Kassahihna live
Mitenkäs täällä ei vielä näy etusivulla keskustelua aiheesta. Miltä muiden kassahihna näyttää? Lähetys näkyy ainakin fb:ssä prisman sivuilla.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Ei näy, jos et ole facebookissa.
.
Minä olen nähnyt sitten kaiketi harhoja tunnin verran.
Ei näy kun ei ole facebookissa. Ainakaan puhelimen kautta. Tulee vaan lataa play kaupasta. Pitäkää hihnanne!! Toivottavasti tulee ryöstö!
Joku Fazerilta mainostamassa sinistä suklaalevyä, niitä on ainakin 100 hihnalla.
ja lisää tulee muita Fazerin tuotteita, taitaa olla mainosrahat loppu.
Ei oo totta.
Sit kai seuraavaksi vähän vuodenajasta riippuen voidaan seurata lähetystä jossa ruoho kasvaa tai maali kuivuu.
Eiks oikeesti joku vuosi jonkun lehden nettisivuilla tullut suora lähetys ulkona olevasta lumisateesta? Eikös sen ois nähny ikkunastakin? Vai oonko mä vaan vanhanaikainen?
Mun tuttu katsoo aina aamulla kotoa lähtiessä lämpötilan ja sään kännykästä eikä lämpömittarista ja ikkunasta ja sit valittaa kun se sää ei aina oo oikein, kun voihan se lämpötila samalla alueella vaihdella vähän ja voi olla just silloin esim sadekuuro vaik luuri ei niin sanois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EI NÄY JOS EI OLE FACEBOOKISSA. MIKSEI NE LAITA SITÄ YOUTUBEEN
Näkyypäs. Itse en ole Facebookissa ja ihan hyvin toimii ylläolevasta linkistä. Pitää vain klikata se "Rekisteröidy Facebookiin!" -ilmoitus pois.
Käytän ipadilla eikä sitä saa pois...
No huh Huh mikä ohjelma. Ketä kiinnostaa mitä toiset ostaa kaupasta?? Ketähän tänkin on keksinyt..
Ei näy ipadilla, jos ei ole facebookissa.
Vierailija kirjoitti:
No huh Huh mikä ohjelma. Ketä kiinnostaa mitä toiset ostaa kaupasta?? Ketähän tänkin on keksinyt..
Kukahan tämän on keksinyt, ei ketähän.
Vierailija kirjoitti:
Ekana pitäisi määrätä pakkosuomi, ja jos sen läpäisee niin sitten vasta pakkoruotsi.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä ihmetytä ihmisten läskit yhtään kun tuota katsoo. Leipää ja maitoa ja makkaraa ja sipsejä ja pullaa ja karkkia ja limua menee kaikilla. Vihanneksia saa oikein odottamalla odottaa, ja nekin on korkeintaan jotain kurkkuja.
Me ostettiin tänään lähes pelkästään vihanneksia. Pyhimyshymiö. Mut meillä olikin sipsit ja suklaat jo valmiina. Aika harva noita kai joka päivä kuitenkaan ostaa? Eikä kaikki osta vihanneksia kaupasta, vaikka ne onkin torilla ja hallissa kalliimpia.
Joko on mennyt kurkku, kondomit ja liukaste? Edellisen lähetyksen hitti.
Kuva on tosi pieni, eihän siitä saa edes selvää
Vierailija kirjoitti:
Joko on mennyt kurkku, kondomit ja liukaste? Edellisen lähetyksen hitti.
Näkyi tälläkin kertaa.
hiton tyhmää laittaa vaan faceen..
Vierailija kirjoitti:
Ei oo totta.
Sit kai seuraavaksi vähän vuodenajasta riippuen voidaan seurata lähetystä jossa ruoho kasvaa tai maali kuivuu.
Eiks oikeesti joku vuosi jonkun lehden nettisivuilla tullut suora lähetys ulkona olevasta lumisateesta? Eikös sen ois nähny ikkunastakin? Vai oonko mä vaan vanhanaikainen?
Mun tuttu katsoo aina aamulla kotoa lähtiessä lämpötilan ja sään kännykästä eikä lämpömittarista ja ikkunasta ja sit valittaa kun se sää ei aina oo oikein, kun voihan se lämpötila samalla alueella vaihdella vähän ja voi olla just silloin esim sadekuuro vaik luuri ei niin sanois.
Toiveesi on kuultu. Yleisön pyynnöstä, suurta suosiota kerännyt, 10 tuntia maalin kuivuista ja ruohon kasvamista. Voihan sen ylimääräisen ajan näinkin kuluttaa. Olkaa hyvät. :DD
Toi on kyllä älyttömintä ikinä. Ihan sama kuin kissa katsoo pesukonetta: siellä meni taas sininen sukka...
Loistavaa viihdettä! Jouluaattoyönä voisi tulla Kinkku-Live 247, jossa saisi seurata kun kinkku paistuu... :D