Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienin/mitättömin/erikoisin asia josta joku on katkeroitunut sinulle pitkäksi aikaa?

Vierailija
08.12.2017 |

Täällä oli joskus vastaava mutta se on kadonnut. Siellä oli ihan huikeita juttuja, eli tehdään uusi ketju niin saamme nauraa :)

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja siskollani on 3 vuotta ikäeroa. Taisin olla 4/5-vuotias ja hän 7/8-vuotias kun sotkin siskoni värityskirjan.

Noh, olemme nyt melkein nelikymppisiä ja siskoni mainitsee tämän usein, eikä edes vitsillä. Esim. Jos meillä on jotain erimielisyyksiä niin hän mainitsee aina sen, että tuhosin ja sotkin hänen värityskirjansa ajat sitten. :D Tuntuu vähän hämmentävältä olla vihainen siitä mitä joku on tehnyt ihan kakarana.

Vierailija
42/48 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsuudenkaverin äiti vihoitteli minulle 20 vuotta. Asia paljastui, kun hän kertoi äidilleni, että nyt hän armollisesti antaa anteeksi sen, että olen juottanut hänen tyttärensä humalaan ollessamme teini-ikäisiä. Ilmeisesti tytär oli valehdellut näin tapahtuneen, totta se ei ollut.

Tuli mieleen Vihervaaran Anna :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin tämän siihen aiempaankin mutta jos haluatte komiikkaa elämäänne niin lukekaa ihmeessä:

Eli, olin ekaluokkalaisena eräässä tapahtumassa ja sain äidiltä tehtäväksi jakaa konvehteja ihmisille. Olin tästä hommasta todella ylpeä, siksi muistan tapahtumat niin tarkasti.

Äiti sanoi, että kun muut konvehdit on korista jaettu, saan syödä itse palkaksi sen viimeisen. Suklaa oli meille lapsena harvinaista herkkua ja toki odotin innoissani oman konvehtini vuoroa.

Konvehdit menivät ja lopulta korissa oli jäljellä kaksi. Näin ystäväni tulevan tapahtumaan ja annoin hänelle toisen konvehdin, sen palkinnoksi luvatun söin itse.

Silloin eräs täti naapurustosta tuli paikalle ja sanoi "Annapas tyttö minullekin suklaata" Sanoin että ne loppuivat. Täti sanoi, että valehtelen ja että oli nähnyt kuinka minä ja kaverini "ahdamme suklaata napaamme" Ei auttanut selittely ja itkuhan siinä pääsi kun syytettiin aiheetta. Täti sanoi "Sinä olet sellainen ahne tyttö, paina se mieleesi"

Olin sitten 15 vuotta tapahtuneen jälkeen käymässä kotipaikkakunnalla ja päätin piipahtaa kirkon myyjäisissä. Tämä sama täti oli siellä myymässä käsitöitään. Kävin vaihtamassa kuulumiset ja kysyin paljonko yhdet villasukat maksavat. Täti katsoi minua sellainen

https://cdn-img.xojane.com/sites/default/files/styles/article_inline/pu…

ilme naamallaan ja sanoi "kaksikymppiä, mutta sinulle satasen" Naurahdin kun luulin sen olevan (huono) vitsi. Täti ei nauranut. Sanoi "Kyllä minä muistan kun silloin ahneuksissasi ahmit kaikki suklaat, kuule tyttö, ahneudesta rangaistaan"

Hän oli siis minulle n.15 vuotta katkera yhdestä konvehdista :D

Tädille moraalipisteet . Sinulle suopeuden ja laupeuden opettelua senkin kyltymätön haaskalintu. Suklaiden lisäksi veit ahnaasti meidän lukijoiden aikaa haaskiin kömpelöllä anekdootillasi. En anna anteeksi!

44/48 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle oli koulukaverit katkeria siitä että olen ns. läpipasko, eli ylipainoa ei kerry millään. Ei siinä auttanut selittää että ihmisillä on erilaiset systeemit ja aineenvaihdunta.  Enää ei tarvitse selitellä kun vaihtoi asumaan Helsinkiin, täällä saa olla sellainen kun on.   

Vierailija
45/48 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain uuden vakituisen oman alani työpaikan ollessani lähes 50-vuotias. Ystäväni sanoi olevansa kateellinen siitä enkä ole kuullut hänestä sen koommin.

Vierailija
46/48 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upupupup

Vierailija
47/48 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mummo katkeroitu, kun minä olen paljon lastenlasteni kanssa ja hän ei viitsi/jaksa.

On kyllä ihan terve ja minua nuorempi.

T.mummeli

Vierailija
48/48 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pff.. mulla taitaa olla hyvä tapa päästä tommosista eroon ennekuin ehtii tutustuakkaan. Eli olemalla sopian outo että helposti loukkaantuvat yms juoksevat itse pakoon. Leikkikoulussa ongelman ratkaisin tönimällä lapsia nurin. Itkijät autoin ylös mutta en puhunu niille koskaan, ne jotka töni takaisin oli mun ikuisia kavereita sen jälkeen.

Aika rujo kohtalo. Joutua olemaan sinun kaltaisesi tönijän kaveri ikuisuuden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi