Kannattaako hankkia panssarilasi?
Olen ostamassa uutta puhelinta, kannattaako puhelimeen hankkia panssarilasi?
Kommentit (29)
Jos on kova kännäilemään, panssarilasi on hyvä hankinta.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaako kosketusnäyttöön jotenkin?
Ei vaikuta mitenkkään. Ainakin Samsungissa on asetus herkemmälle kosketusnäytölle jos puhelimessa esim panssarilasi. Toimii ihan yhtä hyvin kuin ilman panssarilasia.
Ostin puhelimen 1,5v sitten ja uudesta asti ollut panssarilasi, ei tuota edes huomaa käytössä. Näyttö pysyy kuin uutena, täysin naarmuttomana ja tietenkin on suoja säröytymiseltä jos sattuu tippumaan.
Juu, mutta kannattaa ostaa alkuperäinen. Mulla on netistä tilattu halpis, joka jäi hieman irti näytöstä reunoilta.
Kyllähän se vähän näyttöä suojaa etenkin naarmuuntumiselta. Tosin nykyään puhelimien näytössä on itsessään panssarilasia ja ei ne ihan helposti naarmuunnu tai halkea. Panssarilasi ei heikennä tuntumaa puhelimeen juurikaan, mutta se luo nurkkia, jotka keräävät likaa. Itse en ole uuteen puhelimeen laittanut ainakaan vielä, mutta ostan 200e puhelimia, joiden hintaan nähden 20e panssarilasi on aika kallis. Vanhaan puhelimeen ostin kiinasta halvempia laseja ja ne halkeilivat helposti. Itse ainakin pudotan puhelinta lähinnä vain jos nukahdan sen kanssa sänkyyn. Pienellä harkinnalla ei erillinen panssarilasi ole välttämättä hyödyllinen.
Jos panssarilasin asentaa huolellisesti lasin mukana tulevan ohjeen mukaan ja on ostanut juuri sille puhelimelle tehdyn, saa lasin kiinni koko näytön alueelta. Kun on useamman asentanut, taito kasvaa. Lisäksi kannattaa laittaa kiinnityksen jälkeen paino puhelimen päälle esim yön ajaksi. Käyttö on ihan samanlaista kuin ilman lasia. Kannattaa tutustua netissä artikkeihin joissa kerrotaan miten nykyaikaiset näytöt toimivat, voimalla ei ole merkitystä.
Meillä on ollut 3 poikaa ja kaksi aikuista, puhelimia on mennyt rikki, mutta panssarilasi sekä suojakuori on säästänyt tuhansia. Ja se lasi heti uuteen puhelimeen.
Teeseihanitseopit kirjoitti:
Lisäksi kannattaa laittaa kiinnityksen jälkeen paino puhelimen päälle esim yön ajaksi
Kyllä laadukas lasi kiinnittyy heti asennuksen jälkeen ihan itsestään. Varsinkin jos näyttö on 5D laatuinen, kaarteet on otettu huomioon eikä ilmaa jää alle ellei ole lasiin jäänyt pölyä tai likaa. Ei missään nimessä painoa puhelimen päälle, voi vahingoittaa näyttöä!!
Itse ostanut lasit Panssarilasikaupasta (https://panssarilasikauppa.fi/) ja Suojakalvotukusta (https://www.suojakalvotukku.fi/).
Vanha ketju mutta nostan. Älkää uskoko jos joku sanoo että ei kannata.
Kyllä kannattaa, kun pitää hyvää huuolta puhelimesta se näyttää uudelta vielä 3vuoden päästäkin.
Minä olen aina ostanut VAIN parasta. Jos uusi puhelin ollut, ja toki käytettyynkin.
Millainenko suojaus. No tälläinen kompo itellä käytössä suojien kanssa.
Eli taka-kameroiden panssari (tai hydrogel) etu lasiin aina laittanut 9h hydrogel kalvon, yksikään ei ole hajonnut ja näyttää paremmalta aina kuin panssari joka halkeilee. Hydrogel kalvo korjaa itse itsensä käytönnössä. Eli eteen taakse hydrogel (taakse kamerat). Sitten joku hyvä BUMBER suoja taakse.
Pysyy kuulkaa luurit ehyenä, ja näyttävän näköisenä. Olen tilannut itselle uniikkina, erään taiteilijan tekemänä tuollaisen takasuojan, (ei ollut ilmainen / Maalaus/suunnittelu maksoi vähän yli 150€ (aiheena oli avaruus ja lohikäärmeet).
En ole eräjorma, mutta metsässä tulee käveltyä ja joskus kuvattuakin puhelimen kanssa. Mietin juuri uuteen luuriin panssarilasia tai muuta suojaa. Entiset ovat olleet Samsungin XCovereita joissa sitä suojaa on ollut itsessäänkin. Olisikohan tuo mm. Powerin myymä Panzerglass hyvä?
Puhelimessa oli panssarilasi. Jäi lumisella pihalla auton renkaan alle lasi nastarenkaan puolelle. Lopputuloksena panssarilasissa 3 pistemäistä jälkeä nastoista, puhelin ja sen lasi ehjä.