Miehen ulkonäkö ei sytytä
Tapasin oikeasti todella mukavan ja kivan miehen, johon luonteen puolesta tahtoisin tutustua lisää, mutta... On kovin laiha ja minua jotenkin etoo halata sellaista miestä, joka on minua sirompi. Kasvot ovat kivat, mutta ei lainkaan hartioita ja jalatkin ihan ohuet tikut... Jos olisi vähän raamikkaampi, niin haluaisin tuon miehen heti.
Parempi siis vaan lopettaa koko juttu, kun tiedän, etten koskaan voi tuntea mitään seksuaalista vetovoimaa häneen, kun nytkin jo katsoin kauhuissani hänen tikkujalkoja eikä edes takapuoli erotu. Painaa varmaan 60 kg, vaikka onkin melko pitkä +180 cm.
Kommentit (140)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minä kuulisin, että nainen on jättänyt miehen laihuuden takia, niin juoksisin karkuun. Olen raamikas mies, mutta tuollaista käytöstä en hyväksy naiselta.
Okei :) eli sinusta on siis väärin, jos ihminen ei halua mitään vakavaa ihmisen kanssa, joka ei viehätä ulkonäöllisesti? Sinulle siis käy kaikenlaiset naiset eikä mikään ole sinulle turn off?
Minulle ainakin käy vartaloltaan kaikenlaiset naiset. Pahin turn off on tuollainen pinnallisuus
- toinen raamikas mies
Epäilen, että sinulle käy kaikki ;) tai jos käy, niin ei sekään kovin hyvältä kuullosta, että "kaikki käy".
Ulkoisesti aika pitkälti joo, ei naisen tarvitse saada samanlaisia kiksejä liikunnasta mitä mä saan. Sisimmän suhteen olen sen sijaan todella valikoiva
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse täydellinen? Entä, jos se raamikas mies ei pidä sinun ulkonäöstä? Ei kukaan ihminen ole koskaan täysin omaan makuun. Aina löytyy omasta mielestä "epäkohtia". Kannattaa vaan miettiä, mikä on itselle tärkeää. Se raamikas mies voi olla ilkeä .
Olenko väittänyt, että olisin täydellinen? En varmastikaan ole JOKAISEN miehen mieleen, niinkuin kukaan ei ole sellainen ihminen ulkoisesti, että miellyttää jokaista. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla naisten ulkonäkökriteerit aina samat. Uskomatonta. Onko naisilla omaa tahtoa tai makua ollenkaan?
Niin, noh. Kysyt tätä palstalla, jossa vakikeskustelunaihe on naisen, ja nimenomaan naisen lihavuus, ja sen epäviehättävyys parisuhdemielessä. :)
Lihavuus on täysin eri asia kuin lyhyys tai luontainen hoikkuus.
Lihavuus kertoo epäterveellisistä elämäntavoista ja on terveydelle haitaksi. Se on paremmin verrattavissa miehen alkoholismiin kuin siihen että mies on lyhyt tai luontaisesti hoikka.
Ja luonnollisesti ylimääräisistä kiloista eroon pääseminen on helpompaa kuin hartiaseudun luiden mallin muuttaminen tai edes merkittävä lihaksien hankkiminen. Pelkästään syömällä enemmän hoikka mies luultavimmin saa pallovatsan, muun vartalon pysyessä yhtä hoikkana kuin ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Jaha, täällä sitä siskot peukuttaa kun joku arvostelee miehen olemusta (jolle ei mahdollisesti voi mitään koska on luonnostaan laiha). No ei se mitään, en minäkään syty lihavista naisista vaikka heille se olisi vielä helpompaa kohentaa ulkonäköään pitämällä se jääkaappi kiinni.
Naisilla on kuulemma kovat ulkonäköpaineet, vaikka kaikki naiset saavat seksiä ja parisuhteenkin. Lopulta se on kuitenkin iso osa nimenomaan miehistä, jotka on suljettu varsinkin vapaan seksin mutta myös parisuhteen osalta ulos pelistä ilman mitään mahdollisuutta muuttaa tilannetta.
12121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla naisten ulkonäkökriteerit aina samat. Uskomatonta. Onko naisilla omaa tahtoa tai makua ollenkaan?
Miten niin? Yleisesti ottaen maskuliininen miehekäs mies on raamikas. Se nyt vaan on karu fakta. Kyllähän miehetkin haluaa naisen, jolla on tissit ja naisellinen vartalo (lantio jne.).
Paitsi ettei tuo pidä paikkaansa.
Osa miehistä pitää pitkistä naisista, osa lyhyistä naisista.
Osaa miellyttää hoikka pitkäsäärinen, osaa pullea taskuvenus.
Osa tykkää isoista tisseistä, osa tykkää pienistä tisseistä.
Jne.
Naisten suosikki on _aina_ se pitkä ja raamikas.
Vartalon osalta miesten mieltymykset vaihtelevat valtavasti verrattuna naisiin jotka ovat tässä asiassa kuin klooniarmeija.
Toki se että miesten mieltymykset vaihtelevat enemmän ei tarkoita sitä että jokaiselle naiselle olisi jossain se oma yli 180cm raamikas mies.
Hassua. Minä taas koen naisen tulevan tuomituksi lähes yksioikoisesti, jos painoa on pikkuisenkin liikaa. Ja itse asiassa tästä on tutkimustakin, että miesten ihanne-BMI naisille on 19. https://www.radionova.fi/uutiset/ilmiot/a-147312
Yksioikoisesti voitaisiin väittää, että miesten suuri variaatio mieltymyksissä voi olla jotakin tumman ja vaalean, pitkän ja lyhyen jne. välimaastossa, muttei missään nimessä painon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse täydellinen? Entä, jos se raamikas mies ei pidä sinun ulkonäöstä? Ei kukaan ihminen ole koskaan täysin omaan makuun. Aina löytyy omasta mielestä "epäkohtia". Kannattaa vaan miettiä, mikä on itselle tärkeää. Se raamikas mies voi olla ilkeä .
Olenko väittänyt, että olisin täydellinen? En varmastikaan ole JOKAISEN miehen mieleen, niinkuin kukaan ei ole sellainen ihminen ulkoisesti, että miellyttää jokaista. Ap
Mutta jostain syystä kuitenkin odotat raamikasta miestä ja annat pakit toiselle?
Minä en pidä isoista rinnoista enkä pitkistä naisista.
M 32
12121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, noh. Kysyt tätä palstalla, jossa vakikeskustelunaihe on naisen, ja nimenomaan naisen lihavuus, ja sen epäviehättävyys parisuhdemielessä. :)
Lihavuus kertoo epäterveellisistä elämäntavoista ja on terveydelle haitaksi. Se on paremmin verrattavissa miehen alkoholismiin kuin siihen että mies on lyhyt tai luontaisesti hoikka.
Ja luonnollisesti ylimääräisistä kiloista eroon pääseminen on helpompaa kuin hartiaseudun luiden mallin muuttaminen tai edes merkittävä lihaksien hankkiminen. Pelkästään syömällä enemmän hoikka mies luultavimmin saa pallovatsan, muun vartalon pysyessä yhtä hoikkana kuin ennenkin.
En yhtään yllättynyt, että saimme ilmoille tämän kansanterveydellisesti näennäishuolestuneen argumentin. :)
Enkä viitsi siihen edes sen kummemmin takertua kansanterveydellisessä mielessä. Jos puhutaan näistä piirteistä ulkoisina ominaisuuksina, ylipainoinen (huomioonottaen pienikin ylipaino) tulee rankastikin tuomituksi, eli nainen ei ole parisuhdemarkkinoilla millään tavalla suojatummassa asemassa kuin vaikkapa lyhyt ja hoikka mies.
12121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Yleisesti ottaen maskuliininen miehekäs mies on raamikas. Se nyt vaan on karu fakta. Kyllähän miehetkin haluaa naisen, jolla on tissit ja naisellinen vartalo (lantio jne.).
Jne.
Vartalon osalta miesten mieltymykset vaihtelevat valtavasti verrattuna naisiin jotka ovat tässä asiassa kuin klooniarmeija.
Toki se että miesten mieltymykset vaihtelevat enemmän ei tarkoita sitä että jokaiselle naiselle olisi jossain se oma yli 180cm raamikas mies.
Tämä.
Aina kysytään miksi se on ongelma jos ihmisillä on erilaisia ulkonäkömieltymyksiä.
No ei se olekaan, vaan se että naisilla on SAMANLAISET mieltymykset.
Ja ne mieltymykset perustuu aina niihin asioihin joita ei voi muuttaa (lyhyys, luontaisesti kapeat hartiat).
Ihan kuin olis yksi oikea piparkakkumuotti jonka mukaista miestä jokainen nainen etsii, ja sekin muotti on sieltä kivikaudelta kun isolla koolla oli merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jostain syystä kuitenkin odotat raamikasta miestä ja annat pakit toiselle?
Miksi ap:n pitäisi väkisin muodostaa parisuhde ihmisen kanssa, joka ei sytytä?
Luulisi, että olisi myös loukkaavaa ottaa ihminen parisuhteeseen paremman puutteessa, kuin olla hänen kanssaan suhteessa ihan puhtaasta kiinnostuksesta. Olen itse se paljon parjattu ja kansanterveyttä rankasti verottava ylipainoinen nainen, ja minusta olisi kamalaa, että mieheni olisi kanssani vain siksi, kun ei nyt parempaakaan saanut, ja minut vain "pitää huolia".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olethan. Jätät miehen laihuuden takia. Se kertoo jo paljon.
Vierailija kirjoitti:
12121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja luonnollisesti ylimääräisistä kiloista eroon pääseminen on helpompaa kuin hartiaseudun luiden mallin muuttaminen tai edes merkittävä lihaksien hankkiminen. Pelkästään syömällä enemmän hoikka mies luultavimmin saa pallovatsan, muun vartalon pysyessä yhtä hoikkana kuin ennenkin.En yhtään yllättynyt, että saimme ilmoille tämän kansanterveydellisesti näennäishuolestuneen argumentin. :)
Enkä viitsi siihen edes sen kummemmin takertua kansanterveydellisessä mielessä. Jos puhutaan näistä piirteistä ulkoisina ominaisuuksina, ylipainoinen (huomioonottaen pienikin ylipaino) tulee rankastikin tuomituksi, eli nainen ei ole parisuhdemarkkinoilla millään tavalla suojatummassa asemassa kuin vaikkapa lyhyt ja hoikka mies.
Painoa saa pois, pituutta ei saa lisää.
hyvinkirjoitettu1212 kirjoitti:
12121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jne.
Toki se että miesten mieltymykset vaihtelevat enemmän ei tarkoita sitä että jokaiselle naiselle olisi jossain se oma yli 180cm raamikas mies.Tämä.
Aina kysytään miksi se on ongelma jos ihmisillä on erilaisia ulkonäkömieltymyksiä.
No ei se olekaan, vaan se että naisilla on SAMANLAISET mieltymykset.
Ja ne mieltymykset perustuu aina niihin asioihin joita ei voi muuttaa (lyhyys, luontaisesti kapeat hartiat).
Ihan kuin olis yksi oikea piparkakkumuotti jonka mukaista miestä jokainen nainen etsii, ja sekin muotti on sieltä kivikaudelta kun isolla koolla oli merkitystä.
Ihannenaisen muotti on ihan yhtä lailla raadollinen, ja tuntuu parisuhdemarkkinoilla vaeltavasta sinkkunaisesta ihan yhtä ahtaalta kuin miehestäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En odota raamikasta miestä? Mutta minua nyt ei vain satu viehättämään mies, joka on ihan liian laiha! En vaan voi muuttaa itseäni, että näkisin tuollaisen ominaisuuden miehessä seksikkäänä. Valitan. Ap
12121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
12121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja luonnollisesti ylimääräisistä kiloista eroon pääseminen on helpompaa kuin hartiaseudun luiden mallin muuttaminen tai edes merkittävä lihaksien hankkiminen. Pelkästään syömällä enemmän hoikka mies luultavimmin saa pallovatsan, muun vartalon pysyessä yhtä hoikkana kuin ennenkin.En yhtään yllättynyt, että saimme ilmoille tämän kansanterveydellisesti näennäishuolestuneen argumentin. :)
Painoa saa pois, pituutta ei saa lisää.
Ja tällä argumentilla juurikin vahvistetaan sitä, että on oikeutetumpaa halveksia naista parisuhdemielessä, kuin miestä. Nainen kun nyt "aina voi tehdä epäviehättävyydelleen jotakin", ja toisaalta hänen taas tulisi kelpuuttaa kuka tahansa siksi, kun mies "ei voi tehdä epäviehättävyydelleen mitään".
Vierailija kirjoitti:
12121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jne.
Toki se että miesten mieltymykset vaihtelevat enemmän ei tarkoita sitä että jokaiselle naiselle olisi jossain se oma yli 180cm raamikas mies.Hassua. Minä taas koen naisen tulevan tuomituksi lähes yksioikoisesti, jos painoa on pikkuisenkin liikaa. Ja itse asiassa tästä on tutkimustakin, että miesten ihanne-BMI naisille on 19. https://www.radionova.fi/uutiset/ilmiot/a-147312
Yksioikoisesti voitaisiin väittää, että miesten suuri variaatio mieltymyksissä voi olla jotakin tumman ja vaalean, pitkän ja lyhyen jne. välimaastossa, muttei missään nimessä painon.
Eli toisin sanottuna, naiset ovat unelmatilanteessa.
Olit sitten syntynyt pitkäksi tai lyhyeksi, tummaksi tai vaaleaksi, sillä ei ole merkitystä kun vain pysyttelet hoikkana - mikä on siis omissa käsissä.
Entäs mies joka on syntynyt lyhyeksi ja vaaleaksi, pääseekö normaalipainoisena samalle viivalle pitkien ja tummien kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli pitäisikö minun jatkaa miehen kanssa, vaikka en koe häntä yhtään viehättävänä enkä halua seksuaalisessa mielessä? Olisiko se miehelle oikein, että hän olisi yhdessä naisen kanssa, joka kokee hänet rumaksi ja etovaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap:n pitäisi väkisin muodostaa parisuhde ihmisen kanssa, joka ei sytytä?
Luulisi, että olisi myös loukkaavaa ottaa ihminen parisuhteeseen paremman puutteessa, kuin olla hänen kanssaan suhteessa ihan puhtaasta kiinnostuksesta. Olen itse se paljon parjattu ja kansanterveyttä rankasti verottava ylipainoinen nainen, ja minusta olisi kamalaa, että mieheni olisi kanssani vain siksi, kun ei nyt parempaakaan saanut, ja minut vain "pitää huolia".
Kerro mulle, että mistä löytyy täydellinen mies ilman epäkohtia? Se raamikas mies voi olla ilkeä tai laiska. Ei se oman ihanneulkonäön omaava ihminen välttämättä täytä puoliakaan niistä muista itselle paljon tärkeimmistä piirteistä..Minun mielestäni laihuus on kuitenkin pienin epäkohta tässä, jos ajattelee, että ihminen on mukava ja luotettava. Kaikkea ei saa samassa paketissa..tai voi saada, mutta unelmien prinssin löytäminen vaatii todellista tuuria..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli pitäisikö minun jatkaa miehen kanssa, vaikka en koe häntä yhtään viehättävänä enkä halua seksuaalisessa mielessä? Olisiko se miehelle oikein, että hän olisi yhdessä naisen kanssa, joka kokee hänet rumaksi ja etovaksi?
Se raamikas mies voi olla luonteeltaan paljon etovampi. Kaikki ei voi saada..mutta sinä päätät..toiset arvostaa luonnetta , toiset ulkonäköä..
Eiköhän lihaville naisille ole jo monen monta keskustelua sitten tullut selväksi, ettei heistä olisi kenellekään parisuhteeseen muuta kuin korkeintaan yhdeksi illaksi paremman puutteessa, eikä välttämättä silloinkaan. :) Ettet nyt oikeasti heittänyt ilmoille mitään kovin omaperäistä tai edes yleisesti kyseenalaistettua heittoa.