Kerronko miehelleni että yhteinen tuttumme ehdotteli?
Kysymys otsikossa.
Kertoisitko miehellesi jos yhteinen tuttunne ehdottelsi sinulle yhteistä yötä? Minulle kävi näin enkä osaa päättää kerronko miehelleni vai en. En ole siis millään tapaa kinnostunut ehdottelijasta eikä mitään lähempää kanssakäymistä ole tulossa. Jos kerron niin uskon että aiheutan turhaa mielipahaa, jos en kerro niin tuntuu kuin salailisin jotain.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä kerro! Ihan turhaa hermostuttaa toista ja aiheuttaa pahaa mieltä. Hyvässä lykyssä ukkosi alkaa luulotella, että annoit jotenkin itse aihetta ehdotteluun ja olet nyt imarreltu asiasta vaikka olevinaan kauhistelet ja esität uskollista.
Jos luottamus on tuota luokkaa, niin en kyllä sitä omaakaan ukkoani kauaa katselisi. Tietysti pitää voida omalle puolisolleen pystyä puhumaan ahdistelusta ja ehdotteluista.
Sepä se, kun epäluulo ei aina ole järjen asia. Jotkut jutut kuulostaa pahemmilta kuin onkaan. Joku mies saattaa jäädä ihan turhaan kelailemaan tuollaista juttua vaikka kuinka pitkäksi aikaa, ja siitä voi syntyä ihan aitoa mielipahaa. Miksi sitä tieten tahtoen haluaisi puolisolleen?
Mistä se mielipaha tulee? Siitä että joku tuttava kehtaa ehdotella hänen vaimolleen? Miksi se siitä sulle suuttuu tai mököttää, ethän sinä sille mitään voinut? Vai onko kyse siitä ettei se luota suhun? Silloinhan ongelma on paljon suurempi kuin joku naapurin Penan ehdottelu.
Voisin kertoakin hyvinkin. Eihän ehdottamisessa vielä ole mitään pahaa.
En kertoisi. Veikkaan silti että ap aikoo kertoa. Harva osaa pitää asioita itsellään. Sitten menee monta viikkoa että vatvotte tätä asiaa. Saahan siitä tylsään arkeen vähän draamaa tietysti. Syvällä sisimmässään miehesi ei tämän jälkeen luota enää sinunkaan yhtä paljon kuin ennen, vaikka muuta väittääkin. Lisäksi menettää kaverin.
Itse taas olen sitä koulukuntaa, että se mitä ei tiedä, ei vahingoita. Eri asia jos olisit suostunut äijän ehdotuksiin. Nyt mitään ei oikeasti ole edes tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Syvällä sisimmässään miehesi ei tämän jälkeen luota enää sinunkaan yhtä paljon kuin ennen, vaikka muuta väittääkin. Lisäksi menettää kaverin.
En tajua tätä. Eikö se just osoita luottamusta, että kerron sille mitä tapahtui? Ja haluaako se sellaisen kaverin, joka selän takana yrittää päästä panemaan sen vaimoa? Ei mun mies ainakaan haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä kerro! Ihan turhaa hermostuttaa toista ja aiheuttaa pahaa mieltä. Hyvässä lykyssä ukkosi alkaa luulotella, että annoit jotenkin itse aihetta ehdotteluun ja olet nyt imarreltu asiasta vaikka olevinaan kauhistelet ja esität uskollista.
Jos luottamus on tuota luokkaa, niin en kyllä sitä omaakaan ukkoani kauaa katselisi. Tietysti pitää voida omalle puolisolleen pystyä puhumaan ahdistelusta ja ehdotteluista.
Sepä se, kun epäluulo ei aina ole järjen asia. Jotkut jutut kuulostaa pahemmilta kuin onkaan. Joku mies saattaa jäädä ihan turhaan kelailemaan tuollaista juttua vaikka kuinka pitkäksi aikaa, ja siitä voi syntyä ihan aitoa mielipahaa. Miksi sitä tieten tahtoen haluaisi puolisolleen?
Mistä se mielipaha tulee? Siitä että joku tuttava kehtaa ehdotella hänen vaimolleen? Miksi se siitä sulle suuttuu tai mököttää, ethän sinä sille mitään voinut? Vai onko kyse siitä ettei se luota suhun? Silloinhan ongelma on paljon suurempi kuin joku naapurin Penan ehdottelu.
Mä veikkaan ettei se vaimolleen suutu, mutta pienen pieni epäilyksen siemen jää silti kaihertamaan. Siellä se sitten yksin kelailee, että entäs jos vaimo sittenkin antoi jotenkin ymmärtää, kun ei kai se Pena muuten olis tuollaista ehdotellut... Ja se paha mieli voi tulla ihan vaan siitä että kaveri on uskaltanut sen reviirille. Ettei se kaveri pidä tätä miestä riittävän alfana, että uskaltaa yrittää sen vaimoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syvällä sisimmässään miehesi ei tämän jälkeen luota enää sinunkaan yhtä paljon kuin ennen, vaikka muuta väittääkin. Lisäksi menettää kaverin.
En tajua tätä. Eikö se just osoita luottamusta, että kerron sille mitä tapahtui? Ja haluaako se sellaisen kaverin, joka selän takana yrittää päästä panemaan sen vaimoa? Ei mun mies ainakaan haluaisi.
Järjen tasolla se on noin mutta tunteen tasolla ei.
Vierailija kirjoitti:
Voisin kertoakin hyvinkin. Eihän ehdottamisessa vielä ole mitään pahaa.
No ei todellakaan ole mitään pahaa. Eihän tästä mitään tulisi, jos ei jollain tavalla saisi kiinnostuksen kohteelle kertoa. Jokainen tulkitkoon ehdottelut omalla tavallaan.
Mulle tulis paha mieli jos saisin kuulla että oma kaverini olisi yrittänyt mun miestä. Nyt kun en ole kuullut että tällaista olisi tapahtunut, mulla ei oo paha mieli.
Jos kyseessä puolituttu, kerro. Jos kyseessä miehen hyvä kaveri, älä kerro mitään. Rupeaa vaan huorittelemaan ja kyräilee sen jälkeen miten käyttäydyt kaikkien miespuolisten tuttujesi seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Jos kyseessä puolituttu, kerro. Jos kyseessä miehen hyvä kaveri, älä kerro mitään. Rupeaa vaan huorittelemaan ja kyräilee sen jälkeen miten käyttäydyt kaikkien miespuolisten tuttujesi seurassa.
Hyvä kaveri ei vokottele toisen naista. Eikä toisen miestä.
Eihän niitä kiusaantuneita ilmeitä voinut olla huomaamatta. Onko nyt mun vuoro kertoa sulle, mitä kaikkea sun mies on sun tehnyt?
Voihan olla, että miehesi tietää jo asian ja miettii, milloinka kerrot asian hänellekin vai etkö kerro lainkaan.
Mitä väärää ehdottelija muka teki? Mistä se voi tietää teidän suhteen luonteesta? Jos se on teillä väärin, niin osaat varmasti kieltäytyä. Ihme ongelmia taas
Jaa, vaikea kysymys. Eli salaanko minun ja minulle merkityksettömän ihmisen välisen intiimin keskustelun (johon en halunnut osallistua) ja samalla suljen mieheni ulkopuolelle tässä asiassa. Onhan siinä ainakin voitettavissa tämän minulle yhdentekevän ihmisen hyväksyntä, kun salaan hänen temppunsa. Hm...
Kerro miehellesi. Tuollaiset jätkät joutaa tappaa pois.
Tottakai rehellisessä parisuhteessa kerrotaan aina tällaiset. Teidän suhde ei selvästi ole kovin vahvalla pohjalla kun edes pohdit tätä. Ehkä siksi juuri mies sinulta seksiä yritti. Näkee että ette ole tosissanne.