Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kassahihna live

Vierailija
05.12.2017 |

Mitenkäs täällä ei vielä näy etusivulla keskustelua aiheesta. Miltä muiden kassahihna näyttää? Lähetys näkyy ainakin fb:ssä prisman sivuilla.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistavaa viihdettä! Jouluaattoyönä voisi tulla Kinkku-Live 247, jossa saisi seurata kun kinkku paistuu... :D

Vierailija
22/48 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy, jos et ole facebookissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näy, jos et ole facebookissa.

.

Minä olen nähnyt sitten kaiketi harhoja tunnin verran.

Vierailija
24/48 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy kun ei ole facebookissa. Ainakaan puhelimen kautta. Tulee vaan lataa play kaupasta. Pitäkää hihnanne!! Toivottavasti tulee ryöstö!

Vierailija
25/48 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku Fazerilta mainostamassa sinistä suklaalevyä, niitä on ainakin 100 hihnalla.

Vierailija
26/48 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lisää tulee muita Fazerin tuotteita, taitaa olla mainosrahat loppu.

Vierailija
27/48 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo totta.

Sit kai seuraavaksi vähän vuodenajasta riippuen voidaan seurata lähetystä jossa ruoho kasvaa tai maali kuivuu.

Eiks oikeesti joku vuosi jonkun lehden nettisivuilla tullut suora lähetys ulkona olevasta lumisateesta? Eikös sen ois nähny ikkunastakin? Vai oonko mä vaan vanhanaikainen?

Mun tuttu katsoo aina aamulla kotoa lähtiessä lämpötilan ja sään kännykästä eikä lämpömittarista ja ikkunasta ja sit valittaa kun se sää ei aina oo oikein, kun voihan se lämpötila samalla alueella vaihdella vähän ja voi olla just silloin esim sadekuuro vaik luuri ei niin sanois.

Vierailija
28/48 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EI NÄY JOS EI OLE FACEBOOKISSA. MIKSEI NE LAITA SITÄ YOUTUBEEN

Näkyypäs. Itse en ole Facebookissa ja ihan hyvin toimii ylläolevasta linkistä. Pitää vain klikata se "Rekisteröidy Facebookiin!" -ilmoitus pois.

Käytän ipadilla eikä sitä saa pois...

Vierailija
29/48 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitler, kurkku ja rasvaa.

Vierailija
30/48 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh Huh mikä ohjelma. Ketä kiinnostaa mitä toiset ostaa kaupasta?? Ketähän tänkin on keksinyt..

Vierailija
31/48 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy ipadilla, jos ei ole facebookissa.

Vierailija
32/48 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huh Huh mikä ohjelma. Ketä kiinnostaa mitä toiset ostaa kaupasta?? Ketähän tänkin on keksinyt..

Kukahan tämän on keksinyt, ei ketähän.

Vierailija
33/48 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekana pitäisi määrätä pakkosuomi, ja jos sen läpäisee niin sitten vasta pakkoruotsi.

Vierailija
34/48 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä ihmetytä ihmisten läskit yhtään kun tuota katsoo. Leipää ja maitoa ja makkaraa ja sipsejä ja pullaa ja karkkia ja limua menee kaikilla. Vihanneksia saa oikein odottamalla odottaa, ja nekin on korkeintaan jotain kurkkuja.

Me ostettiin tänään lähes pelkästään vihanneksia. Pyhimyshymiö. Mut meillä olikin sipsit ja suklaat jo valmiina. Aika harva noita kai joka päivä kuitenkaan ostaa? Eikä kaikki osta vihanneksia kaupasta, vaikka ne onkin torilla ja hallissa kalliimpia.

Vierailija
35/48 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko on mennyt kurkku, kondomit ja liukaste? Edellisen lähetyksen hitti.

Vierailija
36/48 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva on tosi pieni, eihän siitä saa edes selvää

Vierailija
37/48 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko on mennyt kurkku, kondomit ja liukaste? Edellisen lähetyksen hitti.

Näkyi tälläkin kertaa.

Vierailija
38/48 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiton tyhmää laittaa vaan faceen..

Vierailija
39/48 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo totta.

Sit kai seuraavaksi vähän vuodenajasta riippuen voidaan seurata lähetystä jossa ruoho kasvaa tai maali kuivuu.

Eiks oikeesti joku vuosi jonkun lehden nettisivuilla tullut suora lähetys ulkona olevasta lumisateesta? Eikös sen ois nähny ikkunastakin? Vai oonko mä vaan vanhanaikainen?

Mun tuttu katsoo aina aamulla kotoa lähtiessä lämpötilan ja sään kännykästä eikä lämpömittarista ja ikkunasta ja sit valittaa kun se sää ei aina oo oikein, kun voihan se lämpötila samalla alueella vaihdella vähän ja voi olla just silloin esim sadekuuro vaik luuri ei niin sanois.

Toiveesi on kuultu. Yleisön pyynnöstä, suurta suosiota kerännyt, 10 tuntia maalin kuivuista ja ruohon kasvamista. Voihan sen ylimääräisen ajan näinkin kuluttaa. Olkaa hyvät.  :DD

Vierailija
40/48 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on kyllä älyttömintä ikinä. Ihan sama kuin kissa katsoo pesukonetta: siellä meni taas sininen sukka...