Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Etenkin miehet, huomio! Miksi oma mieheni ei koskaan

Vierailija
05.12.2017 |

Siis ei koskaan ollessani alasti katso minua? Tuntuu oikein kääntävän katseensa poispäin. Olen kysynyt asiaa, mutta en saa kunnon vastausta. En ole mielestäni ruma, päinvastoin, mutta kauneus on tietty katsojan silmässä. Mikä tähän voi olla syynä?

Kommentit (99)

Vierailija
21/99 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän haluaa säilyttää mysteeriä. Tai sitten tosiaan ei pidä sinua viehättävänä, ties vaikka tosiaan jopa olisi enemmän miesten perään.

Vierailija
22/99 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"ei juurikaan kaipaa" eli ite elät puutteessa. oot varmaan ruma ja helvetin lihava. 

Niin vikahan ei voi olla kuin naisessa, kun mies ei halua seksiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/99 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ap kehut myös itse miestäsi oli hän vaatteissa tai ilman?

Vierailija
24/99 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hjomo? Sä jos kävelisit mun asunnossa alasti niin nappaisin sua koivista kiinni ja nostasin pillun suulle ja nuolisin.

No sä elät ehkä puutteessa? 

Joo, ei ainakaan tunnusta (minulle tai itselleen) olevansa homo. Asiasta on nääs keskusteltu...

Ap

Valitettavasti.. Milloin sun mies on ottanut sut viimeeksi niin kovassa kiimassa, että hänellä on kiihtynyt raskas hengitys ja kääntelee sinua sängyllä eri asentoihin?

Miten sinä olet puutteessa, kun et kuulosta ulisevalta kilttimieheltä.

Vaikea saada naisia jos ei käy yöelämässä tai ole netissä mitään seuranhaku ilmoituksia. Ironista on se, että kävi parempi flaksi naisten kanssa kun olin laihaläski baarikärpänen kuin nyt terveelliset elämäntavat omaavana painonnostajana.

Vierailija
25/99 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ja jos teitä kiinnostaa, niin painoni on 55 kg, pituus 163 ja Changen liiveillä (joissa tunnetusti  ihan älyttömän iso liivikoko kaikkiin muihin merkkeihin verrattuna) olen kokoa 65H. 

Ei alaston nainen kuitenkaan tietty samalta näytä kuin lehdissä, sillä on mullakin selluliittia ja raskausarpia joita en elävässä elämässä voi photoshopata pois. Mutta en mä nyt itseäni susirumaksi siltikään miellä.

Ap

Kuulostat minusta erittäin kiihottavalta.

Vierailija
26/99 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hjomo? Sä jos kävelisit mun asunnossa alasti niin nappaisin sua koivista kiinni ja nostasin pillun suulle ja nuolisin.

Joo, ei ainakaan tunnusta (minulle tai itselleen) olevansa homo. Asiasta on nääs keskusteltu...

Ap

Valitettavasti.. Milloin sun mies on ottanut sut viimeeksi niin kovassa kiimassa, että hänellä on kiihtynyt raskas hengitys ja kääntelee sinua sängyllä eri asentoihin?

Vaikea saada naisia jos ei käy yöelämässä tai ole netissä mitään seuranhaku ilmoituksia. Ironista on se, että kävi parempi flaksi naisten kanssa kun olin laihaläski baarikärpänen kuin nyt terveelliset elämäntavat omaavana painonnostajana.

I feel you. Kun en ole käynyt baareissa enkä nettideittaillut, eipä ole löytynyt kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen yli 10 vuoteen. Sinäkin kuulostat kuitenkin ihan täyspäiseltä ja kiinnostavalta verrattuna täällä yleensä trollaileviin luusereihin.

Vierailija
27/99 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläsi kuulostaa olevan heikko libido. Onko näin ollut aina? Onko hänellä ollut sinua ennen paljon naisia ja aktiivinen seksielämä? Sinuna selvittäisin, onko kyseessä joku väliaikainen juttu vai onko hänellä pysyvästi heikko libido. Jos seksihalunne poikkeavat suuresti toisistaan, kannattaa varmaan miettiä suhteenne tulevaisuutta.

Vierailija
28/99 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelläsi kuulostaa olevan heikko libido. Onko näin ollut aina? Onko hänellä ollut sinua ennen paljon naisia ja aktiivinen seksielämä? Sinuna selvittäisin, onko kyseessä joku väliaikainen juttu vai onko hänellä pysyvästi heikko libido. Jos seksihalunne poikkeavat suuresti toisistaan, kannattaa varmaan miettiä suhteenne tulevaisuutta.

Laitat ukkos lääkäriin, tuohon voi löytyä ihan syykin joka on korjattavissa. Kun se hetki koittaa ettei meikäläistä nainen kiinnosta, niin lekurille marssin välittömästi.

Vierailija
29/99 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehelläni on varmasti heikompi libido kuin itselläni, mutta on tässä jotain muutakin. Pakko tämän kanssa on elää, en halua erotakaan. Olisi vaan kiva tajuta... 

Ap

Vierailija
30/99 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

I feel you. Kun en ole käynyt baareissa enkä nettideittaillut, eipä ole löytynyt kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen yli 10 vuoteen. Sinäkin kuulostat kuitenkin ihan täyspäiseltä ja kiinnostavalta verrattuna täällä yleensä trollaileviin luusereihin.

Pitää vaa toivoa, että käy joskus tuuri vaikka kauppareissulla ja tapaa jonkun :)

Vierailija
31/99 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miehelläni on varmasti heikompi libido kuin itselläni, mutta on tässä jotain muutakin. Pakko tämän kanssa on elää, en halua erotakaan. Olisi vaan kiva tajuta... 

Ap

No mä en kyllä olisi miehen kanssa, joka ei halua mua. Välillä parisuhteessa tulee hetkiä kun seksiasiat eivät ole päällimmäisenä mielessä, mutta se, että mies ei ole kiinnostunut edes mitenkään yrittää ”korjata” tilannetta kertoo mun mielestä todella paljon hänestä/teistä.

Vierailija
32/99 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies ajattelee, että kiusaannut tai ahdistut katseista. Moni nainen häpeää alastonta vartaloaan ja miehesi yrittää siksi tehdä olosi mukavammaksi katsomalla pois.

Vierailija
33/99 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää vaa toivoa, että käy joskus tuuri vaikka kauppareissulla ja tapaa jonkun :)

Mikä tuon nettideittailun estää? Itselleni se oli kaikista sopivin tapa, kun en baareissa viihtynyt. Hyvän ja kunnollisen puolison löysin.

Vierailija
34/99 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Entäs työpaikka tai harrastus? Eikö teille sitä kautta löytyisi? 

Vierailija
35/99 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No mä en kyllä olisi miehen kanssa, joka ei halua mua. Välillä parisuhteessa tulee hetkiä kun seksiasiat eivät ole päällimmäisenä mielessä, mutta se, että mies ei ole kiinnostunut edes mitenkään yrittää ”korjata” tilannetta kertoo mun mielestä todella paljon hänestä/teistä.

No mitä jos sattuisit rakastamaan sellaista miestä?

Vierailija
36/99 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vaan miksi kidutat täällä palstalla itseäsi kun tiedät todennäköisesti itsekin vastauksen.

Vierailija
37/99 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuon nettideittailun estää? Itselleni se oli kaikista sopivin tapa, kun en baareissa viihtynyt. Hyvän ja kunnollisen puolison löysin.

En halua laittaa kuvaani nettiin ei jotenkin tunnu hyvältä. Naamassa ei ole mitään vikaa. En ole myöskään hyvä kirjoittamaan itsestäni esittelytekstejä.

Vierailija
38/99 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi pyhä yksinkertaisuus:D

Jos mies ei halua panna, se on homo.

Mies voi olla kyllästynyt ap:en, voi olla työstressiä, masennusta, kaamosaika vaikuttaa helposti......

Vähän laajempaa ajattelua, jookosta;) Sä olet fiksumpi kuin tuo tekstisi.

No olen, mutta olen myös kovassa kiimassa kolmatta päivää ja se sumentaa hieman ajattelukykyäni.

Vierailija
39/99 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmaan halua kuulla tällaista, mut mun mies kiihottuu heti kun näkee mut alasti vaikka ollaan oltu yli 10v yhdessä ja en oo mielestäni hyvännäköinen. En toki pihtaakaan, mutta se ei liity tähän. Eli en osaa sanoa mistä on kyse

Vierailija
40/99 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuuden traumat? Tunsin joskus miehen, joka käyttäytyi aika samalla lailla, johtui siitä että pelkäsi seksuaalisuudellaan vahingoittavansa naisia, vaikka järjellä tiesi, ettei näin ole. Lapsuuden kokemustensa takia käytös oli kumminkin "loogista".