Kaikki noloimmat sanonnat ja ilmaisut tänne!
- Juurikin näin
- Jep jep
- Loppupeleissä
- Itsepäisyyspäivä
- Toyota Anjovis
- Aa okei
Kommentit (81)
Se on mahduttava, kun on vihitty...
...sormus, öhhöhöhöhöö!
Jotkut takavuosina lauloivat tai lausuivat sanaleikkinä "hikilikiviki" tai hikivikiliki" eli siinä on 3 sanaa yhdessä. Jotenkin ihan iloisella sävelellä sanottu. Kasari, ysäri. Onkohan se jostain laulusta.
Pötyä pöytään. Tai sana "murkina". Puhuuko joku pötyä vai onko se jotain syötävää.
-Oletko mies vai hiiri
-Himot se on hiirelläkin
-Oletko mies vai marjanpoimija
-Hei sun heiluvilles
-Palttiarallaa (kuulostaa jotenkin pauttiarallaa jonkun sanomana)
-Himatuikku eli Kotivalo
”Helppoa, kun sen osaa!” (Juntti-papparainen tokaisi asiakaspalvelijalle kiitoksensa yhteydessä.)
Suomennos: En minä NIIN tyhmä ollut, tai laiska… Sillä minäpä olen nyt viisastunut, kun ajattelit puolestani. Unohda siis tyhmyyteni ja laiskuuteni, siihen ei ole enää aihetta. Sinun viisaudestasi ja viitseliäisyydestäsi tuli MINUN erinomaisuuttani, imin sen sinusta kuin loinen. Joten täten määrään, että ajattelet minua PÄTEVÄNÄ.”
Vierailija kirjoitti:
Hävettää olla suomalainen
Aina saa hävetä ja kärsiä.
Vierailija kirjoitti:
"Taisi käydä tunteisiin :D"
Toihan tulee yleensä vieläpä sellaisessa tilanteessa kun joku pösilö on heittänyt äärinolon kommentin joka ei mitenkään VOI käydä kenenkään tunteisiin, mutta tekijä on niin nolo että luulee onnistuneensa provoilussaan ja on liian tyhmä tajutakseen että mettään menee...
Nimenomaan. Ei kukaan fiksu sano noin.
Vierailija kirjoitti:
Ugh, olen puhunut.
Suomennos: En kaipaa mielipidettäsi.
Vierailija kirjoitti:
Ei se väärin ole
Suomennos: "Saattaa olla just ja just normaalia… Ainakaan et joudu helposti ongelmiin?? (Vähän outoa kyllä.)"
Vierailija kirjoitti:
Good/positive vibes only (20 miljoonan naisen IG-tilin "motto")
En halua tietää, mitä värähtelyä he sulkevat elämästään totaalisesti pois.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole sulta pois.
Suomennos: ”Se on minulta pois.”
Vierailija kirjoitti:
Mutta että
…että, jotta, koska, kun, kunnes, jos, vaikka,...
Välillä näkee (tällä foorumillakin) sellaisen oudon tavan kysyä, jossa kysymyssana viittaa määrään tai jotain sellaista - en muista tarkalleen, mutta on hullu ilmaisu.
Vierailija kirjoitti:
Sääntö-Suomi.
Ihan kuin muissa maissa ei olisi sääntöjä ja lakeja. Moni yllättyisi kuinka idioottimaisia sääntöjä muista maista löytyy mutta tyhmää kansaa ei faktat kiinnosta.
Miten omahyväistä.
Voiko typerämpää olla: "oma tupa oma lupa". Ihan niin kuin siellä kotona saa saisi tehdä ihan mitä tahansa. Ei saa, vaikka olisi kuinka oma ja omalla rahalla maksettu.
Ei tällä tarkoitetakaan, että Suomessa olisi erityisen paljon lakeja ja sääntöjä, ihan samat ne suunnilleen ovat EU:n alueella.
Tarkoitetaan sitä, että suomalainenhan niitä noudattaa robottimaisesti ilman omaa ajattelua. Seistää keskiyöllä punaisten palaessa tien vieressä tyhjää ajorataa katsellen sata metriä suuntaansa.
Tai sitten on tosiaan niin tyhmiä, jotka luulevat, että Suomessa on olennaisesti enemmän sääntöjä kuin esim. muissa pohjoismaissa.