Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen ulkonäkö ei sytytä

Vierailija
09.12.2017 |

Tapasin oikeasti todella mukavan ja kivan miehen, johon luonteen puolesta tahtoisin tutustua lisää, mutta... On kovin laiha ja minua jotenkin etoo halata sellaista miestä, joka on minua sirompi. Kasvot ovat kivat, mutta ei lainkaan hartioita ja jalatkin ihan ohuet tikut... Jos olisi vähän raamikkaampi, niin haluaisin tuon miehen heti.

Parempi siis vaan lopettaa koko juttu, kun tiedän, etten koskaan voi tuntea mitään seksuaalista vetovoimaa häneen, kun nytkin jo katsoin kauhuissani hänen tikkujalkoja eikä edes takapuoli erotu. Painaa varmaan 60 kg, vaikka onkin melko pitkä +180 cm.

Kommentit (140)

Vierailija
21/140 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama ongelma, tapasin tosi kivan miehen jonka kanssa huumori ja kemiat natsaa, mutta mies on suunnilleen minun kokoinen (171 cm/56 kg), ehkä vähän painavampi, mutta hirveän laiha, perseetön luikku silti. Tuntuu pahalta sanoa näin, mutta en tunne fyysistä vetoa häneen ollenkaan :/

Jep juuri näin minullakin. Minä en vaan tunne häntä kohtaan mitään seksuaalista vetovoimaa. Tiedän, että hän tuntee minua kohtaan, kun tykkää halailla ja silitellä selkää ja kehuu jne. Minua puistattaa jopa nuo kosketukset. Pidän hänestä ihan hirveästi ihmisenä ja voisin keskustella ja heittää huumoria hänen kanssaan vaikka vuorokauden putkeen enkä tylsistyisi mitenkään, mutta... Mies olisi aivan upea juttukaveri, mutta luulenpa, että hänelle ei riitä se, että olisi kaverini. Ap

Vierailija
22/140 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai ap:n kannatta lopettaa tapailu miehen kanssa, jonka kanssa ei natsaa. 

Näin muuten vierastan aika rankasti yleisstereotyyppisiä normeja "oikealle" miehelle ja "oikealle" naiselle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/140 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä kuulisin, että nainen on jättänyt miehen laihuuden takia, niin juoksisin karkuun. Olen raamikas mies, mutta tuollaista käytöstä en hyväksy naiselta.

Vierailija
24/140 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet pinnallinen ihminen.

Ihmiset ovat! Ei kai kukaan oikeasti halua suhdetta ihmisen kanssa, jonka kokee rumaksi eikä seksuaalisesti haluttavaksi? Kaverisuhteissa asialla ei ole merkitystä.

Vierailija
25/140 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minä kuulisin, että nainen on jättänyt miehen laihuuden takia, niin juoksisin karkuun. Olen raamikas mies, mutta tuollaista käytöstä en hyväksy naiselta.

Okei :) eli sinusta on siis väärin, jos ihminen ei halua mitään vakavaa ihmisen kanssa, joka ei viehätä ulkonäöllisesti? Sinulle siis käy kaikenlaiset naiset eikä mikään ole sinulle turn off?

Vierailija
26/140 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla naisten ulkonäkökriteerit aina samat. Uskomatonta. Onko naisilla omaa tahtoa tai makua ollenkaan?

Vierailija
27/140 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta mieheltä hyväksyt, että saavat ulkonäön perusteella valikoida naisia?

Vierailija
28/140 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos se raamikas mies ei hyväksy sinun ulkomuotoa ? Kuvittelet, että raamikas mies ottaa sinut tosta noin vain. Ei mene aina niin. Jännä homma..sinä et laihaa miestä, mutta vastaavasti oletat, että raamikas mies haluaa sinut? Sitähän sanotaan, että valikoiva ihminen voi jäädä kokonaan yksin, kun oikein on pinnallinen. Itse tein niin nuorena. Jätin miehen, koska hänellä ei ollut lihaksia, mutta oli muutoin hyvä pakkaus. Halusin etsiä lihaksikasta miestä. No, siinä kävi niin, että en koskaan saanut sellaista ihmistä, mutta jättämäni mies löysi vielä minua kauniimman naisen. Kantsii miettiä, kannattaako olla noin varma unelmien miehen toiveista sinua kohtaan. Kaikki ei mene aina, kuten toivoo.

Vierailija
29/140 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla naisten ulkonäkökriteerit aina samat. Uskomatonta. Onko naisilla omaa tahtoa tai makua ollenkaan?

Niin, noh. Kysyt tätä palstalla, jossa vakikeskustelunaihe on naisen, ja nimenomaan naisen lihavuus, ja sen epäviehättävyys parisuhdemielessä. :) 

Vierailija
30/140 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? Yleisesti ottaen maskuliininen miehekäs mies on raamikas. Se nyt vaan on karu fakta. Kyllähän miehetkin haluaa naisen, jolla on tissit ja naisellinen vartalo (lantio jne.).

Vierailija
31/140 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei :) eli sinusta on siis väärin, jos ihminen ei halua mitään vakavaa ihmisen kanssa, joka ei viehätä ulkonäöllisesti? Sinulle siis käy kaikenlaiset naiset eikä mikään ole sinulle turn off?

Minulle ainakin käy vartaloltaan kaikenlaiset naiset. Pahin turn off on tuollainen pinnallisuus

- toinen raamikas mies

Vierailija
32/140 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos se raamikas mies ei hyväksy sinun ulkomuotoa ? Kuvittelet, että raamikas mies ottaa sinut tosta noin vain. Ei mene aina niin. Jännä homma..sinä et laihaa miestä, mutta vastaavasti oletat, että raamikas mies haluaa sinut? Sitähän sanotaan, että valikoiva ihminen voi jäädä kokonaan yksin, kun oikein on pinnallinen. Itse tein niin nuorena. Jätin miehen, koska hänellä ei ollut lihaksia, mutta oli muutoin hyvä pakkaus. Halusin etsiä lihaksikasta miestä. No, siinä kävi niin, että en koskaan saanut sellaista ihmistä, mutta jättämäni mies löysi vielä minua kauniimman naisen. Kantsii miettiä, kannattaako olla noin varma unelmien miehen toiveista sinua kohtaan. Kaikki ei mene aina, kuten toivoo.

En ajattele kyllä noin. Minä nyt en vaan mahda mitään, etten viehäty laihasta miehestä. Sillekään ei mahda mitään, jos ns. unelmien mies ei halua minua. Elämä on tällaista :) ap

Vierailija
33/140 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? Yleisesti ottaen maskuliininen miehekäs mies on raamikas. Se nyt vaan on karu fakta. Kyllähän miehetkin haluaa naisen, jolla on tissit ja naisellinen vartalo (lantio jne.).

Luojan kiitos todellinen elämä on onneksi vähän toisenlaista kuin mediassa ja somessa kuvattu, vaikka ilman muuta jälkimmäisen jäykät normit vaikuttavatkin myös todelliseen arkielämään ainakin jossakin määrin. 

Olen itse ylipainoinen nainen, joka elää parisuhteessa pitkän ja luontaisesti hoikan miehen kanssa. Ja tuttavapiirissäni on niin monenlaista variaatiota parisuhteista, ettei meistä varmaan kukaan olisi parisuhteessa (so)men normikoodiston mukaan. 

Vierailija
34/140 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, täällä sitä siskot peukuttaa kun joku arvostelee miehen olemusta (jolle ei mahdollisesti voi mitään koska on luonnostaan laiha). No ei se mitään, en minäkään syty lihavista naisista vaikka heille se olisi vielä helpompaa kohentaa ulkonäköään pitämällä se jääkaappi kiinni.

Vierailija
35/140 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle ainakin käy vartaloltaan kaikenlaiset naiset. Pahin turn off on tuollainen pinnallisuus

- toinen raamikas mies

Epäilen, että sinulle käy kaikki ;) tai jos käy, niin ei sekään kovin hyvältä kuullosta, että "kaikki käy".

Vierailija
36/140 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi ettei tuo pidä paikkaansa.

Osa miehistä pitää pitkistä naisista, osa lyhyistä naisista.

Osaa miellyttää hoikka pitkäsäärinen, osaa pullea taskuvenus.

Osa tykkää isoista tisseistä, osa tykkää pienistä tisseistä.

Jne.

Naisten suosikki on _aina_ se pitkä ja raamikas.

Vartalon osalta miesten mieltymykset vaihtelevat valtavasti verrattuna naisiin jotka ovat tässä asiassa kuin klooniarmeija.

Toki se että miesten mieltymykset vaihtelevat enemmän ei tarkoita sitä että jokaiselle naiselle olisi jossain se oma yli 180cm raamikas mies.

Vierailija
37/140 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaha, täällä sitä siskot peukuttaa kun joku arvostelee miehen olemusta (jolle ei mahdollisesti voi mitään koska on luonnostaan laiha). No ei se mitään, en minäkään syty lihavista naisista vaikka heille se olisi vielä helpompaa kohentaa ulkonäköään pitämällä se jääkaappi kiinni.

En ole väittänytkään, että hän sille mitään voi? Tosin oikeanlainen syöminen ja liikunta varmasti auttaa asiaan, niin kuin lihavillakin, mutta jokainen on millainen on eikä ketään voi mieleisekseen muuttaa :)

Vierailija
38/140 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse täydellinen? Entä, jos se raamikas mies ei pidä sinun ulkonäöstä? Ei kukaan ihminen ole koskaan täysin omaan makuun. Aina löytyy omasta mielestä "epäkohtia". Kannattaa vaan miettiä, mikä on itselle tärkeää. Se raamikas mies voi olla ilkeä .

Vierailija
39/140 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en taas pidä isoista rinnoista naisella.

T. Raamikas mies

Vierailija
40/140 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienillä miehillä ei ole kuin häviävän pieni mahdollisuus saada kumppania. Yhden yön jutut ja sellaiset seksuaalisuuteen perustuvat suhteet ovat 100 % poissuljettuja, jonkinlaisen ”olen juoksuni juossut ja nyt etsin elättäjää”-tyyppisen hyötysuhteen voi joku saadakin.

Luonnollisesti olen itse pienenä miehenä pakostakin mgtow. Jännä lueskella tätä foorumia, jossa perhe- ja suhdeasiat tuntuvat olevan monelle isoin ja tavallisin juttu maailmassa, kun taas itsellä ei ole moisiin mitään sijaa.