Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerronko miehelleni että yhteinen tuttumme ehdotteli?

Vierailija
07.12.2017 |

Kysymys otsikossa.
Kertoisitko miehellesi jos yhteinen tuttunne ehdottelsi sinulle yhteistä yötä? Minulle kävi näin enkä osaa päättää kerronko miehelleni vai en. En ole siis millään tapaa kinnostunut ehdottelijasta eikä mitään lähempää kanssakäymistä ole tulossa. Jos kerron niin uskon että aiheutan turhaa mielipahaa, jos en kerro niin tuntuu kuin salailisin jotain.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se sinulle merkityksetön ihminen halusi suojella sua totuudelta.

Vierailija
42/48 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako siitäkin kertoa puolisolle, jos yhteinen tuttu ehdottelee vauvapalstalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaako siitäkin kertoa puolisolle, jos yhteinen tuttu ehdottelee vauvapalstalla?

Ehdottomasti! Saatte nauraa yhdessä räkäisesti sille tutulle ja teidän nuupahtanut liittonne nousee uuteen kukoistukseen.

Vierailija
44/48 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen takia sinä miehellesi kertoisit? Kai osasit sanoa ehdottelijalle, mitä ajattelet hänen ehdotuksestaan ja siitä, että hän esittää miehellesi olevansa yhteinen tuttavanne?

Vierailija
45/48 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai rehellisessä parisuhteessa kerrotaan aina tällaiset. Teidän suhde ei selvästi ole kovin vahvalla pohjalla kun edes pohdit tätä. Ehkä siksi juuri mies sinulta seksiä yritti. Näkee että ette ole tosissanne.

Minä olen mielestäni rehellisessä, luottamuksellisessa, rakastavassa parisuhteessa eikä tulisi pieneen mieleenikään avautua miehelleni siitä, että joku ehdottelee minulle. Olisin avautunut sille ehdottelijalle.

Vierailija
46/48 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä teet kuin itse parhaaksesi näet.

Itse kertoisin, ihan siitä syystä että minä en kävisi salailemaan tai valehtelemaan sen takia että joku toinen on hölmöillyt. Jos on pokkaa ehdotella jotain noinkin sopimatonta, niin pitää olla myös kanttia vastata omista hölmöilyistään. Eli en suojelisi ehdottelihaa.

Mutta niinkuin sanoin.. teet miten parhaakses näet.

Vierailija
47/48 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on pari varattua vanhempaa miestä lähetellyt kehuviestejä ja kertonut miten ihana olen. Mies tuntee heidät paremmin kuin minä työnsä kautta. Toki kerroin miehelleni ja yhdessä naureskellaan että mitähän viestejä taas tulee kun tapaamme.

Vierailija
48/48 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ex-miehen kaveri yritti iskeä mua baarissa aikoinaan. En jostain syystä kertonut miehelle siitä, en kyllä pahemmin edes ajatellut asiaa. Se ei mitenkään painanut mun mieltä, ajattelin vaan että kunhan kännissä äijä yritti (en siis lämmennyt) ja sivuutin koko asian olankohautuksella.

Olinkin aidosti yllättynyt, kun mies joitakin viikkoja myöhemmin otti puheeksi tämän kaverin kertoneen mun yrittäneen iskeä häntä. Olin niin aidosti hämmästynyt, että ex-mies itse päätteli kyseessä olevan väärinkäsitys. "Se ei varmaan tajunnut että oot humalassa niin älyttömän paljon puheliaampi ja sosiaalisempi kuin selvinpäin ja ymmärsi väärin tilanteen".

Joopa joo, kunhan yritti seivata itsensä siltä varalta että minä olisin avautunut asiasta. Eipä ole tämä ihminen sen jälkeen ollut ensimmäisenä listalla, kenelle olisi tehnyt mieli puhua lainkaan, vaikka samoissa bileissä oltais oltukin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi