Etenkin miehet, huomio! Miksi oma mieheni ei koskaan
Siis ei koskaan ollessani alasti katso minua? Tuntuu oikein kääntävän katseensa poispäin. Olen kysynyt asiaa, mutta en saa kunnon vastausta. En ole mielestäni ruma, päinvastoin, mutta kauneus on tietty katsojan silmässä. Mikä tähän voi olla syynä?
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Et varmaan halua kuulla tällaista, mut mun mies kiihottuu heti kun näkee mut alasti vaikka ollaan oltu yli 10v yhdessä ja en oo mielestäni hyvännäköinen. En toki pihtaakaan, mutta se ei liity tähän. Eli en osaa sanoa mistä on kyse
Mäkin oon aina luullut että miehet kiihottuu alastomuudesta, mutta mun miehelle se tuntuu jotenkin olevan liikaa tai liian suorasukaista. Hän syttyy vähän vihjailevemmasta tyylistä ja asteittaisesta paljastamisesta. Mielestäni en nyt niin rumilus ole, että sen takia pitäisi vaatteilla verhoilla. Ihmiset vaan onnäissä asioissa erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen vaan miksi kidutat täällä palstalla itseäsi kun tiedät todennäköisesti itsekin vastauksen.
En varsinaisesti kidu juuri nyt. Olen ehkä sokeutunut tilanteelle, siksi kysyn täältä mielipiteitä. Kuulostaa siltä että sinulla on jonkinlainen vastaus. Kehtaisitko jakaa sen kanssani?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hjomo? Sä jos kävelisit mun asunnossa alasti niin nappaisin sua koivista kiinni ja nostasin pillun suulle ja nuolisin.
No sä elät ehkä puutteessa?
Joo, ei ainakaan tunnusta (minulle tai itselleen) olevansa homo. Asiasta on nääs keskusteltu...
Ap
Valitettavasti.. Milloin sun mies on ottanut sut viimeeksi niin kovassa kiimassa, että hänellä on kiihtynyt raskas hengitys ja kääntelee sinua sängyllä eri asentoihin?
Kääntelee sängyssä eri asentoihin? Mitä mä oikein just luin?! :'-DD
Oletko lihava? Lihava nainen harvemmin on seksuaalisesti kovin haluttava.
Et ole ap vastannut siihen kysymykseen, että kuinka usein sinä kehut miestäsi alasti. Tatkoituksellasiko jätit vastaamatta? Eli miehen vaan pitäisi kehua sua, mutta et tee sitä itsekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et varmaan halua kuulla tällaista, mut mun mies kiihottuu heti kun näkee mut alasti vaikka ollaan oltu yli 10v yhdessä ja en oo mielestäni hyvännäköinen. En toki pihtaakaan, mutta se ei liity tähän. Eli en osaa sanoa mistä on kyse
Mäkin oon aina luullut että miehet kiihottuu alastomuudesta, mutta mun miehelle se tuntuu jotenkin olevan liikaa tai liian suorasukaista. Hän syttyy vähän vihjailevemmasta tyylistä ja asteittaisesta paljastamisesta. Mielestäni en nyt niin rumilus ole, että sen takia pitäisi vaatteilla verhoilla. Ihmiset vaan onnäissä asioissa erilaisia.
Niin minäkin. Alaston ei ole ikinä paras, vaikka olisi maailman seksikkäin nainen. Aina parempi jos on ensin ehostavia vaatteita päällä, joita voi sitten riisua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti.. Milloin sun mies on ottanut sut viimeeksi niin kovassa kiimassa, että hänellä on kiihtynyt raskas hengitys ja kääntelee sinua sängyllä eri asentoihin?
Niin nii :D Just noin! Kyllä minäkin saatan naistani käännellä eri asentoihin kun tekisi mieli joka suunnasta ottaa!
Vierailija kirjoitti:
Et ole ap vastannut siihen kysymykseen, että kuinka usein sinä kehut miestäsi alasti. Tatkoituksellasiko jätit vastaamatta? Eli miehen vaan pitäisi kehua sua, mutta et tee sitä itsekään.
En jättänyt vastaamatta tarkoituksella. Kyllä kehun miestäni, mutta sekin on harventunut koska hän silminnähden kiusaantuu siitä. En myöskään (enää) odota tai toivo mieheni kehuvan minua, ihan pelkkä katsominenkin riittäisi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin nii :D Just noin! Kyllä minäkin saatan naistani käännellä eri asentoihin kun tekisi mieli joka suunnasta ottaa!
Täytyy näin naisena myöntää, että itsekin nautin tuosta :)
No oletko kysynyt siltä mieheltä itseltään miksi ei kehtaa katsoa sua? Olisin itse jo suuttunut tuollaisesta "kainostelusta".
Vierailija kirjoitti:
Siis ei koskaan ollessani alasti katso minua? Tuntuu oikein kääntävän katseensa poispäin. Olen kysynyt asiaa, mutta en saa kunnon vastausta. En ole mielestäni ruma, päinvastoin, mutta kauneus on tietty katsojan silmässä. Mikä tähän voi olla syynä?
Nyt tarvitaan alastonkuva ehdottomasti.
Olisipa mun luona joskus edes alaston nainen.
No, tuskin miehesi tulee tosta nyt muuttumaan eli haluamaan sua ja ”syömään sua silmillään” , niin ei tässä mitään ratkaisuja paljon ole. Joko annat asian olla ( mikä ei ole ollenkaan hyvä asia sun itsetuntosi kannalta) tai alat etsiä uutta miestä. Tai ehdotat, että haluat rakastajan, joka himoitsee sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luoja minua kaltaisiltasi miehiltä jatkossakin varjelkoon. En tekisi mitään miehellä jota kiinnostaa vain panna niin kuin hänestä hyvältä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Oletko lihava? Lihava nainen harvemmin on seksuaalisesti kovin haluttava.
Tässä lainaus ap:n vastauksesta tokasivulta: "Joo ja jos teitä kiinnostaa, niin painoni on 55 kg, pituus 163 ja Changen liiveillä (joissa tunnetusti ihan älyttömän iso liivikoko kaikkiin muihin merkkeihin verrattuna) olen kokoa 65H."
Eli normaalipainoinen, muodokas ja upea nainen.
Joo, tuskin tämä tilanne tästä hevillä muuttuu. Tulin siis tänne kyselemään, että mistä mahdollisesti voisi olla kyse. Olen tietysti kysynyt mieheltäkin, mutta vastausta en saa. Harmittaa vaan niin paljon, että haluaisin jotain käsitystä.
Ap (tarkoittaa alkuperäinen eli ketjun aloittaja)
Vierailija kirjoitti:
Joo, tuskin tämä tilanne tästä hevillä muuttuu. Tulin siis tänne kyselemään, että mistä mahdollisesti voisi olla kyse. Olen tietysti kysynyt mieheltäkin, mutta vastausta en saa. Harmittaa vaan niin paljon, että haluaisin jotain käsitystä.
No, mielestäni olet saanut vastauksen jo täältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, mielestäni olet saanut vastauksen jo täältä.
Juu:
1. Mies on homo.
2. Olen liian ruma.
3. Miestä kainostuttaa.
Olikohan muuta? Voisi olla vielä muutakin.
Ap
Paha sanoa. Ei meilläkään aina tuijottelemaan jäädä, mutta huomaan kyllä, kun välillä vaatteita vaihtaessani mies jää hetkeksi katselemaan. Eikä mullakaan ole mitään sitä vastaan, että kesähelteillä mies kulkee sisällä pelkissä shortseissa.
Niin ja ei kumpikaan olla ns. geneerisesti täydellisiä.:P Mulla on reisissä ja vatsan seutuvilla hieman ylimääräistä. Mies taas on oikein hoikka, eikä mitenkään semmonen lihaksikas jykeväleuka. Mutta meillä tämä "match" toimii.:)
Tässä joku aika sitten tapahtui nukkumaanmennessä näin. Mies oli jo peiton alla ja tullessani makkariin vaihdoin yöpaidan ylleni. Käännyin siis juuri silloin sänkyä kohti kun kädet oli pään päällä ja vasta tungin päätäni paidasta läpi. En itse ajatellut asiaa ollenkaan, mutta kun sitten katsoin mieheeni istuessani sängylle, hän hymyili silleen söpösti ja naurahti:"Hihhih, tissit..." xD Kumpikin vaan revettiin nauramaan sille, että olipa kypsää aikuiselta mieheltä.:D Mutta johti se lopulta seksiinkin sinä iltana.;D
Hih, naurattaa vieläkin se ilme miehellä..:'D
No kun en rakastaisi. Täysin turha kysymys.