Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kivien oma aihe vapaa

Vierailija
04.12.2017 |

Mitä kivet puhuisi?

Kommentit (571)

Vierailija
121/571 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, oletteko leikkineet kumista lasiin-leikkiä? Siinä pyritään ajoväylälle renkaan alle, asetutaan oikeaan kulmaan niin että pomppu osuu maaliin. Eli takana tulevan auton etulasiin. Olen saanut tänä vuonna ainakin kymmenen maalia.

Vierailija
122/571 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuuluisa Köpiksessä, ihmiset tulevat kuvaamaan minua ulkomailta asti. Minulla on oma vartijakin 24/7, jollaista ei muilla ole. Hän on pieni neito ja hänellä on hieno pyrstö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/571 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatkaa ottaako päähän olla koirapuiston AINOA SUURI KIVI??

Vierailija
124/571 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan kyllästynyt elämään tämän yhden kylän vieressä. Minut aina poimitaan kivityksiin kun olen niin terävä ja painava. Eivät edes pese veriä pois jälkeenpäin! Millaista siellä Suomessa on olla tällaisena aavikkokivenä? Kylmä sää mietityttää mutta jos pääsisin vaikka jonkun kerrostalon rappuun välioven kiilaksi? Mitä olette mieltä?

Vierailija
125/571 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiliskivet.

Nuo aivottomat kivikansan sopulit. Pitävät muka yhteiskunnan perusteita kasassa.

Vierailija
126/571 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta pintani on sileä ihmisten suudelmista.

Lopetin niiden laskemisen 5 miljoonan kohdalla.

Minä olen heille Pyhä ja rakas.

Vierailija
127/571 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saispa vähän dynamiittia niin tekisin vauvoja.

Vierailija
128/571 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! Olen muuttumassa sileäksi, vaikka irtosin peruskalliosta vasta 1000 vuotta sitten! En haluaisi vielä muuttua sileäpintaiseksi vanhukseksi. Onko mitään neuvoja, kuinka voisin pitää itseni terävämpänä edes 100 vuotta pidempään?

Vierailija
129/571 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemppariohjelmanne? Mun on Kiviset ja Soraset.

Vierailija
130/571 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua! Olen muuttumassa sileäksi, vaikka irtosin peruskalliosta vasta 1000 vuotta sitten! En haluaisi vielä muuttua sileäpintaiseksi vanhukseksi. Onko mitään neuvoja, kuinka voisin pitää itseni terävämpänä edes 100 vuotta pidempään?

Vesi vanhin voitehista, vältä vettä.

Vierailija
131/571 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä äänestätte seuraavissa vaaleissa? Minä ainakin äänestän Peruskalliota, ajavat meidän perusgraniittien asiaa eivätkä pokkaile ns. "jalokiville".

Vierailija
132/571 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko palstalla muita sappikiviä? Oletteko koskaan miettineet, miltä ulkopuolella näyttää?

Vierailija
133/571 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä äänestätte seuraavissa vaaleissa? Minä ainakin äänestän Peruskalliota, ajavat meidän perusgraniittien asiaa eivätkä pokkaile ns. "jalokiville".

Ei ollenkaan kivitettävä vaihtoehto.

Vierailija
134/571 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin kesällä tuulettumaan suunnistajan nappulakengässä ja näin monenlaista maa-ainesta. Ette uskokaan miten monimuotoista luonto on. Monenlaisia kasveja myös näin, eräs kanerva meinasi riuhtaista luokseen. Yksi herkkä ketunleipä kuoli äkillisesti. Suopursut yrittivät huumata, enkä tiedä oliko harvinainen kämmekkä totta vai harhaa. Kalliot on juhlallisia, meidän esi-isiä. Niitä ei saisi räjäyttää. Yhdellä liukkaalla rinteellä näin puiden latvoja. Kyyti oli reipasta paitsi välillä pysähdyttiin. Putosin soratiellä, samantapaisella josta lähdin.

Mukavaa vaihtelua.

Vierailija
135/571 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitsen alanvaihtoa, mutta mihin? Farkun hinkkaaminen on niin kuluttavaa.

Vierailija
136/571 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan kyllästynyt elämään tämän yhden kylän vieressä. Minut aina poimitaan kivityksiin kun olen niin terävä ja painava. Eivät edes pese veriä pois jälkeenpäin! Millaista siellä Suomessa on olla tällaisena aavikkokivenä? Kylmä sää mietityttää mutta jos pääsisin vaikka jonkun kerrostalon rappuun välioven kiilaksi? Mitä olette mieltä?

Älä tule tänne viemään meidän suomalaisten kivien töitä! Synnyit siellä joten siellä pysyt, tänne ei kaivata elintasokiviä. Jo nyt on tonnikaupalla hyviä kiviä vain odottamassa josko pääsis täältä ulkoa kylmästä johonkin, vaikka kiukaalle tai koruksi. Ei kaivata näitä etelän ihmeitä tänne!

Vierailija
137/571 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitsillä tämän ketjun loin vastaiskuksi niille kaikille muille xx aihe vapaa ketjuille, mutta näköjään mammat innostui tästäkin. Kaikki siis kelpaa.

Eikös tämä ole suhteellisen harmitonta hupia.  Ei ihmisen aina tarvitse otsa rutussa , kiviä kengissä kulkea.

Vierailija
138/571 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hiljainen eikä sammalkaan enää oikein tahdo kasvaa pinnassa. Sadevesi kuin kyyneleet pinnallani helmeilee. Onko tällaisella kilttikivellä mitään markkina-arvoa enää. 

Vierailija
139/571 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisen talon kivijalka tehtiin valamalla. Olen kuullut jopa lekatiili perusteisista taloista. Eikö kukaan enää rakenna kunnon kivijalkaa ? Meitä on paljon kiven hakkaamolla , hyviä kivijalkoja,

Vierailija
140/571 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotteko vapaaseen tahtoon? Kivestä itsestään tietysti tuntuu, että hän toimii omasta tahdostaan ja päätöksestään, mutta mitä jos vapaa tahto onkin vain illuusio? Kaikkihan on seurausta jostain - miksi kiven mieli olisi poikkeus? Mitä jos en vaihda paikkaa omasta tahdostani niin kuin kuvittelen, vaan oikeasti jokin ulkopuolinen siirtelee minua?

T. Viisasten kivi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi