Miehen ulkonäkö ei sytytä
Tapasin oikeasti todella mukavan ja kivan miehen, johon luonteen puolesta tahtoisin tutustua lisää, mutta... On kovin laiha ja minua jotenkin etoo halata sellaista miestä, joka on minua sirompi. Kasvot ovat kivat, mutta ei lainkaan hartioita ja jalatkin ihan ohuet tikut... Jos olisi vähän raamikkaampi, niin haluaisin tuon miehen heti.
Parempi siis vaan lopettaa koko juttu, kun tiedän, etten koskaan voi tuntea mitään seksuaalista vetovoimaa häneen, kun nytkin jo katsoin kauhuissani hänen tikkujalkoja eikä edes takapuoli erotu. Painaa varmaan 60 kg, vaikka onkin melko pitkä +180 cm.
Kommentit (140)
No todellakaan et ole tuon miehen arvoinen. Päästä hänet vapaaksi että hän voi löytää itselleen kunnollisen naisen.
Vierailija kirjoitti:
No todellakaan et ole tuon miehen arvoinen. Päästä hänet vapaaksi että hän voi löytää itselleen kunnollisen naisen.
Juu niin teen :) eihän sitä väkisin voi mitään yrittää, jos joku asia on vaan niin ylitsepääsemätön ongelma. Eikä mua haittaa, jos mies on hoikka, mutta jos on oikeasti todella laiha, niin se haittaa. Ap
Ymmärrän sinua ap. Tottakai seksuaalinen viehätys on tärkeä ja oleellinen osa kumppania. Itse en voisi seurustella miehen kanssa joka ei sytytä minua. Joko luovut miehestä, yrität saada itsesi jollain keinolla viehättymään hänen piirteistään tai sitten yrität saada hänet innostumaan vaikka saliharrastuksesta? Ja huolehdit että hän syö kunnolla hyviä rasvoja, että tulee vähän lihaa luiden ympärille.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän sinua ap. Tottakai seksuaalinen viehätys on tärkeä ja oleellinen osa kumppania. Itse en voisi seurustella miehen kanssa joka ei sytytä minua. Joko luovut miehestä, yrität saada itsesi jollain keinolla viehättymään hänen piirteistään tai sitten yrität saada hänet innostumaan vaikka saliharrastuksesta? Ja huolehdit että hän syö kunnolla hyviä rasvoja, että tulee vähän lihaa luiden ympärille.
Niin, mutta en mä nyt voi alkaa sanelemaan aikuiselle ihmiselle, että syö kunnolla ja lähde salille... En minä voi ketään muuttaa mieleisekseni eikä ketään voi muuttaa minua. Minua vaan harmittaa miksi pitikin nyt käydä näin... Ap
Mä luulen, että mies on onnen kukkuloillaan, kun hänen ei tarvitse enää tapailla sinua. Mies varmasti löytää jonkun super kauniin ja mukavan naisen itselleen ja miettii silloin, että onneksi teidän juttu loppui.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että mies on onnen kukkuloillaan, kun hänen ei tarvitse enää tapailla sinua. Mies varmasti löytää jonkun super kauniin ja mukavan naisen itselleen ja miettii silloin, että onneksi teidän juttu loppui.
No, sepä olisi sitten oikein mukava juttu hänelle :) minä nyt en vaan ole hänelle "se oikea". Mitä väärää minun ajatusmaailmassani on? Kyllähän varmasti jokaisella ihmisellä on jotain mikä on turn off kumppanin valinnassa? Jotkut miehet eivät halua pienitissistä naista, joillekin naisille tatuoitu mies on ehdoton ei jne. Ap
Vierailija kirjoitti:
Et ansaitse kyseistä miestä.
Miksi sanot noin? Ei se tee miehestä pyhimystä, että aloittaja ei pidä hänen ulkonäöstään.
Mä en ainakaan haluaisi naista, jolle kelpaisin tämmöisenä raamikkaana, mutta laihempana en
Mä veikkaan, että mies jo pohtii, tahtooko enää jatkaa tapailua.
Jokainen ottaa sellaisen josta tykkää.
Oon seurustellut kompromissien kanssa, mutta ne on aina kaatuneet.
Käy kolme kertaa treffeillä, ja jos oot varma ettet halua alkaa leipomaan pullaa ja ottaa yhteisen salikortin, niin lopeta.
Mulle ulkonäkö ei oo tärkeä, paitsi miehen pitää olla pitempi tietysti.
jätä se vihervasemmisto huumejengi, niin löydät tosi miehen
Laihat miehet on kyllä aika kamalia. Miehen pitää olla miehen kokoinen. Mullekin olisi tosi iso turn off jos mies painaisi jotain 10 kg enemmän kuin mä.
Mulla sama ongelma, tapasin tosi kivan miehen jonka kanssa huumori ja kemiat natsaa, mutta mies on suunnilleen minun kokoinen (171 cm/56 kg), ehkä vähän painavampi, mutta hirveän laiha, perseetön luikku silti. Tuntuu pahalta sanoa näin, mutta en tunne fyysistä vetoa häneen ollenkaan :/
Vierailija kirjoitti:
En tajua miksi mulle käy aina näin. Joku mies kehen ihastun luonteen perusteella omaa jonkun sellaisen ulkonäöllisen jutun, joka on mulle turn off. Tai jos ihastun ulkonäköön, niin luonne on ihan perseestä. Missä se kultainen keskitie... Ap
No jos ehdottaisit jotenkin hienotunteisesti punttisalille menoa.
Ap on varmaan kaunis eikä mies vilkaisikaan, jos ap:ssa olisi vastaava "vika", joten turhaa moralisoida.
Itselläni on taas sellainen ongelma että lihasmassaa löytyy 85kg verran mutta kasvot ei ole lähellekään hyvännäköiset niin en pääse saa ketään naista kiinnostumaan. Joutunut toteamaan että lihaksikkaalla kropalla ei tee mitään ellei ole myös kasvokomeutta.
Mulla oli joskus sama tilanne. Mies oli ihan söpö kasvoiltaan, pitkä ja laiha. Hartiaton ja perseetön. Kropaltaan muistutti chupa chups -tikkaria. En ole varsinaisesti mikään saalis, ja tuntui pahalta antaa pakit.
Oikeesti tosi mukava tyyppi, mutta en vaan halunnut häntä. Nykyään on toisen naisen kanssa onnellisesti naimisissa, minäkin löytänyt onneni vähän raamikkaamman miehen kanssa. Ihan hyvin kävi.
En tajua miksi mulle käy aina näin. Joku mies kehen ihastun luonteen perusteella omaa jonkun sellaisen ulkonäöllisen jutun, joka on mulle turn off. Tai jos ihastun ulkonäköön, niin luonne on ihan perseestä. Missä se kultainen keskitie... Ap