Miehen ulkonäkö ei sytytä
Tapasin oikeasti todella mukavan ja kivan miehen, johon luonteen puolesta tahtoisin tutustua lisää, mutta... On kovin laiha ja minua jotenkin etoo halata sellaista miestä, joka on minua sirompi. Kasvot ovat kivat, mutta ei lainkaan hartioita ja jalatkin ihan ohuet tikut... Jos olisi vähän raamikkaampi, niin haluaisin tuon miehen heti.
Parempi siis vaan lopettaa koko juttu, kun tiedän, etten koskaan voi tuntea mitään seksuaalista vetovoimaa häneen, kun nytkin jo katsoin kauhuissani hänen tikkujalkoja eikä edes takapuoli erotu. Painaa varmaan 60 kg, vaikka onkin melko pitkä +180 cm.
Kommentit (140)
Eka sivu luettu, v...n ämmät, norsunko teitä pitää nussii ett ä kelpaa. Ootte niin rumiakin että silmiin sattuu stana.
Vierailija kirjoitti:
Hehee, miehet ne vaan on laihoja tikkuja vaikka miten söisi :D mites ei nyt yhtäkkiä luonnonlait pädekään miehiin? Lihomisenhan pitäisi olla miehille ihan yhtä helppoa kuin naisille, joten laiheliinimiehet: miksi hitossa syötte liian vähän?!
Niin se onkin.
Syön "liian vähän" (tarpeeksi = siten että lihoisin) koska lihomisesta olisi terveydellistä haittaa mutta ei hyötyä naisten saamisen kannalta.
Kuten jo sanoin, kaikki naiset haluavat geneettisesti saman miehen. _Se mies_ on treenattuna raamikas, ylipainoisena nallekarhumainen.
Jos kapeaharteinen ja siroluinen laiheliini söisi enemmän, lopputuloksena olisi laihaläski eikä suinkaan nallekarhu. Pömppövatsa mutta silti tikkujalat ja tikkukädet. Sytyttääkö? Niinpä.
Mikäli asian ymmärtäminen aiheuttaa ongelmia, mieti mielessäsi omenavartaloista naista joka haluaa syödä itselleen pyöreän latinopepun. Ei taida onnistua? Tämä nainen voi silti miellyttää miehiä hoikkana, joten asia ei ole mikään ongelma.
Jos haluaa näyttää paremmalta, on treenattava kovaa jotta lisäravinto muovautuisi lihaksiksi. Tässä on kuitenkin rajansa, lihaksia on vaikeampaa kasvattaa kuin lehtien steroideja käyttävien geenivoittajien perusteella voisi kuvitella, eikä valtaosa naisista pidä lihaskimpuista vaan _geneettisesti_ raamikkaista pitkistä miehistä.
Siksi lyhyt ja hintelä mies voi käytännössä pyrkiä hankkimaan atleettisen kropan, kuten esim. minä olen tehnyt, mutta hyöty tästä on marginaalinen.
kylmätotuus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko näitä miehiä jotka sanovat että kaikki käy 😑 Olen hoikka ja rintani, vatsani ja alapääni on pilalla. Täynnä raskausarpia ja iho roikkuu. Alapää näyttää kamalalta ja on löysä. Myös peräpääni roikkuu 😑 Olen hyvässä kunnossa mutta ilman vaatteita kamala. Minulla on myös paiseita muodostava kystinen akne koko kehossani. Kasvoni olisivat ihan kauniit, mutta paiseiden ja näppylöiden peitossa. Olen mitatuatikin älykäs ja tykkäisin kovin jakaa elämäni jonkun kanssa. Lapseni isä jätti meidät miltei heti lapsen syntymän jälkeen ja siitä on kuusi vuotta.
Millaisia kriteerejä sinulla oli tavatessasi jättäjämiehen, ja mikä hänessä sytytti?
Minulle isoin ongelma olisi se jos kävisi ilmi että valitsit komean ja sytyttävän pelimiehen/jännämiehen, ja vasta nyt kun sinua on kohdeltu huonosti, rumempi mutta luotettavampi mies kelpaisi.
En osaa kuvitella miltä näytät, mutta jos vaikka tältä, en näkisi paiseita/näppylöitä ongelmana:
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2014/11/12/1415793146798_wps_10_Liene_Be…
No en kyllä ole valinnut mitään pelimiestä. Hän vain ei halunnutkaan enää perhettä, kun sellaisen sai. Jotain ilmeisesti hermoissa vikaa. Mieheni tavallinen koulunsa käynyt ja urheilimme yhdessä.Kasvoissa aikalailla noin mutta esim. nivusissa ja pakaroissa suurempia leikkauksia vaativia paiseita ja suuria arpia. Haju on myös ikävä (märkäerite jota aukinaisista valuu). Vartalo on ruma nahkojen riippuessa arpisena. Myös rinnoissa ja pakaroissa näppylöitä, paiseita ja mustapäitä.
Vierailija kirjoitti:
kylmätotuus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko näitä miehiä jotka sanovat että kaikki käy 😑 Olen hoikka ja rintani, vatsani ja alapääni on pilalla. Täynnä raskausarpia ja iho roikkuu. Alapää näyttää kamalalta ja on löysä. Myös peräpääni roikkuu 😑 Olen hyvässä kunnossa mutta ilman vaatteita kamala. Minulla on myös paiseita muodostava kystinen akne koko kehossani. Kasvoni olisivat ihan kauniit, mutta paiseiden ja näppylöiden peitossa. Olen mitatuatikin älykäs ja tykkäisin kovin jakaa elämäni jonkun kanssa. Lapseni isä jätti meidät miltei heti lapsen syntymän jälkeen ja siitä on kuusi vuotta.
Millaisia kriteerejä sinulla oli tavatessasi jättäjämiehen, ja mikä hänessä sytytti?
Minulle isoin ongelma olisi se jos kävisi ilmi että valitsit komean ja sytyttävän pelimiehen/jännämiehen, ja vasta nyt kun sinua on kohdeltu huonosti, rumempi mutta luotettavampi mies kelpaisi.
En osaa kuvitella miltä näytät, mutta jos vaikka tältä, en näkisi paiseita/näppylöitä ongelmana:
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2014/11/12/1415793146798_wps_10_Liene_Be…No en kyllä ole valinnut mitään pelimiestä. Hän vain ei halunnutkaan enää perhettä, kun sellaisen sai. Jotain ilmeisesti hermoissa vikaa. Mieheni tavallinen koulunsa käynyt ja urheilimme yhdessä.Kasvoissa aikalailla noin mutta esim. nivusissa ja pakaroissa suurempia leikkauksia vaativia paiseita ja suuria arpia. Haju on myös ikävä (märkäerite jota aukinaisista valuu). Vartalo on ruma nahkojen riippuessa arpisena. Myös rinnoissa ja pakaroissa näppylöitä, paiseita ja mustapäitä.
Onko sinulla akneen lääkitys?
Kommentoin sivusta sen verran että itse en antaisi naiselle pakkeja kuvassa näkyvien iho-ongelmien perusteella.
Anna ap miehen vain mennä. On sitä niitäkin naisia, joita ei haittaa miehen hoikkuus.
12121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni oli juuri sama tilanne. Nainen oli muuten mukava ja ulkonäkökin oli ihan kiva, mutta en pitänyt siitä miltä hän tuntui. Tuntui liian paksulta, etenkin kun exäni oli todella hoikka ja pidän hoikista naisista. Aika kohtuutonta lähteä silti patistamaan toista salille/laihduttamaan. Parempi varmaan molemmille, että etsitään sopivampi kumppani.
Itse asiassa se ei olisi ollenkaan kohtuutonta.
Suuri osa parisuhteista edellyttää kompromisseja, uhrauksia ja vaivannäköä. Ehkä joudut vaihtamaan paikkakuntaa, hankkimaan uuden työn, luopumaan urasta hoitaaksesi lapsia, remppaamaan uutta keittiötä vaikka itsellesi kelpaisi vanhakin, tekemään ylitöitä koska kumppani bongasi lehdestä unelmatalon tai lomamatkan, kuntoilemaan jotta seksihalut palaisivat, vähentämään alkoholin käyttöä...
...tai laihduttamaan syömällä terveellisemmin ja kuntoilemalla, jotta kumppanin seksihalut palaisivat.
Ei se ole sen ihmeellisempi asia kuin muutkaan. Itselleni olisi ok jos timmi ja liikunnallinen nainen sanoisi:
"1212121212, rakastan luonnettasi mutta minulle olisi tärkeää että olisit vähän liikunnallisempi ja hankkisit enemmän lihaksia. Tekisitö tämän minun vuokseni?"
Ei minustakaan kohtuutonta parisuhteessa ollessa jos toisen kroppa on luisumassa huonoon kuntoon, mutta jos tapaa uutta ihmistä, niin onhan se aika kohtuutonta sanoa, että voimme alkaa suhteeseen jos teet jotain kropallesi.
Vierailija kirjoitti:
12121212 kirjoitti:
Miehelle ajatus siitä että vain olemalla normaalipainoinen saisi naisilta huomiota, on käsittämätön.
Jos lyhyelle miehelle kuten minulle olisi sanottu parikymppisenä että kun treenaat pari vuotta kovaa ja noudatata tarkkaa ruokavaliota, naiset kiinnostuvat ulkonäöstäsi, olisin varmaankin heittäytynyt polvilleni Hallelujah-huutojen kera riemuitsemaan siitä kuinka helppoa ja yksinkertaista kaikki olikin.
Todellisuudessa, tehtyäni niin kuin yllä kuvasin, voin sanoa että hyöty on marginaalinen. Naisia kiinnostaa 99% geneettinen komeus: pituus, leveät hartiat, jykevä leuka, matala ääni, jne. Ja 99% naisista haluaa aika pitkälti samaa, mitä tulee miehen vartaloon.
Se, että naiset kokevat normaalipainoisena pysymisen vaivalloiseksi tai kovaksi vaatimukseksi, kertoo siitä miten käsittämättömän etuoikeutettuja he ovat.
Tämä viesti ansaitsisi melkeinpä oman ketjunsa. Pariutumisen tilanne on täysin epäoikeudenmukainen.
Sinä kilpailet miehiä vastaan. Et naisia. Ei siis voi olla epäoikeudenmukaista tilannetta miehillä verrattuna naisiin. Kaikilla miehillä on samat haasteet.
Geneettisesti laihana, mutta yli 180 cm pitkänä kerron lyhyen stoorin.
30-vuotiaana sain tarpeekseni siitä, että joka vuosi "hirveää laihuuttani" kauhisteltiin ääneen 2-10 kertaa ihan tuntemattomien taholta. Koko ikäni jos jonkinlaista kestävyysurheilua harrastaneena kyse ei ollut liikunnan puutteesta.
Vaihdoin aerobisen liikunnan voimaharjoitteluun, vaikka olin itseeni ihan tyytyväinen jo ennen sitä. Kuusi vuotta myöhemmin painoa on tullut aika tarkasti 10 kiloa lisää, ja ääneen laihaksi kauhistelu on loppunut kokonaan.
...ja siinä se. Suosioni naisten osalta on edelleen se sama kuin ennenkin. Korkeakoulut on käyty, urat on hankittu, fyysinen olemus treenattu ja käytöstapojakin petrattu. Hampaat on korjattu ja valkaistu. Hiukset ovat omat ja ojennuksessa, parta ajettu, vaatteet pesty ja ehjät. Niin ja uusia kieliä opiskeltu, etteivät moukkana pitäisi. Olin silloin 30-vuotiaana tyytyväinen itseeni, ja olen sitä edelleen. En vain enää keksi, miten voisin itsestäni paremman tehdä ilman leikkauksia ja/tai anabolisia steroideja. Keskityn siis toistaiseksi uraan ja kavereihin.
Niin ja mikään neitsytpoika en ole. Varmuuden vuoksi sanottava tämäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
12121212 kirjoitti:
Miehelle ajatus siitä että vain olemalla normaalipainoinen saisi naisilta huomiota, on käsittämätön.
Jos lyhyelle miehelle kuten minulle olisi sanottu parikymppisenä että kun treenaat pari vuotta kovaa ja noudatata tarkkaa ruokavaliota, naiset kiinnostuvat ulkonäöstäsi, olisin varmaankin heittäytynyt polvilleni Hallelujah-huutojen kera riemuitsemaan siitä kuinka helppoa ja yksinkertaista kaikki olikin.
Todellisuudessa, tehtyäni niin kuin yllä kuvasin, voin sanoa että hyöty on marginaalinen. Naisia kiinnostaa 99% geneettinen komeus: pituus, leveät hartiat, jykevä leuka, matala ääni, jne. Ja 99% naisista haluaa aika pitkälti samaa, mitä tulee miehen vartaloon.
Se, että naiset kokevat normaalipainoisena pysymisen vaivalloiseksi tai kovaksi vaatimukseksi, kertoo siitä miten käsittämättömän etuoikeutettuja he ovat.
Tämä viesti ansaitsisi melkeinpä oman ketjunsa. Pariutumisen tilanne on täysin epäoikeudenmukainen.
Sinä kilpailet miehiä vastaan. Et naisia. Ei siis voi olla epäoikeudenmukaista tilannetta miehillä verrattuna naisiin. Kaikilla miehillä on samat haasteet.
Teit varmaan ihan erikseen työtä ymmärtääksesi varsin selvästi ilmaistun asian väärin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
12121212 kirjoitti:
Teit varmaan ihan erikseen työtä ymmärtääksesi varsin selvästi ilmaistun asian väärin?
Etkö ymmärrä tekstiä?
12121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kylmätotuus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2014/11/12/1415793146798_wps_10_Liene_Be…No en kyllä ole valinnut mitään pelimiestä. Hän vain ei halunnutkaan enää perhettä, kun sellaisen sai. Jotain ilmeisesti hermoissa vikaa. Mieheni tavallinen koulunsa käynyt ja urheilimme yhdessä.Kasvoissa aikalailla noin mutta esim. nivusissa ja pakaroissa suurempia leikkauksia vaativia paiseita ja suuria arpia. Haju on myös ikävä (märkäerite jota aukinaisista valuu). Vartalo on ruma nahkojen riippuessa arpisena. Myös rinnoissa ja pakaroissa näppylöitä, paiseita ja mustapäitä.
Onko sinulla akneen lääkitys?
Kommentoin sivusta sen verran että itse en antaisi naiselle pakkeja kuvassa näkyvien iho-ongelmien perusteella.
Olen syönyt jo kahdesti maksaankin vaikuttavan vahvan lääkityksen akneeni ja se palaa silti aina takaisin vuosien saatossa. Hormonihoitoja en halua(veritulppa). Ihoni ei ole ainut ongelmani jos luit tekstini. Todella arpinen ja pussimainen vatsanahka ja ohuet arpiset roikkuvat rinnat yms. Pahimpana alapää joka tuhoutunut ja löysähkö.
Mä tykkään laihoista miehistä. Sellainen vähän androgyyni riutunut runoilija -look on tosi hot. Just eilen ihastelin Puoli Seiskan vieraana ollutta Miki Liukkosta.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään laihoista miehistä. Sellainen vähän androgyyni riutunut runoilija -look on tosi hot. Just eilen ihastelin Puoli Seiskan vieraana ollutta Miki Liukkosta.
Tuolla lookilla tuntuisi olevan pieni fanijoukkonsa.
Miesten enemmistöä se ei hyödytä, koska androgyynin ja riutuneen miehen _pitää_ olla se runoilija tai kajalia käyttävä rokkari, ja mieluiten tunnettu sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla naisten ulkonäkökriteerit aina samat. Uskomatonta. Onko naisilla omaa tahtoa tai makua ollenkaan?
Ei kaikilla ole. Itse olen seurustellut niin laihojen tikkujen kun olutvatsojenkin kanssa. Pari lihaksikastakin/sporttisakin on ollut. Minulla ei ole mitään ulkonäkökriteeriä miehelle. Miehen älykkyys on se, joka kiinnostaa minua eniten. Brainy is the new sexy.
Ihmettelen kyllä, että ap takertuu tuollaiseen pikkuseikkaan. Minulla on toiminut niin päin, että ihastumisen myötä mies on alkanut silmissäni näyttämään komeammalta. Ensimmäinen poikaystäväni oli ensinäkemältä todella ruma ilmestys, mutta en juossut karkuun ja illan mittaan viihdyin jo hänen kainalossaan.
Kun toisesta ihmisestä oikeasti välittää, niin ei sillä ulkomuodolla ole niin väliä. Fyysinen vetovoima tulee jostain ihan muusta kuin ulkoisista seikoista.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kyllä, että ap takertuu tuollaiseen pikkuseikkaan. Minulla on toiminut niin päin, että ihastumisen myötä mies on alkanut silmissäni näyttämään komeammalta. Ensimmäinen poikaystäväni oli ensinäkemältä todella ruma ilmestys, mutta en juossut karkuun ja illan mittaan viihdyin jo hänen kainalossaan.
Kun toisesta ihmisestä oikeasti välittää, niin ei sillä ulkomuodolla ole niin väliä. Fyysinen vetovoima tulee jostain ihan muusta kuin ulkoisista seikoista.
Kaikille ulkonäkö ei ole yhdentekevää. Toki luontaiset ominaisuudet ovat paljon tärkeämpiä, kuin ulkoiset, mutta kyllä itselläni on lähes aina ollut niin, että ulkonäköön olen ensin ihastunut, kun en vielä sisimpään ole kunnolla tutustunut. Toki toinen alkaa suhteen syventyessä näyttämään paremmalta, mutta minusta olisi kamalaa olla ihmisen kanssa, joka on mielestäni "todella ruma ilmestys".
12121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hehee, miehet ne vaan on laihoja tikkuja vaikka miten söisi :D mites ei nyt yhtäkkiä luonnonlait pädekään miehiin? Lihomisenhan pitäisi olla miehille ihan yhtä helppoa kuin naisille, joten laiheliinimiehet: miksi hitossa syötte liian vähän?!
Niin se onkin.
Syön "liian vähän" (tarpeeksi = siten että lihoisin) koska lihomisesta olisi terveydellistä haittaa mutta ei hyötyä naisten saamisen kannalta.
Kuten jo sanoin, kaikki naiset haluavat geneettisesti saman miehen. _Se mies_ on treenattuna raamikas, ylipainoisena nallekarhumainen.
Jos kapeaharteinen ja siroluinen laiheliini söisi enemmän, lopputuloksena olisi laihaläski eikä suinkaan nallekarhu. Pömppövatsa mutta silti tikkujalat ja tikkukädet. Sytyttääkö? Niinpä.
Mikäli asian ymmärtäminen aiheuttaa ongelmia, mieti mielessäsi omenavartaloista naista joka haluaa syödä itselleen pyöreän latinopepun. Ei taida onnistua? Tämä nainen voi silti miellyttää miehiä hoikkana, joten asia ei ole mikään ongelma.
Jos haluaa näyttää paremmalta, on treenattava kovaa jotta lisäravinto muovautuisi lihaksiksi. Tässä on kuitenkin rajansa, lihaksia on vaikeampaa kasvattaa kuin lehtien steroideja käyttävien geenivoittajien perusteella voisi kuvitella, eikä valtaosa naisista pidä lihaskimpuista vaan _geneettisesti_ raamikkaista pitkistä miehistä.
Siksi lyhyt ja hintelä mies voi käytännössä pyrkiä hankkimaan atleettisen kropan, kuten esim. minä olen tehnyt, mutta hyöty tästä on marginaalinen.
Höpö höpö. Syömällä enemmän kasvaa isommaksi, vähän niin kuin syömällä vähemmän tulee kropaltaan hoikaksi eli nätiksi. Mitään laihaläskejä ja anorektisia esim. ei naisissakaan ole eikä vartalotyyppi vaikuta ollenkaan siihen, miltä näyttää kunhan on hoikka :)
Vierailija kirjoitti:
"Kaikki käy" viittaa oletetusti ulkonäköön. Ymmärrän hyvin miksi sulla on vaikeuksia löytää miestä, mutta sillä ei ole mitään tekemistä raskausarpien tai roikkuvan ihon kanssa
Vierailija kirjoitti:
Niin saman illan aikana? Se nyt on eriasia, jos nyt ensimmäisellä kerralla näkee, niin ei sitä heti osaa oikein hahmottaa täysin. Toiset saattavat nähdä komeampana, kuin onkaan oikeasti ja toiset taas rumempana. Jos taas muutaman tapailukerran jälkeen tunne vaan vahvistuu, että toinen ei miellytä ulkoisesti yhtään, niin ei se nyt kovin pikkujuttu ole.
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2014/11/12/1415793146798_wps_10_Liene_Be…