Suurin myrkky ihmiselle: SOKERI
Miten ihmiset saataisiin uskomaan, että suurin ja eräs pahimmista myrkyistä mitä suustaan voi sisään laittaa on Sokeri. Sokeri on makeaa, luo riippuvuussuhteita ja myrkyttää kehon. Tästä on paasattu lähes 10 vuotta mutta mitään muutosta ei näy kulutustottumuksissa.
Lue edes tämä: https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000001209899.html
Kommentit (24)
No menenpä sitten syömään syanidia.
Olet ihan oikeassa. Moni ei vaan kestä kuulla tätä eivätkä halua uskoa.
Vierailija kirjoitti:
Olet ihan oikeassa. Moni ei vaan kestä kuulla tätä eivätkä halua uskoa.
😂😂😂😂😂
Sokeri on ihmisen pääasiallinen energianlähde.
Mulla loppui kaikki mystiset, vuosia vaivanneet iho- ja vatsaoireet kun lopetin sokerin syömisen.
Okei. Aattelin pullan ottaa kahvin kanssa,.mutta jos hommaisin heroiinia sittenkin. Joo.. lauantain suunnitelmat tehty! Olipa hyvä, että ap varoitti. Olisin muuten pullan syönyt. Nyt Piritorille ja apteekista vielä värkit! Jee
Sokerin korvikkeet, keinomakeutusaineet, ovat vaarallisempia.
Kohtuus kaikessa. Sellainen tuntuu olevan mahdotonta nykyään. Juostaan hervottomasti mielihalujen tai uusien kitudieettien perässä.
Kyllä se on peruna, usko mua ap! Työnnä pottu pakariis ja nauti!
Ei muuta kuin lasten karkkipäivän pussit vaihdettava tupakka-askeiksi! Limsan sijasta viinaa synttäreille!
Aivot tarvitsevat sokeria toimiakseen.
Sokeri, hedelmäsokeri, tärkkelys, jne. eivät ole hyväksi ihmisen elimistölle.
Vierailija kirjoitti:
Mulla loppui kaikki mystiset, vuosia vaivanneet iho- ja vatsaoireet kun lopetin sokerin syömisen.
Mulla ei.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole mitään mystisiä oireita ja syön sokeria.
Ei sokeri ole kohtuulla käytettynä paha kunhan vain ei liho. Lihominen on kaikkien pahinta. Sitä välttää viimeiseen asti.
Höpö höpö . Sokeri on ok kun pystyy kohtuukäytössä. Sitä on luontaisesti hedelmissä ja esim äidinmaidossa.
Sokeri ruokkii aivoja, mutta samalla myös mm syöpäsoluja. Tässä pureksittu info-paketti Maikkarin sivulta:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tata-kaikkea-sokeri-tekee-kehossa-v…
Vierailija kirjoitti:
Sokeri on ihmisen pääasiallinen energianlähde.
Lisätty sokeri ei ole🤣
Mitä sitten? Kerranhan täällä vaan eletään!