Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa avioeron

Vierailija
05.12.2017 |

Meillä on myös yksi lapsi, vasta taaperoiässä. Nyt mies ei kuulemma jaksa enää tätä elämää yhdessä. Kun ei saa mennä vapaasti, on niin kahlittu olo.

Ja minä kun luulin löytäneeni oikeasti hyvän miehen. Ennen lapsen hankintaa keskusteltiin paljon. Puhuimme peloista ja siitä kuinka vauva voi muuttaa paljon, kuinka voimme arjen keskellä etääntyä jne. Puhuimme siitä kuinka sitten vaikeina aikoina meidän pitää muistaa ne keskustelut, kuinka lupasimme toisillemme että yritämme kaikkemme emmekä luovuta vaikka se tuntuisi siinä hetkessä helpoimmalta. Kuinka on meidän velvollisuutemme lastamme kohtaan yrittää pitää perhe kasassa, kuinka emme halua mitään tulevaisuuden uusperheviritelmiä ja lapsellemme äiti- ja isäpuolia.

Ja sitten mies päätti ettei jaksakaan enää yrittää. Todella epätoivoinen ja epäonnistunut olo.

Kommentit (117)

Vierailija
1/117 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani :(

Vierailija
2/117 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo nuo em. luvatut asiat napakasti esille ja että on selkärangatonta perääntyä lapsen isänä luvatusta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/117 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani. Minulle kävi samoin. Viimeinen asia minkä olisin halunnut tapahtuvan. Jos olet nuori ja lapsia on vain yksi voit vielä löytää jonkun.

Vierailija
4/117 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi olet kahlinnut hänet? Onko hänellä omaa aikaa ja saa mennä ja nähdä kavereita ja bilettääkin joskus?

Vierailija
5/117 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haluatko sä pakottaa sen jäämään, jos se ei oikeasti halua? Olisiko se sitten sitä onnellista parisuhdetta ja perhe-elämää? Tunteet nyt vain muuttuu, eikä sille voi mitään. Ihmisen on pakko joskus tehdä isoja, vaikeita ratkaisuja, jotka tuntuvat pahalta.

Vierailija
6/117 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia. En ymmärrä miehiä jotka haluavat lapsia mutta eivät ymmärrä elämän muuttuvan niiden myötä.

Vierailija
7/117 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysikö jännämies/hopeakettu fitness-pimun?

Vierailija
8/117 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on uusi nainen jo valmiiksi katsottuna.

Vierailija
9/117 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa. Jätä lapsi miehelle ja häivy. Siinähän sitten elää vapauttavaa elämäänsä.

Vierailija
10/117 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kyllä saanut mennä menojaan, mutta ongelmaksi muodostui se että haluaisi olla menossa koko ajan. Haluaisi siis elää lapsetonta elämää, tai ainakin poimia lapsiperhe-elämästä vain ne rusinat pullasta.

- ap

Vierailija
11/117 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole selvästikkään hyväksynyt muutosta elämässään ja haluaa nyt palata aikaan ennen perhe-elämän velvotteita ja vastuita.

Vierailija
12/117 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halauksia ja voimia sinulle! Miehesi ei ole sinun arvoisesi, toivottavasti sinulla on hyvä tukiverkosto. Muista pitää omista harrastuksistasi kiinni tai opettele joku uusi, jossa pääset olemaan toisten aikuisten seurassa, ei siis baari-iltoja, niistä tulee vain morkkis ja pää kipeäksi. Ja muista ulkoilla, metsässä samoilukin antaa voimia, jos haluat joskus olla yksin. Ja käytä ehdottomasti vaikka eri järjestöjen lastenhoitoapuja tarvittaessa, ettet jää kotiin pyörimään ja miettimään, siitä ei ole lapsellesikaan hyötyä. Lapsesi antaa varmasti sinulle paljon ilon aiheita ja ankkuroi elämään.

Vierailija
13/117 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No haluatko sä pakottaa sen jäämään, jos se ei oikeasti halua? Olisiko se sitten sitä onnellista parisuhdetta ja perhe-elämää? Tunteet nyt vain muuttuu, eikä sille voi mitään. Ihmisen on pakko joskus tehdä isoja, vaikeita ratkaisuja, jotka tuntuvat pahalta.

Onko tää nyt se Minkkinen?

Vierailija
14/117 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikko viikko käytäntö sitten vaan, kyllä vastuu pitää kantaa kun lapsi on tehty... viion välein saa sitten vapautensa

Vierailija
15/117 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän tehtävissä, koska miehellä on uusi nainen. Miehistä varmaan 1% eroaa ilman uutta naista, vaikka elämä olisi kuinka hirveää. Eihän sitä kukaan myönnä, tietenkään ei myönnä. Huomaat vaan asian myöhemmin, että siinähän se syy oli.

Yksi vaihtoehto on, että laitat miehen kovaa kovaa vasten. Muutama nainen on saanut toisen naisen sillä kuvioista pois, että ei vaan anna periksi ja pitää niin karseaa metakkaa, käyttää lapsia hyödyksi jne., jotta kiltti mies antaa periksi/ toinen nainen kyllästyy säätämiseen, kun ero ei hoidukaan helposti. Sitten ne avioliitot on jatkuneet vuosia, vuosikymmeniä ihan normaalisti, enkä usko miehenkään katuvan loppujen lopuksi.

Vierailija
16/117 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani. Anna mennä, jos yrität syyllistämällä saada pysymään niin se ei toimi.

Toivottavasti itse huomaa mitä on menettämässä...aikuinen perheellinen mies ja haluaa mielummin mennä vapaasti..yäks.

Luultavasti haluaa vapautta koska sillä on toinen, aniharvoin mies jättää perheensä ilman toista naista.

Vierailija
17/117 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

viikko viikko käytäntö sitten vaan, kyllä vastuu pitää kantaa kun lapsi on tehty... viion välein saa sitten vapautensa

No mies väläyttikin, että tässähän molemmat hyötyy kun lapsen ollessa hänen luonaan minä saan aikaa itselleni. Miksei sitä aikaa minulle sitten voinut järjestyä tippaakaan meidän ollessa perhe? Ja muutenkin aivan älyvapaa heitto.

Vierailija
18/117 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni äiti voi oikeasti tehdä tämän, jos tietää että toinen ei tule huolehtimaan lapsesta kunnolla? Jos se toinen osapuoli ei ole lainkaan ottanut aiemmin vastuuta siitä lapsesta? En minä ainakaan pystyisi. Aivan hirveä huoli olisi koko ajan.

Vierailija
19/117 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mies väläyttikin, että tässähän molemmat hyötyy kun lapsen ollessa hänen luonaan minä saan aikaa itselleni. Miksei sitä aikaa minulle sitten voinut järjestyä tippaakaan meidän ollessa perhe? Ja muutenkin aivan älyvapaa heitto.

Selvä juttu. Sillä on toinen nainen.

Vierailija
20/117 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lue ajatuksella edelliset kommentit. Ei se oikeasti halua lapsesta vapaaksi vaan sinusta, sillä on toinen valmiina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi