Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaikki noloimmat sanonnat ja ilmaisut tänne!

Vierailija
07.12.2017 |

- Juurikin näin
- Jep jep
- Loppupeleissä
- Itsepäisyyspäivä
- Toyota Anjovis
- Aa okei

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

fifty sixty

Suomennos: ”Olen aistiharhainen.”

Vierailija kirjoitti:

elämä on laiffii

jokainen tsäänssi on mahdollisuus

Suomennos: ”Olen tyhjänpuhuja.”

Vierailija
62/81 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähäosaisimmat, yhteiskunnan heikoimmat yms. vihervasemmistolaiset propagandasanat joita ei koskaan määritellä tarkemmin. Noloa tässä on 5-vuotiaan tasoinen vetoaminen tunteisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Live love laugh

Home

Happiness is homemade

Suomennos: “Minulla on ollut psyykkisesti rankkaa, mutta mantrat auttavat minua... ja haluan jakaa mantrani kanssasi - halusit sitä, tai et. (Luet kuitenkin mantrani, sillä pakonomaisesti haluat lukea ne... et hallitse tarkkaavaisuuttasi, uteliaisuus voittaa.)"

Vierailija
64/81 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden lomalle etelän.

-Heikki 85-

Vierailija
65/81 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähäosaisimmat, yhteiskunnan heikoimmat yms. vihervasemmistolaiset propagandasanat joita ei koskaan määritellä tarkemmin. Noloa tässä on 5-vuotiaan tasoinen vetoaminen tunteisiin.

:D

Vierailija
66/81 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Taisi käydä tunteisiin :D"

Toihan tulee yleensä vieläpä sellaisessa tilanteessa kun joku pösilö on heittänyt äärinolon kommentin joka ei mitenkään VOI käydä kenenkään tunteisiin, mutta tekijä on niin nolo että luulee onnistuneensa provoilussaan ja on liian tyhmä tajutakseen että mettään menee...

Nimenomaan. Ei kukaan fiksu sano noin.

Niin. Tällä palstalla hoetaan tätä jatkuvasti, yleensä siihen liitetään "persu" jolla yritetään mustamaalata ilmeisesti keskustelijaa joka on eri mieltä.

Vierailija
67/81 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen puhuttiin huutolaisista. Outo ilmaisu sekin.

Vierailija
68/81 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki vieraskieliset sanonnat, sanat yms. suomenkielisissä virkkeissä. "Usko jo, deal with it."

Suomennos: ”Kieltäydyn puhumasta sinulle kuin aikuinen."

Vierailija
69/81 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Olla sinut itsensä kanssa.” = kiva dissosiaatio.

Vierailija
70/81 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Hammas puhkesi” - ylipaine oli hervoton!

Vierailija
71/81 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Heti kohta”

Suomennos: ”Hyväksyt, että ’vähän myöhemmin’ kelpaa sinulle kuin ’heti’, koska minä sinua niin käsken. Haluan kaiken kiitollisuutesi nyt, eikä mitään motkotuksia! Onko selvä?”

Vierailija
72/81 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä ollut. Huutolainen huudettiin kunnalta johonkin töihin ja asumaan. Joka tarjosi eniten sai sen huutolaisen, se oli vähän kuin orjakauppaa. Huutolainen ei pystynyt itse elättämään itseään. Hän oli esim. orpolapsi, tai vanhus, jolla ei ollut sukulaisia. Huutolainen teki sitten leipänsä eteen töitä.

Huutolaisen osa oli karmea.

Vierailija
73/81 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä ollut. Huutolainen huudettiin kunnalta johonkin töihin ja asumaan. Joka tarjosi eniten sai sen huutolaisen, se oli vähän kuin orjakauppaa. Huutolainen ei pystynyt itse elättämään itseään. Hän oli esim. orpolapsi, tai vanhus, jolla ei ollut sukulaisia. Huutolainen teki sitten leipänsä eteen töitä.

Eikö huutokaupattavat henkilöt saanut vähiten tarjoavalle? Käsittääkseni valtio maksoi huutokaupan voittaneelle alimman tarjotun summan, jolla hän oli valmis ottamaan henkilön itselleen. Ja näin otettu henkilö oli velvoitettu palvelemaan ottajaansa 21-vuotiaaksi asti. Monen suvussa on näitä, ei vain "sotalapsia".

Vierailija
74/81 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö huutokaupattavat henkilöt saanut vähiten tarjoava? Käsittääkseni valtio maksoi huutokaupan voittaneelle alimman tarjotun summan, jolla hän oli valmis ottamaan henkilön itselleen. Ja näin otettu henkilö oli velvoitettu palvelemaan ottajaansa 21-vuotiaaksi asti. Monen suvussa on näitä, ei vain "sotalapsia".

"kunta luovutti huutokauppaa muistuttavassa tilaisuudessa elatusta vailla olleen lapsen tämän ylläpidosta vähiten rahaa vaatineelle perheelle tai henkilölle. Lasten lisäksi saatettiin myydä myös vanhuksia, sairaita tai kehitysvammaisia."

https://fi.wikipedia.org/wiki/Huutolaisuus

Vierailija
75/81 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö huutokaupattavat henkilöt saanut vähiten tarjoava? Käsittääkseni valtio maksoi huutokaupan voittaneelle alimman tarjotun summan, jolla hän oli valmis ottamaan henkilön itselleen. Ja näin otettu henkilö oli velvoitettu palvelemaan ottajaansa 21-vuotiaaksi asti. Monen suvussa on näitä, ei vain "sotalapsia".

"kunta luovutti huutokauppaa muistuttavassa tilaisuudessa elatusta vailla olleen lapsen tämän ylläpidosta vähiten rahaa vaatineelle perheelle tai henkilölle. Lasten lisäksi saatettiin myydä myös vanhuksia, sairaita tai kehitysvammaisia."

https://fi.wikipedia.org/wiki/Huutolaisuus

Miksi joku ostaisi muuta kuin lapsia, joita voi käyttää orjinaan?

Vierailija
76/81 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persu

Vierailija
77/81 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dinnerit ja kaikki muut yhtä typerät nykyengelskasekemetelisopat.

Vierailija
78/81 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennä ihon alle

Parasta IKINÄ!

Pitkässä juoksussa

Vierailija
79/81 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pötyä pöytään. Tai sana "murkina". Puhuuko joku pötyä vai onko se jotain syötävää.

Murkina on vanha suomalainen sana. Se on myös suomen lähimmässä sukukielessä karjalassa. 'Minä murginoitsen syömäläs'. 'Minä aterioin ruokalassa'.

Vierailija
80/81 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Drone (suomeksi multikopteri, nelikopteri)

Eikun leijukki.