Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa erota koska äänitin vahingossa hänen ääntään

Vierailija
06.12.2017 |

Oltiin äsken itsenäisyyspäiväkävelyllä. Oli kivat maisemat ja kiva fiilis. Otin kuvia ja pistin vahingossa videoäänityksen päälle, jolloin.myös mieheni ääntä tuli videolle. Kun hän rajusi tämän syntyi semmoinen raivo ja katsoi tarkkaan että poistan videon jossa näkyy vain maata.

Oon kunnioittanut hänen pyyntöään etten ilinä kuvaa.häntä. minulla ei ole yhtäkään kuvaa hänestä. Jos näkyy edes etukamerassa, lähtee vihasena toiseen huoneeseen. Sanoi että jos otan vielä kerran puhelimen lenkille voin lähteä jatkossa yksin lenkille. Käski viedä hänet ja kamansa autolla kotiinsa. Olen rikkonut yksityisyyttä ja tästä on puhuttu.

En käy missään baareissakaan ikinä koska on senkin kieltänyt. Itse ei suostu tulla minnekään. Ollaan 10v oltu eikä ole kertaakaan tarjonnut minulle edes ravintolaillallista tai mitään muutakaan. Eilen tosin tarjos aivan ekaa kertaa herkut koska voitti kolikkopeleistä 1760€.

Nyt tulikin koko elämäntarina mut huh ku ahdistaa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut ylimääräisistä pisteistä. Voisi tarkistaa nämä tekstitkin :D

Vierailija
2/13 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän on vain sinun etusi ja onnesi jos tuollainen mies haluaa erota. Mikä vika sinussa on, jos et haluaisinerota tuollaisesta nuijasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo muslimi vaan työtön sairaseläkkeellä oleva joka pelkää koiria känniläisiä lentokoneita ampiaisia laivoja..kaikkea. Ei edes laivalle ikinä suostu lähtemään.

Kuskaan aina kauppaan ja kotiinsa. Kerran tarvin käteistä ni vastaus oli et mitä tästä ollaan puhuttu, hän.ei lainaa kellekään. Jumalauta olen se joka on.töissä ja jolla on myös rahaa. Ei luita kehenkään. En itsekään mikään helpoin ole kun ahdistun helposti ja valitan pikkuasioista mut tää on välillä niin friikki kans.

Vierailija
4/13 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se johtuu kun olen itse hyvin epäsosiaalinen ja pelkään jääväni yksin. Aina erottu ja sitten taas palattu. Oma vikani tietysti.

Vierailija
5/13 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai se johtuu kun olen itse hyvin epäsosiaalinen ja pelkään jääväni yksin. Aina erottu ja sitten taas palattu. Oma vikani tietysti.

Vieraan näkökulmasta yksin olisi parempi kuin tuollaisen friikin henkilökohtaisena avust... anteeksi tyttökaverina. Mutta itsehän toki parhaiten tiedät. Ole jatkossa tarkempi puhelimen kanssa ;)

Vierailija
6/13 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo muslimi vaan työtön sairaseläkkeellä oleva joka pelkää koiria känniläisiä lentokoneita ampiaisia laivoja..kaikkea. Ei edes laivalle ikinä suostu lähtemään.

Kuskaan aina kauppaan ja kotiinsa. Kerran tarvin käteistä ni vastaus oli et mitä tästä ollaan puhuttu, hän.ei lainaa kellekään. Jumalauta olen se joka on.töissä ja jolla on myös rahaa. Ei luita kehenkään. En itsekään mikään helpoin ole kun ahdistun helposti ja valitan pikkuasioista mut tää on välillä niin friikki kans.

Miksi sinun pitäisi aviopuolisoltasi lainata rahaa? Te olette samaa perhettä, pariskunta, yksi yksikkö, eli rahat on yhteisiä. Ei tuo mies kyllä osaa olla parisuhteessa, eikä rakastaa sinua niinkuin puolisoa pitäisi rakastaa. Parempi vaan erota, hullummaksi menee kuitenkin vanhemmiten.

Vierailija
7/13 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse elämäsi rakennat ja kannat seuraukset. Loppuelämä voi olla katkeraa.

Vierailija
8/13 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinun pitäisi aviopuolisoltasi lainata rahaa? Te olette samaa perhettä, pariskunta, yksi yksikkö, eli rahat on yhteisiä. Ei tuo mies kyllä osaa olla parisuhteessa, eikä rakastaa sinua niinkuin puolisoa pitäisi rakastaa. Parempi vaan erota, hullummaksi menee kuitenkin vanhemmiten.

Aviopuoliso? Mistä sait sellaisen käsityksen?

Itse ymmärsin että vain seurustelevat. Ovatko edes avopari?

Ei kaikki pariskunnat ole automaattisesti naimisissa.

Vierailija
9/13 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

?????????????? Missä ihmeen kohdassa tuossa sanotaan että kyse on avioparista? Tietenkään ei ole, eikä edes avoparista, vaan seurustelusuhteesta. Ainakin kahdesti aloittaja on jo maininnut miehen kodin. Joten eivät edes asu yhdessä, tapailevat vain.

Ei silti, ei tuollaisen kanssa tietenkään kannata tapaillakaan.

Vierailija
10/13 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap. Kun nyt eroatte, tajuat viimeistään parin vuoden päästä että se oli paras ratkaisu. Sun itsetunto ja kaikki selvästi ihan maahan poljettu. Ihan yleistä tuollaisissa suhteissa, että nyt tuntuu ettet pärjää yksin, mutta et kai sä tuossa suhteessakaan onnellinen ole?

Vierailija
11/13 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranen aika, miten voitti noin paljon rahaa?

Vierailija
12/13 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies naimisissa tahollaan? Muuten en ymmärrä, ettei saa edes kuvia olla.

Vierailija
13/13 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä supersanattomaksi vetää lukea tätä - ei osaa edes peukunkuvia laittaa kun ei tiedä miten päin ne kuuluisi.

Tuo on niin eksoottinen tilanne, ettei pysty käsittämään, vaikkei omakaan ihan normaali ole. Mutta positiivista on se, että pystyt ainakin kuvailemaan asioita. Että et ole ihan järkeäsi menettänyt tuon kanssa. Siitä hatunnosto sinulle.

Eikö tuo mies tarvitsisi enemmän psykiatria kuin sinua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan