Kyllä surettaa nähdä ihmisiä ulkona kauppakasseineen pyhäpäivänä :-(
Eilen jo kehotin kaikkia käymään kaupassa, ettei tänään tarvitsisi!
Itse aion jatkossa boikotoida kauppoja, jotka ovat tänään auki.
Kommentit (45)
Ehkä turhin avautuminen ikinä. Hanki elämä. :'D
Vierailija kirjoitti:
Kurja itsenäisyyspäivä sulla. Vauvapalstalla suremassa :D
Olenkin kohta lähdössä ostamaan itsenäisyyspäivän herkut.
Olin alkuviikon toipilaana leikkauksen jälkeen. Tänään pääsin vihdoin kauppaan. Pitäisikö kuolla nälkään?
Mä en ymmärrä miksi Esim. Iso Omena on auki. Kauppojen pitäis olla auki 24/7, mikään ei riitä nykyään. Olen itse kaupan alalla ja on se aika syvältä ettei meillä ole ylimääräisiä vapaita enää, mitä aikaisemmin on ollut. Viime vuonna oli hiljaista itsenäisyyspäivänä, joten se ei ollut edes erityisen kannattavaa. Olen vaateliikkeessä töissä siis.
Vierailija kirjoitti:
Elä sure. Ole iloinen että niillä on rahaa niin paljon, etteivät lauantaisin ja arkipäivisin ehdi sitä kuluttamaan, vaan pitää hyödyntää myös juhlapyhät ja sunnuntait siihen tarkoitukseen.
Tai sitten kyseessä on esim.ihmiset jotka huolehtivat toisten hengestä, joilla on epäsäännölliset työajat ja 3-vuorotyö. Siinä menettää sunnuntait,viikonloput ja pyhäpäivät äkkiä merkityksensä kun töitä voi olla milloin vaan,mihin vuorokauden aikaan tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukava kauppias tarjosi heti aamutuimaan glögiä ja torttua, joten mikäs siinä shoppaillessa.
Torttua vai ''torttua''?
Olisi varmaan mielenkiintoista, jos ajatteluvälineenä olisi penis.
Lyödäänkö ajattalevat päämme yhteen?
Vierailija kirjoitti:
Ei kenelläkään voi olla mikään pakottava tarve mennä ostoksille tänään. Aivan varmasti jokaisen kaapissa on vähintäänkin jotain pastaa, mitä voi laittaa.
Ravintolassa käyminen sen sijaan on ihan ok, kunhan ei mene liian myöhään.
Ap
Millä tavalla ruuan ostaminen kaupasta on vähemmän pyhää kuin ruuan ostaminen ravintolasta? Ihan samalla tavalla molemmissa on ihmisiä töissä arkena ja pyhänä.
Illan ruuat on ostamatta ja kait sitä samalla voi vähän joululahjojakin katsella.
Nyt ollaan jo 2000-luvulla, mä ainakin menen yleiselle pyykkituvalle, että se siitä itsenäisyyspäivästä.
Hiljaako täällä kämpässä pitäis nököttää rahvaan.
Ap:llä on aivan väärä kohde, alkaa nyt vain surra kerjäläisiä, joita näkee kippoineen kadulla, ostoskassien kanssa kulkevia ei tarvitse surra, vaan iloita heidän puolestaan.
Ap:lle ja muile innokkaille sosittelen livenä, suoraan Kaaren Prisman kassalta, Hihna 247. Hauskaa viihdettä koko perheelle. :DD
Vierailija kirjoitti:
Mä meinasin käydä ostamassa terveyssiteitä tänään kun eilen unohdin.
Ei! Jumalan tahto on, että pidättelet keskiyöhön asti.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ollaan jo 2000-luvulla, mä ainakin menen yleiselle pyykkituvalle, että se siitä itsenäisyyspäivästä.
Hiljaako täällä kämpässä pitäis nököttää rahvaan.
No itse siirsin sohvaa ja naapuri koputti heti seinään. Pitää siirtää huomenna sitten tuo sohva.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on jumalharha jos kuvittelet että joku sua tottelisi.Eli persoonallisuushäiriö.
Itse olen just lähdossä kauppaan.
Kävin ostamassa karkkia ja sipsejä. Kävelin ison paperipussin kanssa iloisesti vastavirtaan kun muut menivät kirkkoon.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miksi Esim. Iso Omena on auki. Kauppojen pitäis olla auki 24/7, mikään ei riitä nykyään. Olen itse kaupan alalla ja on se aika syvältä ettei meillä ole ylimääräisiä vapaita enää, mitä aikaisemmin on ollut. Viime vuonna oli hiljaista itsenäisyyspäivänä, joten se ei ollut edes erityisen kannattavaa. Olen vaateliikkeessä töissä siis.
Mistä alapeukut? Tämä oli vain mun mielipide. Ei ihmiset shoppaile vaatteita itsenäisyyspäivänä, kyllä meilläkin hlökunta pitäis mieluummin vapaata.
Olen pahoillani. Saisitko ruokaa sukulaisiltasi tai ystäviltäsi?