Hyvää itsenäisyyspäivää! Mitä teette tänään?
Itse teen suomalaista ruokaa ja illalla ystävän luona kuohuviinin kera linnanjuhlat.
Kommentit (25)
Käytän koiran kusella ja rupean aikaisin nukkumaan, kun aamulla on taas töihin meno.
Itse menen kohta nukkumaan, koska olin yön töissä, herään päivällä ja katson illalla sivusilmällä linnanjuhlia ja menen taas kymmeneksi töihin. Ei haittaa yhtään, koska itselle itsenäisyyspäivä ei ole niin tärkeä kuin esim. joulu. Itsenäisyyspäivän ja sunnuntait voi aina hyvin vääntää töissä tuplapalkalla. Oikeastaan on sitä paitsi vähemmän vääntämistä kuin normaalisti....
Kutsuttu juhlalounaalle joka kestää iltaan saakka. Kotona illalla sauna, kynttilät ja linnan juhlat 😊
Rauhallista juhlintaa kun aamuviideksi töihin.
Sitä mitä Suomessa pitäisi tehdä muutenkin. Siivoan.
Vierailija kirjoitti:
Sitä mitä Suomessa pitäisi tehdä muutenkin. Siivoan.
Sitten kun olen kuurannut kurat pois, juhlin.
Salille päivällä ja illalla syömään ja juhlimaan kullan kanssa.
Upean arkisia vastauksia, joissa suomalaisuus korostuu! Tykkään!
Hyvää itsenäisyyspäivää! Tämä perhe pitää flunssa-pyjama-partyja kotona koko päivän😂
Siivoan tänään niin ei tarvitse viikonloppuna sitten enää ja saa lähteä jouluostoksille.
Pitäis siivota, ei mitään hullusti mut imuroida ja vähä pyyhkiä pölyjä. Sitte ruokakauppaan...vois vaikka pizzaa illalla rakentaa? Homejuusto, sipuli, valkosipuli ja parman kinkkua. Nii ja rukolaa lopuksi paljon päälle. Saunassa täytyy käydä ennen ruokaa. Pientä tissuttelua sitte loppuilta. Lapset on tän viikon äidillään niin pystyy ottaan himpun rennommin. Mulla olis kyllä hirmuläjä bluuräy leffoja katsomatta...tänään ei jaksa kuntoilla ja hikoilut jää huomiselle. Tällasta tänään.
Käymme haudoilla ja syömme pikkujouluteemalla jouluherkkuja. Illalla katsotaan linnanjuhlia. Ajoissa nukkumaan kun aamulla kuudeksi töihin :)
Tiskaan ja pesen pyykkiä, sitten maksan pari laskua. Siinäpä se.
Tiskasin äsken, myöhemmin syön Janssonin kiusausta ehkä myös lihakeittoa ja puen Suomileijona-alushousut ja -paidan.
Muistakaamme lempeys karussa maassamme.
Ihanaa, aurinko paistaa - lähden siis jonnekin pitkälle metsälenkille ja sen jälkeen ohjelma on avoin :)
Siivoan, käyn lenkillä, pesen pyykkiä ja illan teen opiskeluun liittyviä harjoitustöitä ja luen tuleviin tentteihin.
Hyvää itsenäisyyspäivää.
Meillä on vastasyntynyt hovattavana, joten täytyy asettaa tavoitteet realistisesti tasolle: aamupäivällä vähän kodin siistimistä, puheluita sukulaisille ja ystäville, sitten Tuntematon sotilas, kynttiläparien viritetty ikkunoille valmiiksi, Sibeliusta sun muuta kuulumaan, helppoa ruokaa, kynttilät palamaan, linnan juhlaa, saunaa, alkoholitonta kuohuviiniä. Ehkäpä noista osa onnistuu.
Haluaisin myös viedä kynttilän sankarihaudoille tai lähettää miehen viemään, sekä katsastaa kaupungin juhlavalaistusta ja ohjelmaa, mutta tuota...
Opiskelen, syön mikroruokaa ja ehkä juon punkkua. Täytyypä katsoa netin kautta linnanjuhlia. Muuten ihan tavallinen arkipäivä täällä ruotsinmaalla.
Mennään lounaalle äitini luokse. Loppupäivä kotosalla, katsotaan linnan juhlat ja syödään jotain hyvää ja ulkoillaan.
Normaali työpäivä. Illalla salille.