Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Pelkäätkö lentämistä? Miksi?

Vierailija
11.04.2006 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan lentämistä ja lentokenttiä, koska silloin tiedän olevani matkalla jonnekin :) Viikon päästä taas lennetään!



Vierailija
2/7 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelko on tullut viimeisen vuoden aikana, joten kai se jotenkin liittyy nähin kymmeniin vuoden aikana pudonneisiin lentokoneisiin. Tiedän että auto-onnettomuus on paljon todennäköisempi, mutta siellä korkealla ilmassa tuntee vain olevansa NIIIIIIN muiden armoilla. Ei voi kuin toivoa parasta ja puristaa penkkiä rystyset valkeina... :-/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Pelko on tullut viimeisen vuoden aikana, joten kai se jotenkin liittyy nähin kymmeniin vuoden aikana pudonneisiin lentokoneisiin. Tiedän että auto-onnettomuus on paljon todennäköisempi, mutta siellä korkealla ilmassa tuntee vain olevansa NIIIIIIN muiden armoilla. Ei voi kuin toivoa parasta ja puristaa penkkiä rystyset valkeina... :-/

Vierailija
4/7 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en tee sitä mielellään. Aina koneeseen menessä tulee hirvee jännitys ja ahdistus mahaan.... :( luulen että johtuu siitä että jos kone tippuu ei todella voi tehdä mitään. Olet täysin muiden armoilla. Jos laiva uppoo voi aina edes yrittää uida mutta lentää en osaa...

Vierailija
5/7 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi. Joskus vuosia sitten en pelännyt lainkaan, mutta nyt se tuntuu menevän kerta kerralta vaikeammaksi. Varsinkin meren päällä lentäminen pelottaa.

Vierailija
6/7 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentäminen on ihanaa!! Varsinkin laskut ja nousut! Tottakai joka kerta käy mielessä se mahdollisuus että kone tippuu mutta en ajattele sitä sen enempää, jos niin käy niin sille ei kuitenkaan mitään voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää lentämistä, se vaan ahdistaa mua!!! Istutaan ahtaasti, kärsin matkapahoinvoinnista ja vessaan on aina jonoa, noloa oksennella kaikkien keskellä. Muutenkin olen kotona viihtyvää sorttia, enkä hinkua matkoille, kerta vuodessa tulee kuitenkin lenneltyä muille maille...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi