Kyllä surettaa nähdä ihmisiä ulkona kauppakasseineen pyhäpäivänä :-(
Eilen jo kehotin kaikkia käymään kaupassa, ettei tänään tarvitsisi!
Itse aion jatkossa boikotoida kauppoja, jotka ovat tänään auki.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Mä meinasin käydä ostamassa terveyssiteitä tänään kun eilen unohdin.
Eijjumalauta -sensuuri iski! Viesti nro 8 on poistettu.
Siinä luki jotain että "Suomen etu vaatii että olet haisevissa ja verisissä housuissa tämän päivän etkä siis käy kaupassa."
Mä oon töissä, en edes kaupassa.
Mitäs mieltä ap on siitä?
Vierailija kirjoitti:
Ap:lle ja muile innokkaille sosittelen livenä, suoraan Kaaren Prisman kassalta, Hihna 247. Hauskaa viihdettä koko perheelle. :DD
Meinasin katsoa.
Ei pääse näköjään katsomaan tuotakaan hauskuutta ja ei näy ellei ole ollut halukas jakamaan kaikkea itsestään "sosiaalisessa" mediassa ja luonut itselleen veispuukitunnusta.
Kirjautumisen takana. Nyt syrjäytetään kaikki tuolla alalla vähemmän aktiiviset yksilöt tästä yhteiskunnasta kun pitäs kaikki vapaa-aika hoivata sitä kourassa olevaa älypuhelintaan tai olla tietokoneella ja päivittää itsestään ja tekemisestään nettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:lle ja muile innokkaille sosittelen livenä, suoraan Kaaren Prisman kassalta, Hihna 247. Hauskaa viihdettä koko perheelle. :DD
Meinasin katsoa.
Ei pääse näköjään katsomaan tuotakaan hauskuutta ja ei näy ellei ole ollut halukas jakamaan kaikkea itsestään "sosiaalisessa" mediassa ja luonut itselleen veispuukitunnusta.
Kirjautumisen takana. Nyt syrjäytetään kaikki tuolla alalla vähemmän aktiiviset yksilöt tästä yhteiskunnasta kun pitäs kaikki vapaa-aika hoivata sitä kourassa olevaa älypuhelintaan tai olla tietokoneella ja päivittää itsestään ja tekemisestään nettiin.
Anteeksi. Näkyy se hihna liikkuvan sittenkin. Kesti vaan vanhalla koneella kauan ennenkuin alkoi. Pariin kertaan veispuuki ehdi ehdottaa sisäänkirjautumista tuota näkymistä odotelleessa.
S-marketissa oli ihanan rauhallista kun äsken siellä kävin. Helpotus päästä välillä pois kotoa, kun yläkerran wt-äijällä on itsenäisyyspäivän bileet. Musiikki pauhaa ja mölinä käy, ja laminaatille heitellään tavaroita karmealla kolinalla.