Kivien oma aihe vapaa
Kommentit (571)
Apua! Sain tänään kuulla, että miesystäväni on seinäkivenä kunnan omistamassa kerrostalossa!! Pitäisikö erota vai voiko hänen wt-statuksensa jotenkin piilottaa..?
Pliis älkää kivittäkö!
Mikä auttaa huokoiseen pintaan? Äiti haukku mua koralliksi eilen :(
T. Epätoivoinen
Vierailija kirjoitti:
Mikä auttaa huokoiseen pintaan? Äiti haukku mua koralliksi eilen :(
T. Epätoivoinen
Tuo on henkistä väkivaltaa. Muista, että kauneus on kiven sisimmässä, ei pinnassa.
Täällä mullan seassa odottelen, että joku salskea maajussi nostaa minut keväällä ylös ja kuljettaa pellon reunaan. Meitä on täällä muitakin.
Olen TV-julkkis. Olen se kolmas kivi auringosta. Vastailen kysymyksinne jonkin aikaa.
Olen hevosen suola- eli nuolukivi. Ei oo kivaa, olen aivan loppu.
Valehtelen kaikille olevani se kivi, josta kuningas Arthur veti miekkansa. En tiedä, miksi minä, perkeleen mytomaani, moisia satuja kerron.
Vierailija kirjoitti:
Apua, luulen olevani munuaiskivi.
Olen sisaresi Sappikivi. Tiesitkö, että isällämme Mount Everest kivellä on kiviavioliiton ulkopuoliset virtsakivet? Meidän kivisiskopuoli ja kivivelipuoli?
Minua pyörittää koko ajan joku mies ympäri kyliä.
Vierailija kirjoitti:
Minun vieressä on ollut jo pitkään kanto, nyt näin märän kesän ja syksyn jälkeen se näyttää lahoavan. Mitäs sitten kautta kiven ja kannon?
Oman nimesi vannot, kyllä se siitä.
Asun kengässä. Kuulemma luonteeni on " hiertävä" !
Vierailija kirjoitti:
Olen tällä hetkellä päiväkodin hyllyllä. En tiedä vielä mitä tulevaisuus tuo tullessaan, mutta luulen että minusta maalataan leppäkerttu. Häpeääköhän mieheni minua, hän on töissä hienossa spassa kuumakivihierojan kivenä.
Ei häpeä! Toinen toistaan hioo... Siis kivi kiveä hioo.
Näyttää kuin olisin yltäpäältä hilseessä.. Olen myllynkivi myllyssä.
Kuulen huonosti. Olen Rolling Stones.
En osaa suomenkieltä kovin hyvin. Olen Sten ja asun Ahvenanmaalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kuulkaa helppoa olla asbesti.
Oletko Harjakaisen kaveri?
Tänä yönä jännäkivi katselee alhaalta naisten helmojen sisään.
Minulla on hyvät näkymät Aurajokeen ja merelle. Olen Kakolan kakoliittikivi.
Olen yksi Kivikissaäidin lasten sisälle tuomista kivistä. Haluatko kysyä jotain?
Tervehdys, kaukaiset sukulaiseni. Päätin nyt moikata ennen kuin taas suuntaan kauemmas aurinkokunnastanne. Ihan kivan näköinen pallo teillä :). t. 'Oumuamua