Miehellä oli kiire uudenvuoden viettoon
Viime vuonna olimme hänen vanhemmillani, nyt minun. Koko ajan oli kiire kotiin ja eilen illalla tulimme. Miksi? Pelaamaan. On taas ainakin viisi uutta peliä joita piti päästä testaamaan. Olen ihan loppu tuon pleikkarin kanssa. Päivät ollaan ihan muissa maailmoissa kun yö taas pelattu. Prismassa ei kiinnosta elintarvikkeet, ainoastaan peliosasto. Tätäkö todella halusin? Mies ei kuulemma omasta mielestään pelaa liikaa. Kyllä yli 10 tuntia vuorokaudessa on liikaa. Mikä tahansa olisi liikaa. Apua..
Kommentit (53)
Sama täällä. Välillä tuntuu että yksikin pleikkarin piippaus ja olen valmis lähtemään.
Muistakaa ettei tällaisten pleikkamiesten kanssa kannata lisääntyä.
Jos miestä kiinnostaa enemmän pleikkari kuin sinä niin mies ei enää himoitse kiviaikaasi..
Mies on 38. Lapsia meillä ei ole. Miehellä edellisestä liitosta 18 vuotias tytär joka käy meillä usein. Minulla ja hänellä lämpimät välit, mutta isänsä ei häntä peleiltään ehdi juuri moikata.
ap
Mies ei tarvitse naista kuin seksiin. Nainen puolestaan tarvitsee miestä lukemattomiin asioihin.
Itsepähän olet tiesi valinnut. Päästä mies kärsimyksestä ja anna hänen löytää pelaava nainen
Voin tulla rakastelemaan kanssasi sillä aikaa kun testosteronivajeinen mieslapsesi pelailee pleikkarillaan.
Käykö hän töissä ja nuo 10h pelipäivät vain vapaapäivinä, vai joka päivä noin paljon?
Mun mies on 48 eikä onneksi pelaa pleikkaa. Sehän on lasten juttuja, teinipoikien 😁 Mutta joo toivoisin että tienaisi enemmän kuin minä ja pukeutuisi aikuismaisesti. Välillä tuntuu että on kuin lapsi lasten joukossa ja täysi-ikäiset poikammekin alkavat olla miehekkäämpiä. Vaikea ymmärtää mikä mun päässä on viirannut parikyt vuotta sitten. Aivan varmasti jokin.
Vierailija kirjoitti:
Käykö hän töissä ja nuo 10h pelipäivät vain vapaapäivinä, vai joka päivä noin paljon?
Hän aloitti opiskelun uudelleen. Monimuoto opiskeluna, eikä läsnäoloa koululla vaadita. Sen jälkeen lähti pelaaminenkin käsistä. Koulukirjat eivät jaksa kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Voin tulla rakastelemaan kanssasi sillä aikaa kun testosteronivajeinen mieslapsesi pelailee pleikkarillaan.
Kiitos
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on 48 eikä onneksi pelaa pleikkaa. Sehän on lasten juttuja, teinipoikien 😁 Mutta joo toivoisin että tienaisi enemmän kuin minä ja pukeutuisi aikuismaisesti. Välillä tuntuu että on kuin lapsi lasten joukossa ja täysi-ikäiset poikammekin alkavat olla miehekkäämpiä. Vaikea ymmärtää mikä mun päässä on viirannut parikyt vuotta sitten. Aivan varmasti jokin.
Häpeätkö miestäsi?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ihan tervettä hommaa...
Vaikuttaa homolta.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa ettei tällaisten pleikkamiesten kanssa kannata lisääntyä.
Nyt oli kaks sanaa, mitä ei samaan lausekkeeseen voi laittaa. Pleikkamies ja kannattaa.
Mä olen 51v nainen ja pelaan kännykällä esim candy crush soda sagaa yms pelejä. Välillä välitän color app kuvia. Ei siinä mielestäni ole mitään ihmeellistä.
Paljon vastauksia, mutta kukaan ei sanoa että miehen pitäisi hakea apua. Videopeliriippuvuus on kuitenkin sairaus.
Minkä ikäinen mies sulla on? Onko teillä lapsia?