon siskot, näytätte tässä esimerkkiä.

Tämä.

Tästä eteenpäin kun puhutaan lihavuudesta, niin "gloves are off".

Ja ihan turha selitellä raskaudella ylipainoa tai vatsaa joka ei näytä pyykkilaudelta niin kuin terveellä naisella pitäisi, ehkei sille voi mitään mutta ei voi lyhyydellekään.

Vierailija
82/140 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

12121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla naisten ulkonäkökriteerit aina samat. Uskomatonta. Onko naisilla omaa tahtoa tai makua ollenkaan?

Miten niin? Yleisesti ottaen maskuliininen miehekäs mies on raamikas. Se nyt vaan on karu fakta. Kyllähän miehetkin haluaa naisen, jolla on tissit ja naisellinen vartalo (lantio jne.).

Paitsi ettei tuo pidä paikkaansa.

Osa miehistä pitää pitkistä naisista, osa lyhyistä naisista.

Osaa miellyttää hoikka pitkäsäärinen, osaa pullea taskuvenus.

Osa tykkää isoista tisseistä, osa tykkää pienistä tisseistä.

Jne.

Naisten suosikki on _aina_ se pitkä ja raamikas.

Vartalon osalta miesten mieltymykset vaihtelevat valtavasti verrattuna naisiin jotka ovat tässä asiassa kuin klooniarmeija.

Toki se että miesten mieltymykset vaihtelevat enemmän ei tarkoita sitä että jokaiselle naiselle olisi jossain se oma yli 180cm raamikas mies.

Muistaisin nähneeni täällä useammankin keskustelun, jossa naiset sanoivat, että lyhyt ja hoikka mies sytyttää. Itsekin kuulun tähän joukkoon. Makuja on monenlaisia. Itse pidän lyhyehköistä, fyysistä työtä tekevistä miehistä, joilla on pitkä tukka ja parta. Kauniista silmistä plussaa. Kaikki mieheni eivät kuitenkaan ole tipahtaneet tähän samaan lokeroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/140 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että mies on onnen kukkuloillaan, kun hänen ei tarvitse enää tapailla sinua. Mies varmasti löytää jonkun super kauniin ja mukavan naisen itselleen ja miettii silloin, että onneksi teidän juttu loppui.

No, sepä olisi sitten oikein mukava juttu hänelle :) minä nyt en vaan ole hänelle "se oikea". Mitä väärää minun ajatusmaailmassani on? Kyllähän varmasti jokaisella ihmisellä on jotain mikä on turn off kumppanin valinnassa? Jotkut miehet eivät halua pienitissistä naista, joillekin naisille tatuoitu mies on ehdoton ei jne. Ap

Ei sinun ajatusmaailmassasi ole mitään väärää. Fyysinen vetovoima on erittäin tärkeä tekijä suhteessa ja varsinkin suhteen alkuvaiheessa. Et tosiaankaan voi ruveta muuttamaan miestä mieleiseksesi ja voi olla, että se ei edes onnistuisi. Jokaisella on kuitenkin se synnynnäinen ruumiinrakenteensa, jota ei noin vaan millään salilla kokonaan muuteta. Luovu miehestä ja jatka etsimistä, löydät varmaan vielä miehen, jossa ulkokuori ja luonne ovat sopivasti tasapainossa.

Vierailija
84/140 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

12121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? Yleisesti ottaen maskuliininen miehekäs mies on raamikas. Se nyt vaan on karu fakta. Kyllähän miehetkin haluaa naisen, jolla on tissit ja naisellinen vartalo (lantio jne.).

Jne.

Vartalon osalta miesten mieltymykset vaihtelevat valtavasti verrattuna naisiin jotka ovat tässä asiassa kuin klooniarmeija.

Toki se että miesten mieltymykset vaihtelevat enemmän ei tarkoita sitä että jokaiselle naiselle olisi jossain se oma yli 180cm raamikas mies.

Muistaisin nähneeni täällä useammankin keskustelun, jossa naiset sanoivat, että lyhyt ja hoikka mies sytyttää. Itsekin kuulun tähän joukkoon. Makuja on monenlaisia. Itse pidän lyhyehköistä, fyysistä työtä tekevistä miehistä, joilla on pitkä tukka ja parta. Kauniista silmistä plussaa. Kaikki mieheni eivät kuitenkaan ole tipahtaneet tähän samaan lokeroon.

Tähän mennessä keskustelussa lukuisia naisia jotka kaikki pitävät stereotyyppisestä unelmamiehestä elin pitkästä ja raamikkaasta. Yksi poikkeus ei muuta sääntöä.

Toisekseen, aika usein on niin että kun nainen sanoo "normaalivartaloinen", tarkoittaa se käytännössä raamikasta, "hoikan" tarkoittaessa normaalivartaloista.

Mutta kun meillä nyt on käsissämme poikkeustapaus, voisitko vahvistaa asian seuraavasti:

- minkä pituinen mies on mielestäsi sopivan lyhyt?

- mikä on oma pituutesi ja vartalotyyppisi?

- linkkaa kuva sopivan hoikasta miehestä

Kiitos etukäteen.

Vierailija
85/140 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos voisin painoa pudottamalla saada kumppanin, niin käyttäisin kaiken aikani ja energiani siihen, oli se kuinka vaikeaa vain. Mutta pienenä miehenä mitään ei ole tehtävissä.

Vierailija
86/140 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisetsamanlaiset kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

naisetsamanlaiset kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän täysin. Itsekään en pidä laihoja miehiä seksikkäinä, enkä voisi olla myöskään lihavan kanssa. Seksuaalista vetovoimaa on oltava suhteessa, ja minkä sille voi ettei mikä tahansa kroppa miellytä. Ääripäät ei viehätä.

Ihan samalla tavalla miehet kaipaavat naiselta kuka mitäkin. Isoja tissejä, siroja tissejä, hoikkuutta, lihaksia, muotoja, pehmeyttä jne jne.

Onneksi oma mieheni on normaalikokoinen. Ei laiha, ei lihava, ei kireä fitnessäijä, mutta kuitenkin jotain lihaksia löytyy. Juuri muita fyysisiä vaatimuksia ei sitten ole koskaan ollutkaan, joten tyytyväinen olen.

Miten niin "samalla tavalla"?

Juuri itse sanoit että miehet kaipaavat kuka mitäkin, mutta sinäkin kaipaat juuri sitä samaa kuin muutkin naiset. Ei käy lyhyt eikä hoikka.

Eikä miehelle lihava! :D

On helpompaa pudottaa painoa kuin syntyä uudelleen pitkän ja luontaisesti harteikkaan miehen geeneillä varustettuna.

Luuletko tuon faktan tekevän lyhyestä miehestä tippaakaan kiinnostavamman?

Vierailija
87/140 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos voisin painoa pudottamalla saada kumppanin, niin käyttäisin kaiken aikani ja energiani siihen, oli se kuinka vaikeaa vain. Mutta pienenä miehenä mitään ei ole tehtävissä.

Helppo uhota.

Vierailija
88/140 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

12121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

12121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jne.

Tähän mennessä keskustelussa lukuisia naisia jotka kaikki pitävät stereotyyppisestä unelmamiehestä elin pitkästä ja raamikkaasta. Yksi poikkeus ei muuta sääntöä.

Toisekseen, aika usein on niin että kun nainen sanoo "normaalivartaloinen", tarkoittaa se käytännössä raamikasta, "hoikan" tarkoittaessa normaalivartaloista.

Mutta kun meillä nyt on käsissämme poikkeustapaus, voisitko vahvistaa asian seuraavasti:

- minkä pituinen mies on mielestäsi sopivan lyhyt?

- mikä on oma pituutesi ja vartalotyyppisi?

- linkkaa kuva sopivan hoikasta miehestä

Kiitos etukäteen.

- lyhyin mies, jonka kanssa olen seurustellut, oli 168 cm. Hiukan lyhyempikin kävisi vielä. Jos muuten matchaa niin ei tarvitse olla edes minun pituiseni

- itse olen 161 cm, urheilullinen, ei hoikka eikä lihava vaan jotakin sieltä väliltä

Kuvaa en jaksa etsiä, riippuu niin paljon miehen luonnollisesta ruumiinrakenteesta, mikä on "sopivan hoikka"

Vierailija
89/140 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helppo uhota.

Ajattele, miten tärkeää seksi ja kumppanin kosketus ja läheisyys sinulle on. Ajattele sitten, että et olisi koskaan päässyt kokemaan mitään näistä. Asia, joka muille on isointa maailmassa, on sinulle ikuisesti tavoittamattomissa.

Ehkä nyt ymmärrät, minkätasoinen motivaatio minulla olisi naisen hankkimiseen, jos se vaan olisi mitenkään mahdollista.

Vierailija
90/140 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oletuksena on kuitenkin se, että nainen ei voi ylipainolleen mitään (p-kapuhetta että kaikilla on siihen realistiset mahdollisuudet. Jos olisi, Suomessa ei edes olisi ylipainoisia!), ollaan kai ihan yhtä lailla reppanoina kyhjöttämässä sinkkuuden veneessä, kun ei me kelvata kerta kaikkiaan kenellekään niiden lyhyiden miesten kanssa. Eiköhän korkata kalja ja surra yhdessä tätä tappiota?

Ai niin. Enhän minä ole sinkku. Sori!

Vierailija
91/140 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helppo uhota.

Ajattele, miten tärkeää seksi ja kumppanin kosketus ja läheisyys sinulle on. Ajattele sitten, että et olisi koskaan päässyt kokemaan mitään näistä. Asia, joka muille on isointa maailmassa, on sinulle ikuisesti tavoittamattomissa.

Ehkä nyt ymmärrät, minkätasoinen motivaatio minulla olisi naisen hankkimiseen, jos se vaan olisi mitenkään mahdollista.

Miksi et ole pidennyttänyt jalkojasi? Tuollainen leikkaus on mahdollinen. Tietäisit sen kyllä jos sinulla oikeasti olisi mitään motivatiota tehdä mitään. Olisit tehnyt sen aikaa sitten, jos itse uskoisit omat puheesi.

Vierailija
92/140 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helppo uhota.

Miksi et ole pidennyttänyt jalkojasi? Tuollainen leikkaus on mahdollinen. Tietäisit sen kyllä jos sinulla oikeasti olisi mitään motivatiota tehdä mitään. Olisit tehnyt sen aikaa sitten, jos itse uskoisit omat puheesi.

Oletko nyt ihan tosissasi ehdottamassa että mies tekisi tuollaisen leikkauksen?

Vierailija
93/140 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helppo uhota.

... Miten olisi, jos nyt vain laittaisit koneen kiinni, pistäisit vähän partavettä ja menisit ihmisten ilmoille ilman noita teorioitasi? En yhtään ihmettele, jos masentaa, jos aivopeset itse itseäsi tällaisella laasas-soopalla. Todellinen elämä kutsuu, ja siellä todellisuudessa kaikilla on ottajansa. 

Toki nyt tietämättä, millaiset kriteerit sinulla on naiseen, jonka kanssa haluaisit parisuhteeseen. 

Vierailija
94/140 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helppo uhota.

Oletko nyt ihan tosissasi ehdottamassa että mies tekisi tuollaisen leikkauksen?

Minäkö ehdotan? Hän itsehän väitti että tekisi ihan mitä tahansa ollakseen pitkä. Sanoi että käyttäisi kaiken aikansa ja energiansa siihen, koska uskoo niin saavansa naisen. Ja perusteli noin lihavien syyllistämisen. Mitä jos luet koko keskustelun ennen kuin kommentoit?

Vierailija
95/140 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helppo uhota.

... Miten olisi, jos nyt vain laittaisit koneen kiinni, pistäisit vähän partavettä ja menisit ihmisten ilmoille ilman noita teorioitasi? En yhtään ihmettele, jos masentaa, jos aivopeset itse itseäsi tällaisella laasas-soopalla. Todellinen elämä kutsuu, ja siellä todellisuudessa kaikilla on ottajansa. 

Toki nyt tietämättä, millaiset kriteerit sinulla on naiseen, jonka kanssa haluaisit parisuhteeseen. 

Tiedämme millaiset kriteerit ovat. Lihava ei saa olla.

Vierailija
96/140 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helppo uhota.

Ettekö oikeasti lue kaikkia lainauksia ennen kuin alapeukutatte?

Vierailija
97/140 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle ajatus siitä että vain olemalla normaalipainoinen saisi naisilta huomiota, on käsittämätön.

Jos lyhyelle miehelle kuten minulle olisi sanottu parikymppisenä että kun treenaat pari vuotta kovaa ja noudatata tarkkaa ruokavaliota, naiset kiinnostuvat ulkonäöstäsi, olisin varmaankin heittäytynyt polvilleni Hallelujah-huutojen kera riemuitsemaan siitä kuinka helppoa ja yksinkertaista kaikki olikin.

Todellisuudessa, tehtyäni niin kuin yllä kuvasin, voin sanoa että hyöty on marginaalinen. Naisia kiinnostaa 99% geneettinen komeus: pituus, leveät hartiat, jykevä leuka, matala ääni, jne. Ja 99% naisista haluaa aika pitkälti samaa, mitä tulee miehen vartaloon.

Se, että naiset kokevat normaalipainoisena pysymisen vaivalloiseksi tai kovaksi vaatimukseksi, kertoo siitä miten käsittämättömän etuoikeutettuja he ovat.

Vierailija
98/140 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

12121212 kirjoitti:

Miehelle ajatus siitä että vain olemalla normaalipainoinen saisi naisilta huomiota, on käsittämätön.

Jos lyhyelle miehelle kuten minulle olisi sanottu parikymppisenä että kun treenaat pari vuotta kovaa ja noudatata tarkkaa ruokavaliota, naiset kiinnostuvat ulkonäöstäsi, olisin varmaankin heittäytynyt polvilleni Hallelujah-huutojen kera riemuitsemaan siitä kuinka helppoa ja yksinkertaista kaikki olikin.

Todellisuudessa, tehtyäni niin kuin yllä kuvasin, voin sanoa että hyöty on marginaalinen. Naisia kiinnostaa 99% geneettinen komeus: pituus, leveät hartiat, jykevä leuka, matala ääni, jne. Ja 99% naisista haluaa aika pitkälti samaa, mitä tulee miehen vartaloon.

Se, että naiset kokevat normaalipainoisena pysymisen vaivalloiseksi tai kovaksi vaatimukseksi, kertoo siitä miten käsittämättömän etuoikeutettuja he ovat.

Tämä viesti ansaitsisi melkeinpä oman ketjunsa. Pariutumisen tilanne on täysin epäoikeudenmukainen.

Vierailija
99/140 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

12121212 kirjoitti:

Ai tämä oli tämä "jykevä leuka" tyyppi! 

Vierailija
100/140 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helppo uhota.

Tiedämme millaiset kriteerit ovat. Lihava ei saa olla.

Tismalleen.

Kriteerit ovat helpot, selkeät ja käytännösä kaikkien täytettävissä. Älä mässää liikaa ruokaa, harrasta liikuntaa. Jos olet jo mokannut, voit korjata asian laihduttamalla.

Kertoo paljon että miesten tapauksessa puhutaan lihaksien hankkimisesta vuosien kovalla työllä ja jalkojen pidentämisestä leikkauksessa. Ja näidenkin keinojen hyöty jäisi luultavasti marginaaliseksi, ellei mies ole luontaisesti raamikas.

Ero on kuin yöllä ja päivällä.

Jos joku vielä väittää tosissaan etteivätkö naiset olisi tuhatkertaisesti nirsompi, epärealistisempi ja helpommalla pääsevä sukupuoli, yksikään oikeustoimikelpoinen henkilö ei voi ottaa väitettä vakavasti.