Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehellä oli kiire uudenvuoden viettoon

Vierailija
31.12.2024 |

Viime vuonna olimme hänen vanhemmillani, nyt minun. Koko ajan oli kiire kotiin ja eilen illalla tulimme. Miksi? Pelaamaan. On taas ainakin viisi uutta peliä joita piti päästä testaamaan. Olen ihan loppu tuon pleikkarin kanssa. Päivät ollaan ihan muissa maailmoissa kun yö taas pelattu. Prismassa ei kiinnosta elintarvikkeet, ainoastaan peliosasto. Tätäkö todella halusin? Mies ei kuulemma omasta mielestään pelaa liikaa. Kyllä yli 10 tuntia vuorokaudessa on liikaa. Mikä tahansa olisi liikaa. Apua..

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen mies sulla on? Onko teillä lapsia?

Vierailija
2/53 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Välillä tuntuu että yksikin pleikkarin piippaus ja olen valmis lähtemään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa ettei tällaisten pleikkamiesten kanssa kannata lisääntyä.

Vierailija
4/53 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miestä kiinnostaa enemmän pleikkari kuin sinä niin mies ei enää himoitse kiviaikaasi..

Vierailija
5/53 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on 38. Lapsia meillä ei ole. Miehellä edellisestä liitosta 18 vuotias tytär joka käy meillä usein. Minulla ja hänellä lämpimät välit, mutta isänsä ei häntä peleiltään ehdi juuri moikata. 

ap

Vierailija
6/53 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei tarvitse naista kuin seksiin. Nainen puolestaan tarvitsee miestä lukemattomiin asioihin.

Vierailija
7/53 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepähän olet tiesi valinnut. Päästä mies kärsimyksestä ja anna hänen löytää pelaava nainen

Vierailija
8/53 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin tulla rakastelemaan kanssasi sillä aikaa kun testosteronivajeinen mieslapsesi pelailee pleikkarillaan.

Vierailija
9/53 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies? Lapsi kai tuollainen on.

Vierailija
10/53 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö hän töissä ja nuo 10h pelipäivät vain vapaapäivinä, vai joka päivä noin paljon?

Vierailija
11/53 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on 48 eikä onneksi pelaa pleikkaa. Sehän on lasten juttuja, teinipoikien 😁  Mutta joo toivoisin että tienaisi enemmän kuin minä ja pukeutuisi aikuismaisesti. Välillä tuntuu että on kuin lapsi lasten joukossa ja täysi-ikäiset poikammekin alkavat olla miehekkäämpiä. Vaikea ymmärtää mikä mun päässä on viirannut parikyt vuotta sitten. Aivan varmasti jokin.

Vierailija
12/53 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käykö hän töissä ja nuo 10h pelipäivät vain vapaapäivinä, vai joka päivä noin paljon?

Hän aloitti opiskelun uudelleen. Monimuoto opiskeluna, eikä läsnäoloa koululla vaadita. Sen jälkeen lähti pelaaminenkin käsistä. Koulukirjat eivät jaksa kiinnostaa. 

Vierailija
13/53 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin tulla rakastelemaan kanssasi sillä aikaa kun testosteronivajeinen mieslapsesi pelailee pleikkarillaan.

Kiitos 

Vierailija
14/53 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on 48 eikä onneksi pelaa pleikkaa. Sehän on lasten juttuja, teinipoikien 😁  Mutta joo toivoisin että tienaisi enemmän kuin minä ja pukeutuisi aikuismaisesti. Välillä tuntuu että on kuin lapsi lasten joukossa ja täysi-ikäiset poikammekin alkavat olla miehekkäämpiä. Vaikea ymmärtää mikä mun päässä on viirannut parikyt vuotta sitten. Aivan varmasti jokin.

Häpeätkö miestäsi?

Vierailija
15/53 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ihan tervettä hommaa...

Vierailija
16/53 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Speden Spelit 

Vierailija
17/53 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ihan tervettä hommaa...

Vaikuttaa homolta.

Vierailija
18/53 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa ettei tällaisten pleikkamiesten kanssa kannata lisääntyä.

Nyt oli kaks sanaa, mitä ei samaan lausekkeeseen voi laittaa. Pleikkamies ja kannattaa.

Vierailija
19/53 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 51v nainen ja pelaan kännykällä esim candy crush soda sagaa yms pelejä. Välillä välitän color app kuvia. Ei siinä mielestäni ole mitään ihmeellistä. 

Vierailija
20/53 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon vastauksia, mutta kukaan ei sanoa että miehen pitäisi hakea apua. Videopeliriippuvuus on kuitenkin sairaus.