G: Pelkäätkö lentämistä? Miksi?
Kommentit (7)
Pelko on tullut viimeisen vuoden aikana, joten kai se jotenkin liittyy nähin kymmeniin vuoden aikana pudonneisiin lentokoneisiin. Tiedän että auto-onnettomuus on paljon todennäköisempi, mutta siellä korkealla ilmassa tuntee vain olevansa NIIIIIIN muiden armoilla. Ei voi kuin toivoa parasta ja puristaa penkkiä rystyset valkeina... :-/
Vierailija:
Pelko on tullut viimeisen vuoden aikana, joten kai se jotenkin liittyy nähin kymmeniin vuoden aikana pudonneisiin lentokoneisiin. Tiedän että auto-onnettomuus on paljon todennäköisempi, mutta siellä korkealla ilmassa tuntee vain olevansa NIIIIIIN muiden armoilla. Ei voi kuin toivoa parasta ja puristaa penkkiä rystyset valkeina... :-/
mutta en tee sitä mielellään. Aina koneeseen menessä tulee hirvee jännitys ja ahdistus mahaan.... :( luulen että johtuu siitä että jos kone tippuu ei todella voi tehdä mitään. Olet täysin muiden armoilla. Jos laiva uppoo voi aina edes yrittää uida mutta lentää en osaa...
En tiedä miksi. Joskus vuosia sitten en pelännyt lainkaan, mutta nyt se tuntuu menevän kerta kerralta vaikeammaksi. Varsinkin meren päällä lentäminen pelottaa.
Lentäminen on ihanaa!! Varsinkin laskut ja nousut! Tottakai joka kerta käy mielessä se mahdollisuus että kone tippuu mutta en ajattele sitä sen enempää, jos niin käy niin sille ei kuitenkaan mitään voi.
En pelkää lentämistä, se vaan ahdistaa mua!!! Istutaan ahtaasti, kärsin matkapahoinvoinnista ja vessaan on aina jonoa, noloa oksennella kaikkien keskellä. Muutenkin olen kotona viihtyvää sorttia, enkä hinkua matkoille, kerta vuodessa tulee kuitenkin lenneltyä muille maille...
Rakastan lentämistä ja lentokenttiä, koska silloin tiedän olevani matkalla jonnekin :) Viikon päästä taas lennetään!