Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua hävettää kaikki mitä teen

Vierailija
30.11.2024 |

Kaikki puheet, teot, eleet jne. Vaikka kukaan tai itse ei mistään kärsisi niin häpeän kaikkea mitä teen. Jos morjestaa häpeän heti että tein sen väärin tai jos puhun jollekin niin sanoin lausen tai sanat väärin. Kaikki pienet eleet hävettää. Kodin askareet hävettää. Liikuntakin tuntuu että teen kaiken väärin ja varmasti joku nauraa ja häpeän treenaamista.

Ei ole oikein mitään mitä en häpeäisi.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää olla olemassa.

Vierailija
2/19 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskityt liikaa  itseesi. Kuka vaan niin tekee, kojee saman tunteen, ellei ole psykopaatti

. Eli kaikki hyvin, sinulla on tunteet, liian kova itsekritiikki vaan. Mieti joku tuntematon tilallesi, mitä hän tekee, nauraako joku. Ei varmasti. Neuvo, keskity ennemmin toiselle puolelle, älä tarkkaile itseäsi, vaan muita. 

Vierailija
4/19 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu. Lopeta toi.

Vierailija
5/19 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeä, että olet noin sekaisin.

6/19 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeä synkentää elämää eikä useimmiten ole edes aiheellista. Yritä päästä siitä eroon mahdollisimman paljon. Helppoa se tuskin on, mutta ehdottoman kannattavaa. Tavallisia ihmisotuksia tässä kaikki ollaan, mitä sitä häpeämään toisiamme JOS ei siihen oikeasti ole mitään syytä, kuten esim. sinulla(kaan) tuskin on.

Vierailija
7/19 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tunnistan tämän, mutta itsellä ei ole taipumus noin kokonaisvaltainen. Tarvitsisit jonkinlaista apua, mutta mielenterveyspuolen resurssit on mitä on. Itse sain sieltä lääkereseptin ja kuukauden sairasloman. 

Vierailija
8/19 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häpeä, että olet noin sekaisin.

Jaaha, palstan sekopäät heräsivät taas provoilemaan.

Vierailija
9/19 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh. Eivät muut ole sen kummallisempia, tekevät mitä sattuu joskus. Ei minua ainakaan hävetä oikein mikään tai no, jos kaupungilla kävellessä pääsisi kusi housuun niin sitten. Ostaisin seuraavasta kaupasta alushousut ja vaihtaisin jos koti ei olisi lähellä. Ihmiselle sattuu ja tapahtuu, ei kannata pilata elämäänsä häpeemällä. Itsetuntoa pitää olla.

Vierailija
10/19 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adhd ja yliajattelu.

Vierailija
11/19 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koittanut tehdä asioita jotka eivät hävetä?

Vierailija
12/19 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että tuntee häpeää kaikesta, johtuu lapsuudesta, kun sinua ja sinun tunteita ei ole huomioitu. Olet saattanut olleesi vanhemmillesi pelkkä riesa, jolloin häpeät olemassa oloasi. 

Katso lapsuuteen, mitä koit.

En halua syyttää tai pelotella, mutta narsistinen ihminen kokee paljon häpeää. Tämä on vähän tunnettu fakta. 

Suosittelen terapiaa ja omaa lapsuuteen tutustumista.

Vierailija
13/19 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että tuntee häpeää kaikesta, johtuu lapsuudesta, kun sinua ja sinun tunteita ei ole huomioitu. Olet saattanut olleesi vanhemmillesi pelkkä riesa, jolloin häpeät olemassa oloasi. 

Katso lapsuuteen, mitä koit.

En halua syyttää tai pelotella, mutta narsistinen ihminen kokee paljon häpeää. Tämä on vähän tunnettu fakta. 

Suosittelen terapiaa ja omaa lapsuuteen tutustumista.

Narsistinen ihminen kompensoi omaa sisäistä häpeäänsä kohtelemalla läheisiään törkeästi.

Vierailija
14/19 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tämä on meidän syyllistämällä kasvatettujen ongelma. Ja varmaan myös persoonakysymys. Minua myös hävettää joka kerta, kun avaan suuni. Jonkin verran olen onnistunut vähentämään sitä jälkikäteen valvomista, kun se on ihan turhaa.

Vierailija
15/19 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, tämä on meidän syyllistämällä kasvatettujen ongelma. Ja varmaan myös persoonakysymys. Minua myös hävettää joka kerta, kun avaan suuni. Jonkin verran olen onnistunut vähentämään sitä jälkikäteen valvomista, kun se on ihan turhaa.

*Vatvomista 

Vierailija
16/19 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Itselläni oli vastaavaa nuorena, mutta kun ikää tulee, ei jaksa enää välittää mitä muut ajattelevat. Toki niitä häpeän tunteita tulee edelleen, mutta niihin ei jää vellomaan. Terapia on auttanut eniten, varmaan myös masennuslääkitys, mutta suosittelen sinulle terapiaan hakeutumista. 

Vierailija
17/19 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol

Vierailija
18/19 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös tuollainen kuin kuvasit. Tänne palstalle kirjoittaminenkin kaduttaa joka kerta.

Vierailija
19/19 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hävettää kun mulla on surkean pienet Munat. En käy saunassa enkä suihkussa muitten miesten kanssa. Miehet nauraa minulle. En voi käydä kusella kun miehet nauraa mulle kun on pienet Munat. Miehet ei luota pienimunaisiin miehiin. Hävettää kun ei ole naista, enkä ole koskaan pannut, miehet pitää mua luuseri a ja paskana. Ei ole työpaikkaa. Kaikki on syynä sukuelimet ovat niin pienet. Nykyään tärkeintä miehellä on Isot Munat, miehen taidot ovat munissa kaikki sanoo että en osaa mitään. Pitäisi tappaa itsensä 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan