Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kivien oma aihe vapaa

Vierailija
04.12.2017 |

Mitä kivet puhuisi?

Kommentit (571)

Vierailija
141/571 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta nokkeluutta ja sanataituruutta... :D

Näiden ketjujen myötä palaa usko ihmisyyteen AV-palstallakin. Olen nauranut ääneen näille ja se on jäyhälle luonteelleni liki ennenkuulumatonta. 

Kiitos!

Vierailija
142/571 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupunkilaisserukkuni leveilee harmitukseen asti liikkuvalla elämällään. Milloin kukakin humalainen tai lapsi potkaisee eteenpäin. 

Nyt tulee alapeukkuja, mutta en myönnä olevani kateellinen. Tässä pellonpientareella olen omassa rauhassa ollut jo 1500 vuotta. 

Olen introvertti ja en kaipaa kaupungin vilinää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/571 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen merimetsojen valtaamalla luodolla ainoana isona kivenä.

Vierailija
144/571 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruskea Talo!

Ette uskoisi miten kamaliin paikkoihin voi pieni kivi joutua. 😵 Millä perseenhaju sammalista?

Vierailija
145/571 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikolla alkaa pitkät työpäivät. Voi mennä yötkin. Haudutan kaikki mitä emäntä sisääni lykkää. Olenhan emännän kultamussukkauunikko.

Vierailija
146/571 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen litteähkö pikkukivi. Vuosia makasin rannalla auringossa onnellisena. Sitten tuli joku pojankloppi muutaman kaverinsa kanssa ja heitti minut järveen. Kuusi kertaa yritin ponnistaa takaisin ylös, mutta en onnistunut. Näin vain mennessäni, että siinä rannalla ne pojat hurrasivat minulle ja taputtivat käsiän huutaen upea heitto. En tiedä mitä se tarkoitti, mutta kai sitä, kun lensin niin pitkälle. Nyt olen ollut täällä järven pohjassa jo vuosia. Vällillä tulee kyllä rannalta tuttuja tänne sekä tapasiin joitakin entisiä tuttuja. Emme ole keksineet keinoa, miten päästä takaisin rannalle. Toisaalta ei täällä ole niin kuuma. Välillä pintani meni tulikuumaksi, kun oli oikein lämmintä.

Vierailija
147/571 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivisydän särkyy kun viereinen rapakivi kyselee jälkikasvusta. Helppohan sillä. Mies rapistelee vaan kuivia hiekanmuruja. Miten selvitä uteluista?

Vierailija
148/571 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita introverttejä, jotka ovat kiuaskivinä? Miten jaksatte olla niin lähekkäin päivästä toiseen? Odotan vain sitä päivää, kun minut vaihdetaan. Minne me hylätyt kiuaskivet muuten joudutaan?

Vierailija
149/571 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiiliskivet.

Nuo aivottomat kivikansan sopulit. Pitävät muka yhteiskunnan perusteita kasassa.

Jaahas? 

Taas tätä taattua AV-palstaa. Halveksitaan työtä tekeviä kiviä. Poikani opiskeli lukihäiriöistään huolimatta tunnollisesti ja on nyt kerrostalon ylin tiiliskivi Olarin arvostetussa lähiössä. 

Kaiken maailman rannalle jääneet täällä huutelevat...

Vierailija
150/571 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suurin toiveeni on jauhautua hiekaksi ja päätyä jonkun nipottajan p-----n!

Vierailija
151/571 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita vela-kiviä? 

Kiviä on maailmassa jo liikaakin. On totta, että emme saastuta ympäristöä juurikaan (tästä tieteellinen artikkeli Kivien maailma -lehdessä vol. 78)

Kuitenkin on vastuullinen valinta olla lisääntymättä ja viemättä ihmisten tilaa. Ihmiset ovat arvokkaampia. 

Tai näin meille ainakin mediassa kerrotaan. 

Vierailija
152/571 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muita introverttejä, jotka ovat kiuaskivinä? Miten jaksatte olla niin lähekkäin päivästä toiseen? Odotan vain sitä päivää, kun minut vaihdetaan. Minne me hylätyt kiuaskivet muuten joudutaan?

Täällä. Rauhamme rikkoontui kun joukkoomme liittyivät Reiska, Elli ja Tahvo. Niillä on koko ajan suu auki. Kai meidät tavikset nokkospuskaan lopulta viedään. Siellä on varmaan ihan kivaa kun saa olla ulkona ja varsinkin rauhassa.

Vierailija
153/571 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä. Rauhamme rikkoontui kun joukkoomme liittyivät Reiska, Elli ja Tahvo. Niillä on koko ajan suu auki. Kai meidät tavikset nokkospuskaan lopulta viedään. Siellä on varmaan ihan kivaa kun saa olla ulkona ja varsinkin rauhassa.

Meillä on muuten rauhallista, mutta saunomisen aikaan muutama sihisee niin mahdottomasti, ettei elämästä tule mitään. Ovat vihaisia, kun heitetään vettä päälle. Minä en siitä niin välitä, ihan sama.

Vierailija
154/571 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on yksi. Jouduin sadevesirännin alle. Vieruskivi pääsi tuonne kukkapenkin reunaan pensaan suojaan. Sadepäivinä harmittaa.

Vierailija
155/571 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaista on näin talvella täällä metsässä. Kesällä muuan kivitaskuperhe asui kolossani . Syystuulet ovat nekin pehmikkeet vieneet, mutta eiköhän keväällä taas tavata. Ihan tässä kivisydän sulaa niitä pikkunaksuttajia muistellessa.

Vierailija
156/571 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on muuten rauhallista, mutta saunomisen aikaan muutama sihisee niin mahdottomasti, ettei elämästä tule mitään. Ovat vihaisia, kun heitetään vettä päälle. Minä en siitä niin välitä, ihan sama.

Taidat olla reunakivi? Tunnetko itsesi syrjäytyneeksi? Ehdota, että otat makkaraa vastaan. Siitä saa elämälle tarkoitusta.

Vierailija
157/571 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jouduin ämmän kivirekeen

Vierailija
158/571 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän suku on Salpausselältä. Suvun emäkallio on Savossa mistä jääkausi työnsi mun isoisoisän nuorena. Meillä on sukulaisia myös Lahesta mut ne on niin ylpeitä kaupunkilaisuudestaan kun niiltä näkyy se lähdekin. Mut me sanotaan niitä sit kussanhiekaks kun ne haiseekin sille.

Vierailija
159/571 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kukaan Suomen kansalainen suostu latjaamaan herrojen polun reunoille ja oen siitä ylpeä.

Tiedän toisen suuren ja hänen nimensä on Aleksis ja kolmannenkin joka on nykyisin Paasikivi.

Vierailija
160/571 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko neljä ja puoli miljardia vuotta vanhalla enää mahdollisuutta löytää kumppania?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi