Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isot rinnat! Apua..ahdistaa..

Vierailija
09.12.2017 |

Tällä hetkellä koko on E. En kehtaa mennä edes uimaan! Kamalat selkä-,niska,-ja hartiakivut. Oon yrittänyt aloittaa juoksemisen, mutta siitä ei tule mitään, koska rintoihin sattuu ja ihmiset tuijottaa. Oon ostanut vaikka mitä kalliita hyviä rintsikoita, mutta mikään ei vaan auta tuohon kipuun. Oon miettinyt rintojenpienennysleikkausta. Olisi ainakin helpompi elää ja saisi kivut pois. Haluaisin näyttää semmoselta suht hoikalta, mutta jotenkin isot rinnat peittää sen ja näytän painavammalta, mitä oikeasti olen. Kannattaako leikkaus? Oon 26v

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen pienennysleikkausta. Yksi tuntemani leikattu sanoi elämänlaatunsa parantuneen huomattavasti operaation jälkeen.

Vierailija
2/50 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mahdollista, että sinulla on jodinpuute? Ovatko rinnat tiiviit ja raskaat? Minulla oli/on puutos ja nyt puolen vuoden ravintolisän jälkeen rinnat ovat pienentyneet 1-2 kuppikokoa ja muuttuneet pehmeiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kärsi. Mene ihmeessä leikkauttamaan. Saat itsetunnon taas kohdilleen :)

Vierailija
4/50 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko harkinnut sitä että käyttäisit koko ajan urheiluliivejä? Toinen elämänlaatuun vaikuttava asina on yläkropan lihasten treenaaminen. Ei se että kasvattaisi itselleen lihakset, vaan se että jumppaisi niitä. Eräällä tutullani on samankokoiset rinnat eikä hänellä ole kipuja. Ikääkin on jo enemmän.

Moni nainen on pyytänyt hieromaan niskojaan kun lihakset ovat kuulemma kipeät ja kireät. Mutta kun aloittaa, huomaa että sielä ei ole lihaksia ja jos onkin, niin kireät ne eivät ainakaan ole. Eikä sielä tunnu edes paukuroita, jotka aiheuttaisivat kipuja.  Näille olenkin sanonut että pyörittää päätä joka aamu 100 kertaa myötä- ja vastapäivään. Sillä se aineenvaihdunta paranee.

Vierailija
5/50 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukevat rintsikat ja salilla selkälihasten treenausta. Panostus myös hyviin ergonomisiin kenkiin jotka korjaa selän virheasentoa. Vahvat selkälihakset ja hyvä ryhti saa rinnat näyttämään pienemmiltä ja vartalon hoikemmalta verrattuna kumarampaan asentoon. 

Ihmiset tuskin oikeasti tuijottavat, sillä E-kuppi ei ole vielä sieltä suurimmasta päästä. Mulla on tuosta muutaman kupin suurempi ja eivät ihmiset kyllä tuijota. Toki jotkut huomaavat mutta niinhän me kaikki huomataan toisissa mikä tahansa valtavirrasta poikkeava piirre. Jos häpeilet rintojasi ja yrität peitellä niitä asentosi muuttuu helposti kyyristeleväksi joka on omiaan lisäämään selän kipuja.

Jos on varaa ja tahtoa mennä leikkaukseen niin mikä ettei sekin olisi vaihtoehto. Sitä suositellaan yleensä tehtäväksi vasta kun lapset on tehty (kaikki ei tietenkään niitä halua) sillä se voi vaikuttaa nännien tuntoaistiin ja imetys ei välttämättä onnistu.

Vierailija
6/50 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-kuppi on viidenneksi pienin Suomessa myytävistä (A-O), paitsi jos AAA ja AA lasketaan.

Vierailija
7/50 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos liivit ovat hyvät ja oikean kokoiset, ei painoa ole noissa vielä paljoa. Mites ryhti? Kyyristeletkö olkapäät lysyssä, jos pelkäät ihmisten tuijottavan? Paljon isompienkin rintojen kanssa voi elää kivuttomana, mutta ryhdin on oltava kunnossa.

Vierailija
8/50 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole edes isot vielä :p Älä sorru nykyisen pikkutisumuodin painostuksen alle :)

Vierailija
9/50 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako nuolaista niitä ennenkuin menet ja tuhoat?

Vierailija
10/50 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien E-kupin rinnat ovat olleet pienet???

Vierailija
11/50 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihduttamalla myös pienenee, se on aika varmaa. Itellä oli ylipainoa ja  F kuppi. Laihutin koska se oli viimenen mahollisuus ennen leikkausta (olin päättänyt). Kyllä ne asettuu paremmin sinne kehoon kun ei ole pömppömaha alla työntämässä niitä eteen ja ylös, esille. Kokeile.

olen koko ikäni käyttänyt vain urheiluliivejä, ja myös yöllä käytän löysiä liivejä. Urheillessa oltava 2 urheiluliivit päällekkäin, eikä todellakaan mitään "toppeja" tai feikkiurheiluliivejä , vaan ne oikeat! huomaa miten paljon myydään valheellisia "urheilutoppeja" vaikkei ne oikeasti ole. Kokeile nämä keinot. Mulla ei ole niskakipuja ikinä ollu, mutta kyllähän ne jättää jäljet olkiin, kuopat. Mene hierojalle.

Toki helpommallla pääsee jos leikkaisi, itse en vaan uskalla.Oon nähny leikkaksen, aika pahannäköistä kun rintaa sullotaan...ei kannata kattoo.

Vierailija
12/50 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvä ryhti eikä kivut oo todellakaan siitä kiinni. Ne ovat painavat ja se paino ne kivut aiheuttaa. Ja se, joka väittää, että E- kuppi on pieni, niin voin sille sanoa, että hohhoijaa ..

AP.

Vierailija
13/50 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös 75E ja vaivaavat kyllä. Uintiharrastuksen myötä hartiat ovat ehkä hieman leveämmät, joten yläkroppa näyttää isolta, ainakin omasta mielestäni.

Ymmärrän hyvin ap:tä. Olen myös miettinyt pienennysleikkausta, koska esim. laihdutus ei milloinkaan ole vaikuttanut rintojen kokoon.

Vierailija
14/50 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mahdollista, että sinulla on jodinpuute? Ovatko rinnat tiiviit ja raskaat? Minulla oli/on puutos ja nyt puolen vuoden ravintolisän jälkeen rinnat ovat pienentyneet 1-2 kuppikokoa ja muuttuneet pehmeiksi.

voisitko kertoa miten tuo jodinpuute todettiin sinulla? Onko siihen joku verikoe ja miten sitä alettiin epäillä? Ottiko tereyskeskuslääkäri vai yksityinen, miksi? Pitääkö lisäjodin ottoa jotenkin kontrolloida verikkein, ettei ylity? onko se reseptivapaaa vai vaatiiko reseptin?

Vierailija
15/50 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on hyvä ryhti eikä kivut oo todellakaan siitä kiinni. Ne ovat painavat ja se paino ne kivut aiheuttaa. Ja se, joka väittää, että E- kuppi on pieni, niin voin sille sanoa, että hohhoijaa ..

AP.

Hohhoijaa. 15 kuppikoon suoralla H on vasta puolivälissä. Skaalausta on muutettu sitten Anttilan kuvaston aikojen, jolloin C oli "täyteläinen" ja D "suuri". Nykyään E ei ole suuri, muutenhan koot H-K olisivat jättimäisiä ja L-O ilmalaivoja.

Jostakin syystä maan tapa on myydä isommat koot liiviliikkeissä, mikä vääristää monen ostotottumuksia ja sen myötä kauppojen valikoimaa.

Vierailija
16/50 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

voisitko kertoa miten tuo jodinpuute todettiin sinulla? Onko siihen joku verikoe ja miten sitä alettiin epäillä? Ottiko tereyskeskuslääkäri vai yksityinen, miksi? Pitääkö lisäjodin ottoa jotenkin kontrolloida verikkein, ettei ylity? onko se reseptivapaaa vai vaatiiko reseptin?

On siihen ihan labrakoekin. Itsellä sopi lukuisat oireet sekä kuivaverianalyysissä (käytän vaihtoehtohoitoja täydennyksenä virallisten rinnalla) näkyi, kun kävin verianalyysissä. Sieltä sain ohjeet ja jo viikossa alkoivat rinnat muuttua.

Jodinpuutteesta tiedetään struuma, mutta kudosta voi alkaa kertyä myös rintoihinkin.

Vierailija
17/50 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen miten joku kokee kupin suuruuden, vaikutta myös kantajan ruumiinkoko , eli pituus.  On 185 senttisiä naisia, ja  on 150 senttisiä naisia. Sama kuppikoko ekalla näyttää pienemmältä, kuin lyhyellä naisella. Lyhyellä ne rinnat tursuaa nimittäin kaulaan, eikä ole tilaa niiden olla oikein missään, koska ylävartalo on niin lyhyt. Pitkällä ne taas asettuu ihan hyvin. 

Vierailija
18/50 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonaalista?

Vierailija
19/50 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP.

Hohhoijaa. 15 kuppikoon suoralla H on vasta puolivälissä. Skaalausta on muutettu sitten Anttilan kuvaston aikojen, jolloin C oli "täyteläinen" ja D "suuri". Nykyään E ei ole suuri, muutenhan koot H-K olisivat jättimäisiä ja L-O ilmalaivoja.

Jostakin syystä maan tapa on myydä isommat koot liiviliikkeissä, mikä vääristää monen ostotottumuksia ja sen myötä kauppojen valikoimaa.

Hohhoijaa vaan ihan itsellesi! E on iso kuppikoko oli se sitten puolessa välissä, alle puolessa välissä jne..ei se muutu mihinkään.

Vierailija
20/50 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siihen miten joku kokee kupin suuruuden, vaikutta myös kantajan ruumiinkoko , eli pituus.  On 185 senttisiä naisia, ja  on 150 senttisiä naisia. Sama kuppikoko ekalla näyttää pienemmältä, kuin lyhyellä naisella. Lyhyellä ne rinnat tursuaa nimittäin kaulaan, eikä ole tilaa niiden olla oikein missään, koska ylävartalo on niin lyhyt. Pitkällä ne taas asettuu ihan hyvin. 

Ei voi yleistää. Itse olen hoikka ja 180cm enkä voi sanoa, että rinnat asettuisivat hyvin ja että näyttäisin sopusuhtaiselta, koska olen hoikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi