Mitä naisella tekee?
Kommentit (17)
Ei mitään, kyseessä ei ole tavara jolla "tehdään" jotain.
Jos et tule naisten kanssa toimeen niin vaikea sitä on selittää, mutta suhteissa ollaan yleensä siksi että viihdytään jonkun kanssa muutenkin kuin ystävinä.
aha, veä sit käteen jos et naista tarvii!!
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mutta miehellä ei tee mitään ainakaan. Vai mitä?
Miehet on kyllä sikoja ja käyttökelvottomia.
Minä tykkään kodinhoidosta, sänkyhommista ja toisen hemmottelusta. Uskon että joku mies voisi kanssani viihtyä ja saada siitä itselleenkin "hyötyä" paremman sanan puutteessa.
Valitettavasti en ole vielä tällaista miestä löytänyt mutta toivo elää.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ap sitä juuri tekeekin, kun odottelee muna kovana mitä tähän trollaukseen vastataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ap sitä juuri tekeekin, kun odottelee muna kovana mitä tähän trollaukseen vastataan.
Olet ällöttävä.
Sitä voi kouluttaa tekemään hienoja temppuja. Omani esimerkiksi imuroi. Tosi söpöä!
Vierailija kirjoitti:
Nainen tekee ite, hölmö!
Miksi nimittelet? Oletko tunnekuohuissa?
Peppuseksiä kannattaa ainakin semmosen kanssa kokeilla. Tietää sitten ainakin mistä on puhe.
Jakaa elämän huippuhetket yhdessä?
Jos haluaa vittuilevan otuksen sohvalle röhnöttämään. Niin silloin nainen hankittava.
Tehdä ruokaa naisen kanssa tai joskus jopa tulla kotiin, jossa on valmiina naisen laittamaa ruokaa
Naisesta saa myös hyvän harrastuskaverin lenkille/kuntosalille/sulkapallokentälle jne.
Myös sohvalla leffaa kattoessa on kivempi, kun joku on kainalossa/pääsee jonkun kainaloon
Arjessa on myös kiva, kun voi jakaa vastuuta toisen kanssa, ei tarvitse siivota/pyykätä/tiskata yms. aina yksin
Voi saada ja antaa läheisyyttä, haleja, pusuja ja harrastaa seksiä
Mielestäni yleensäkkin elämän on miellekkäämpää ja kokemukset jotenkin merkityksellisempiä, kun ne jakaa toisen kanssa. Naisesta on myös esimerkiksi matkaseuraksi
Naista voi panna. Muuta en ainakaan itse niiden kanssa tee. Mutta p"llua on pakko välillä saada.
Vierailija kirjoitti:
Naista voi panna. Muuta en ainakaan itse niiden kanssa tee. Mutta p"llua on pakko välillä saada.
Mitä tapahtuu, jos sitä pimppaa ei saa?
En tiedä mutta miehellä ei tee mitään ainakaan. Vai mitä?