Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isot rinnat! Apua..ahdistaa..

Vierailija
09.12.2017 |

Tällä hetkellä koko on E. En kehtaa mennä edes uimaan! Kamalat selkä-,niska,-ja hartiakivut. Oon yrittänyt aloittaa juoksemisen, mutta siitä ei tule mitään, koska rintoihin sattuu ja ihmiset tuijottaa. Oon ostanut vaikka mitä kalliita hyviä rintsikoita, mutta mikään ei vaan auta tuohon kipuun. Oon miettinyt rintojenpienennysleikkausta. Olisi ainakin helpompi elää ja saisi kivut pois. Haluaisin näyttää semmoselta suht hoikalta, mutta jotenkin isot rinnat peittää sen ja näytän painavammalta, mitä oikeasti olen. Kannattaako leikkaus? Oon 26v

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä lähtien E-kupin rinnat ovat olleet pienet???

E60 on pieni, E100 iso.

Vierailija
42/50 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä lähtien E-kupin rinnat ovat olleet pienet???

E60 on pieni, E100 iso.

Periaatteessa noissa on ihan samat mittasuhteet, eli viiden tuuman ero mitattuna rinnan alta ja päältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nam nam

Vierailija
44/50 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tietenkin voit leikata jos tuntuu paremmalta. Minulla on G/H kuppi. Ovat vain kasvaneet vuosien myötä. Minulla on myös lapsus. Ylipainoa ei ole ollenkaan. En ole ajatellut leikkausta. Treenaan ja pidän tukevia liivejä.

Vierailija
45/50 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on g-kuppi ja olen todellakin menossa pienennysleikkaukseen. Pääsen ilmeisesti julkiselle puolelle kun haittaavat jokapäiväistä elämää, fyysisesti ja henkisestikin. Ja äidillä ollut rintasyöpä...

Ihana sitten kun voi olla rinta rottingilla ilman sen enempiä katseita. Ja kesällä voi käyttää toppia, nyt en ole voinut kymmeneen vuoteen laittaa esim naruolkaimista toppia kun näky on vaan suorastaan rivo/tyrkky/liian seksuaalinen.

Joo, myös minulla on G/H kuppi. Treenaan salilla selkä-ja vatsalihaksia. Käytän myös tukevia liivejä. En ole koskaan ajatellut pienennysleikkausta. Leikkauksissa on aina omat riskinsä.

Vierailija
46/50 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkauksen jälkeen on arpiset frankenboobiet :(

Vierailija
47/50 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni 17v. leikkautti E-kupin rintansa, on kuin uudesti syntynyt ja arvet tuskin huomattavat. 

Vierailija
48/50 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ihmeessä leikkaukseen! miksi kärsit kun asia voidaan hoitaa helposti. Arvet eivät näy edes kun parantuvat. Minun ja tyttäreni rinnat on leikattu ja elämänlaatu on aivan toista kuin ennen niitä karseita lolloja!

Vierailija
49/50 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on rinnat kokoa H. Itse miettinyt myös leikkausta mutta riskit pelottaa. Oon huomannut että korsetti auttaa hyvien rintaliivien kanssa. Pitää ryhdin kohdallaan ja näin kaikki kivut hävinneeet. Kannattaa kokeilla ja jos ei auta niin sit ehdottomasti leikkaukseen..

Vierailija
50/50 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on hyvä ryhti eikä kivut oo todellakaan siitä kiinni. Ne ovat painavat ja se paino ne kivut aiheuttaa. Ja se, joka väittää, että E- kuppi on pieni, niin voin sille sanoa, että hohhoijaa ..

AP.

Hohhoijaa. 15 kuppikoon suoralla H on vasta puolivälissä. Skaalausta on muutettu sitten Anttilan kuvaston aikojen, jolloin C oli "täyteläinen" ja D "suuri". Nykyään E ei ole suuri, muutenhan koot H-K olisivat jättimäisiä ja L-O ilmalaivoja.

Jostakin syystä maan tapa on myydä isommat koot liiviliikkeissä, mikä vääristää monen ostotottumuksia ja sen myötä kauppojen valikoimaa.

Hohhoijaa vaan ihan itsellesi! E on iso kuppikoko oli se sitten puolessa välissä, alle puolessa välissä jne..ei se muutu mihinkään.

https://web.archive.org/web/20160505031557/http://www.brabandproject.co…

Linkissä kuvia rinnoista koossa 70E-90E. Ei todellakaan mitkään valtavat. Kuvissa on naisilla hyvin istuvat ja oikean kokoiset liivit.

Pointti tässä jutussa ei ole se mitä mieltä te muut olette ap:n rintojen koosta vaan se, miten ne vaikeuttavat ap:n elämää. Jos elämän laatu on laskenut ja rinnat aiheuttavat vaivoja, on turha  kärsiä ja voi pienennyttää rinnat. Muiden mielipiteellä /fetisseillä tai kauhistelulla ei ole mitään väliä  tai merkitystä ap:n kannalta. Vain ap:n omalla ololla.

Jos ap on tosiaan suuririntainen, ne rinnat varmaankin kipeytyvät jo survoutumisesta vääränkokoisiin liiveihin (liian pienet puristavat, liian suuret eivät tue). Ap:lla on vanhentunut käsitys kuppikoista, jolloin se oikea koko saattaa olla kokonaan kokeilematta. E ei ole suuri koko, vaikka se on markettien ja ketjuliikkeiden suurimpia. Suuririntaisen on mentävä Suomessa erikoisliikkeeseen.

E on suuri koko, ja sen tietää juuri siitä, että se on markettien suurimpia kokoja. Jos olisi merkittävää kysyntää tuon isommille, niin silloin niitä isompia kokoja saisi myös marketeista. Markettien isoimmat kengänkootkin ovat isoja, vaikka jotkut vielä isojalkaisemmat joutuvatkin teettämään kenkänsä suutarilla.

Ei.

Marketit myyvät halpojen merkkien liivejä joilla on suppea kokovalikoima. Isojen kuppikokojen valmistus on paljon kalliimpaa, koska se vaatii ihan omat kaavansa ja usein eri materiaalitkin kuin ns. normikokoiset liivit. Halpismerkit eivät tähän vaivaudu, koska isojen kuppikokojen myynti on vielä marginaalista verrattuna niiden valmistuksen ja suunnitteluun käytettävien kulujen rinnalla.

Kerro lisää noista ihan omista kaavoista ja materiaaleista. Miten siis sinun mielestäsi isompien rintaliivien suunnittelu ja valmistamine eroaa pieni- ja keskikokoisten liivien suunnittelusta ja valmistuksesta? Tuossa olet oikeassa, että isompien rintaliivien myynti on marginaalista, ja se n juuri se syy miksi marketeista löytyy vain niitä bulkkikokoja. Juuri siksi E-kuppi on jo iso.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi