Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen niin väsynyt, etten jaksa yhtään mitään, suhde kärsii

Vierailija
08.12.2017 |

Meillä on töissä aivan karmea kaaos aina näin ennen joulua. Työpäivät venyvät yli 12h, sen lisäksi on lapset (olen yh) , koira, omakotitalo ja sairaat vanhemmat. Kaiken pakollisen saan tehtyä, mutta mitään ylimääräistä en jaksa. Tätä kiirettä on nyt riittänyt jo syksystä saakka, kun teen kahta työtä. Epäilen, että aatonaattona kaadun kuolleena kynnyksen yli eteisen lattialle,ihan silkasta väsymyksestä. Miesystävän kanssa on ollut hieman nihkeää viime aikoina, siitä syystä, että minä en jaksa mitään. Jos istun sohvalle töiden jälkeen niin nukahdan, joten ei auta istua. En ole jaksanut lähteä elokuviin, en syömään, en tapaamaan kavereita, en mihinkään. Väsyttää niin paljon, että tekisi mieli lopettaa koko juttu, vaikka mies onkin ihana. Musta ei vaan riitä kaikkeen tällä hetkellä. Just ja just saa koiran vietyä lenkille, tehtyä lapsille ruokaa, harrastukset ja pyykit/siivoukset. Täytyy varmaan ehdottaa, että palataan asiaan välipäivinä tai vaikka alkuvuodesta, en tiedä mahtaako ymmärtää. En jaksa edes keskustella kun mulla on niin kireällä hermot koko ajan, että kaikki vaan alkaa ärsyttämään. Voi kun voisi nukkua kuukauden, näin alkuun.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa, että burn out kolkuttelee ovelle. Ei ole leikin asia ap.

T. Vaimo, jonka mies on pitkällä sairauslomalla burn outin takia...

Vierailija
2/5 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole mikään pakko seurustella jos ei jaksa ja huvita! Itse olen eronnut nainen, lapset aikuisia, yksin asun ja käyn töissä. En silti jaksa mitään seurustelua 24/7, en sitten millään, nautin yksinolosta työpäivän jälkeen, en jaksa sitä että joku olisi vaatimassa tai mankumassa jotain .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa, että burn out kolkuttelee ovelle. Ei ole leikin asia ap.

T. Vaimo, jonka mies on pitkällä sairauslomalla burn outin takia...

Voi olla. Sitten saisi ainakin sairaslomaa. Mietin jo oikeasti, että miten saisin vaikka jalkani poikki, ettei tarvitsisi mennä töihin. En vaan jaksa. Ja olen siis töissä pienessä firmassa, tuuraajia ei oteta, ellei ole aivan pää kainalossa. Ja saisin varmasti potkut, jos hakisin uupumukseen sairaslomaa näin ennen joulua. Ap

Vierailija
4/5 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole mikään pakko seurustella jos ei jaksa ja huvita! Itse olen eronnut nainen, lapset aikuisia, yksin asun ja käyn töissä. En silti jaksa mitään seurustelua 24/7, en sitten millään, nautin yksinolosta työpäivän jälkeen, en jaksa sitä että joku olisi vaatimassa tai mankumassa jotain .

Me tavataan lähinnä viikonloppuisin, paitsi esimerkiksi huomenna minä olen töissä myöhään yöhön. Sunnuntaina pitäisi mennä ystävien kanssa joulubrunssille ja konserttiin, en vaan millään saa viritettyä itseäni siihen ajatukseen, kun tekisi mieli vaan nukkua. Ap

Vierailija
5/5 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamala, kuulostaapa rankalta :(

Ihan ensin lähdet karsimaan asioista jotka ei ihan välttämättömiä ole. Ei sun pakko ole osallistua menoihin jos et jaksa. Kyllä ystäväsi ymmärtää jos selität että lepäät mieluummin.

Saatko mitenkään karsittua työtaakkaasi? 12-tunnin päivähän on ihan kohtuutonta, sen alle hautautuu kuka tahansa. Tiedät varmaan itsekin että et loputtomiin jaksa, oletko jutellut pomosi kanssa vuorojen vähentämisestä? Lapsille on rahaa enemmän iloa iloisesta äidistä jolla on aikaa ja jaksamista heille.

Voisiko joku ystävä tai sukulainen tulla joskus avuksesi lumitöihin, ruuanlaitto- ja pyykinpesurumbaan tai ehkä kenties lastenvahdiksi että saisit hengähtää vähän.  Kenties tehdä ruokia pakastimeen ettei joka päivä tarvitse kokata. Itse ainakin auttaisin ystävää ihan mielellään. Itseasiassa ihmettelin että eikö miesystäväsi auta sua millään tavalla jos tietää tilanteesi.

Ethän vaan ole sellainen ylisuorittaja, joka ei halua pyytää apua keneltäkään tai vaivata ketään ikinä vaan koittaa loppuun asti pärjätä itse? Yritä keventää taakkaasi ennenkuin pimahdat ja tulee pakollista sairaslomaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä