Trumpilla halvausoireita, puhe puuroutui. Salaillaan ihmisiltä kohtauksen vakavuutta.
Trumpin viimeisin puhe puuroutui selvästi, monissa kohdissa ei saanut huuliaan muodostamaan sanoja.S:siä etenkään ei saanut sanottua. Nyt on uutisoitu, mutta tiedotuspäällikkö vähätteli, ettei ole mitään ja kaikki hyvin oli muka kuiva suu. Ei ollt. Huomasin ettei suu toimi.
Kommentit (104)
Minä yksi ilta ajattelin, että mitäpä jos amerikassa on niin kierot ja epärehelliset ja Trumppi onkin se rehellisin.
Trump jätettiin yksi pohjois-korean kanssa, silti hänen ei anneta tehdä päätöksiä. Kaikessa vaikeutetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten jo sanottiin, niin paljon kuin toivoisin että se idiootti ei olis päässy minnekään presidentin viran lähellekkään, niin ei pence oo oikein parempi. Täyshulluja ääriajattelijoita molemmat, mutta Pence on urapoliitikko vielä. Siis jos trump kuolee niin pence tulee olemaan ihan yhtä iso ongelma ihmisoikeuksille, ellei isompi. Ainut hyvä juttu jätkässä on se ettei ite oo alkanu uhittelemaan muille valtioille samoissa määrin, että ehkä kolmas maailmansota ei olis niin lähellä kuin nyt…?
No ei ole kolmas maailmansota lähellä, sinä liberaali idiootti :D
niin, ja ekan maailmansodan piti lopettaa kaikki maailman sodat. sodat ei vaan ala yhtenä päivänä kun päätetään alkaa ampumaan, vaan yleensä niiden tekemisessä kestää vuosia - vuosia täynnä kireitä tilanteita ja "loukkauksia". ei sodat oikeasti tule yllätyksenä kenellekään joka seuraa tilannetta... hissantunneilla ne syyt käydään läpi vähän niin ja näin eikä kiinnitetä huomiota niihin aikaväleihin.
Varmaankin tekarit.
Mutta mun mielestä huolestuttavampia ovat sekopää twiitit siihen aikaan kun muut yleensä nukkuu. Tällä kaverilla on siis ydinase käytössään.
aivot puuroutuneet, hullu kun on. ei muistaisi mitä pitää sanoa, ellei lukisi screeniltä. siltikään ei saa mitään tolkkua. kaikki trumpin esiintymiset on toinen toistaan huonompia. Jos se osaa olla rauhallinen, niin sitten se on tällanen, jos se alkaa sekoilemaan, lähtee maneerit ja jutut täysin käsistä. arvaamaton sekopää.
nukkuukohan se koskaan, käyttää varmaan amfetamiinia että jaksaa twiittailla ja sekoilla.
Sen pitää aina olla korostamassa itseään, MINÄ teen tämän, MINÄ olen paras, MINÄ, MINÄ, MINÄ... täysi narsisti. Toivottavasti päässä napsahtaa lopullisesti niin päästään siitäkin.
ei sillä mitään tekareita ole, vaan istutetut tekohampaat. sekoilu johtuu sekavasta mielestä ja luultavasti joistain aineista. jotainhan se käyttää, se on selvä.
Vierailija kirjoitti:
Minä yksi ilta ajattelin, että mitäpä jos amerikassa on niin kierot ja epärehelliset ja Trumppi onkin se rehellisin.
Trump jätettiin yksi pohjois-korean kanssa, silti hänen ei anneta tehdä päätöksiä. Kaikessa vaikeutetaan.
Tee palvelus, älä ajattele.
Vierailija kirjoitti:
Sen pitää aina olla korostamassa itseään, MINÄ teen tämän, MINÄ olen paras, MINÄ, MINÄ, MINÄ... täysi narsisti. Toivottavasti päässä napsahtaa lopullisesti niin päästään siitäkin.
Jep, tähänkin varmaan sanoisi että "MINÄ OLEN MAAILMAN SUUURIN NARSISTI, PARAS. PARAS. MINÄ OLEN MAAILMAN PARAS NARSISTI. VALTAVA, HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUGE!!! VALTAVA, PARAS, MINÄ, MINÄ, MINÄ OLEN PARAS, HUUUUUUUUUUUUUUUUUGE. MINÄ olen PARAS!"
Täysin hullu, laitoksessahan se olis ellei olis rikas, tollasen ei annettaisi muuten vapaana juosta missään. Ainakaan tässä maassa.. no USAssahan hullut on kaduilla, jos eivät ole rikkaita...
Vierailija kirjoitti:
Ai ihminen puhuu väliaikaisesti epäselvästi? Aivosyövästä johtuva aivoinfarkti se on.
Väliaikaista epäselvää puhetta voi aiheuttaa migreeniaura. Minulla puhe puuroutuu joskus käsittämättömäksi ennen migreenikivun alkamista.
Vierailija kirjoitti:
No onpa vitun kiva. Laittoi koko Jenkkilän ja Lähi-Idän sekaisin sitä ennen.
Lähi-itä nyt on ollut sekaisin useita kymmeniä vuosia. Mutta muut kansainväliset suhteet Trump on kyllä aika ansiokkaasti saanut viilennettyä.
Vierailija kirjoitti:
Se oli kännissä.
Trump ei juo alkoholia ollenkaan.
Gaad bless the junaittid shurssh! :D
Harmi, kun ei mikään Suomen kanavista uskalla enää näyttää Stephen Colbert'n showta, mutta onneksi YouTube sen tekee. Stephen Colbert on huippu, paras talk show -isäntä ikinä. Hakkaa Conaninkin mennen tullen.
jaha, kommenttini poistosta päätellen tässä ketjussa ei saa haukkua Hilaryä, selvä.
Vierailija kirjoitti:
jaha, kommenttini poistosta päätellen tässä ketjussa ei saa haukkua Hilaryä, selvä.
Hillary Clinton ei ole Yhdysvaltain presidentti, vain yksityishenkilö. Hillaryyn liittyvät asiat eivät ole kiinnostavia tai relevantteja. Sitä vastoin Donald Trump on Yhdysvaltojen presidentti ja hänellä on valtaa lähettää meidät kaikki tuhkaksi yläilmoihin (ydinasekoodit - myös Israelilla on ydinaseita). Siksi se sekopäinen dementikko olisi saatava siitä asemasta mahdollisimman äkkiä pois.
Onko Trumpilla muka irtotekarit? Luulisi sentään sillä olevan varaa teettää implanttineppareilla kiinnitettävät tekarit, jotka eivät lousku.
Trump alkaa olla republikaaneille tarpeeton, kunhan verolaki saadaan vietyä läpi. Siellähän on vallanperimysjärjestyksessä ihan yhtä äärikonservatiiveja jonossa tulossa, mutta heistä ei enää irtoa tätä oheishurlumheitä, joka harhauttaa niistä itse teoista. Tässä mielessä virasta poistaminen toimisi todella isona harhautuksena, jonka takana saisi vietyä läpi muitakin republikaaneille ja talouseliitille mieluisia uudistuksia.
Pilkka osuu omaan nilkkaan. Trump irvaili Marco Rubiolle veden juomisesta kesken puheen: "Apua, antakaa vettä" tyyliin. Nyt Trump on itse joutunut pari kertaa vettä hörppäämään kesken puheen. En usko lonksuviin tekareihin. Väsymyksestäkin voi sössötys johtua.