Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä surettaa nähdä ihmisiä ulkona kauppakasseineen pyhäpäivänä :-(

Vierailija
06.12.2017 |

Eilen jo kehotin kaikkia käymään kaupassa, ettei tänään tarvitsisi!

Itse aion jatkossa boikotoida kauppoja, jotka ovat tänään auki.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun pitäs saada ruokaa kun ois vaan rahaa... ;-( kiitos Kelan, ei tule lantin lanttia kahteen kolmeen viikkoon...eikä kyse ole nyt veronpalautuksista vaan omista sotkuistaan :-( kiitos Suomi 100v. joka jätät kaltoinkohdellut yksin ja pulaan. Pitäkää tunkkinne metsäläiset, mä en tule enää ikinä olemaan osa tätä väkivaltaista ja oikeudetonta yhteiskuntaa, en ikinä! Koskaan en enää vahingossakaan tee mitään tämän paskan ja piittamattomaan kansan hyväksi! Kyllä olis rekalla töitä...

Olen pahoillani. Saisitko ruokaa sukulaisiltasi tai ystäviltäsi?

Vierailija
22/45 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä turhin avautuminen ikinä. Hanki elämä. :'D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kurja itsenäisyyspäivä sulla. Vauvapalstalla suremassa :D

Vierailija
24/45 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin kohta lähdössä ostamaan itsenäisyyspäivän herkut.

Vierailija
25/45 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin alkuviikon toipilaana leikkauksen jälkeen. Tänään pääsin vihdoin kauppaan. Pitäisikö kuolla nälkään?

Vierailija
26/45 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miksi Esim. Iso Omena on auki. Kauppojen pitäis olla auki 24/7, mikään ei riitä nykyään. Olen itse kaupan alalla ja on se aika syvältä ettei meillä ole ylimääräisiä vapaita enää, mitä aikaisemmin on ollut. Viime vuonna oli hiljaista itsenäisyyspäivänä, joten se ei ollut edes erityisen kannattavaa. Olen vaateliikkeessä töissä siis.

Vierailija
27/45 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sä kehoitit😂ja sua ei toteltu

Vierailija
28/45 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elä sure. Ole iloinen että niillä on rahaa niin paljon, etteivät lauantaisin ja  arkipäivisin ehdi sitä kuluttamaan, vaan pitää hyödyntää myös juhlapyhät ja sunnuntait siihen tarkoitukseen.

Tai sitten kyseessä on esim.ihmiset jotka huolehtivat toisten hengestä, joilla on epäsäännölliset työajat ja 3-vuorotyö. Siinä menettää sunnuntait,viikonloput ja pyhäpäivät äkkiä merkityksensä kun töitä voi olla milloin vaan,mihin vuorokauden aikaan tahansa.

Vierailija
29/45 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukava kauppias tarjosi heti aamutuimaan glögiä ja torttua, joten mikäs siinä shoppaillessa.

Torttua vai ''torttua''?

Olisi varmaan mielenkiintoista, jos ajatteluvälineenä olisi penis.

Lyödäänkö ajattalevat päämme yhteen?

Vierailija
30/45 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kenelläkään voi olla mikään pakottava tarve mennä ostoksille tänään. Aivan varmasti jokaisen kaapissa on vähintäänkin jotain pastaa, mitä voi laittaa.

Ravintolassa käyminen sen sijaan on ihan ok, kunhan ei mene liian myöhään.

Ap

Millä tavalla ruuan ostaminen kaupasta on vähemmän pyhää kuin ruuan ostaminen ravintolasta? Ihan samalla tavalla molemmissa on ihmisiä töissä arkena ja pyhänä.

Vierailija
31/45 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illan ruuat on ostamatta ja kait sitä samalla voi vähän joululahjojakin katsella.

Vierailija
32/45 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvia pitäis hakea

Vierailija
33/45 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ollaan jo 2000-luvulla, mä ainakin menen yleiselle pyykkituvalle, että se siitä itsenäisyyspäivästä.

Hiljaako täällä kämpässä pitäis nököttää rahvaan.

Vierailija
34/45 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llä on aivan väärä kohde, alkaa nyt vain surra kerjäläisiä, joita näkee kippoineen kadulla, ostoskassien kanssa kulkevia ei tarvitse surra, vaan iloita heidän puolestaan.

Vierailija
35/45 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle ja muile innokkaille sosittelen livenä, suoraan Kaaren Prisman kassalta, Hihna 247. Hauskaa viihdettä koko perheelle. :DD

https://www.facebook.com/prisma.fi/videos/1538593356236440/

Vierailija
36/45 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä meinasin käydä ostamassa terveyssiteitä tänään kun eilen unohdin.

Ei! Jumalan tahto on, että pidättelet keskiyöhön asti.

Vierailija
37/45 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ollaan jo 2000-luvulla, mä ainakin menen yleiselle pyykkituvalle, että se siitä itsenäisyyspäivästä.

Hiljaako täällä kämpässä pitäis nököttää rahvaan.

No itse siirsin sohvaa ja naapuri koputti heti seinään. Pitää siirtää huomenna sitten tuo sohva.

Vierailija
38/45 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on jumalharha jos kuvittelet että joku  sua tottelisi.Eli persoonallisuushäiriö.

Itse olen just lähdossä kauppaan.

Vierailija
39/45 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ostamassa karkkia ja sipsejä. Kävelin ison paperipussin kanssa iloisesti vastavirtaan kun muut menivät kirkkoon.

Vierailija
40/45 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä miksi Esim. Iso Omena on auki. Kauppojen pitäis olla auki 24/7, mikään ei riitä nykyään. Olen itse kaupan alalla ja on se aika syvältä ettei meillä ole ylimääräisiä vapaita enää, mitä aikaisemmin on ollut. Viime vuonna oli hiljaista itsenäisyyspäivänä, joten se ei ollut edes erityisen kannattavaa. Olen vaateliikkeessä töissä siis.

Mistä alapeukut? Tämä oli vain mun mielipide. Ei ihmiset shoppaile vaatteita itsenäisyyspäivänä, kyllä meilläkin hlökunta pitäis mieluummin vapaata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi