Kivien oma aihe vapaa
Kommentit (571)
Olen ulkoavaruudesta ja ihan erilainen. Te olette vaan maan kiviä.
Olen tiiliskiveen rakastunut kvartsi ja vanhempani eivät hyväksy suhdettamme.
Saako tähän keskusteluun osallistua, jos on luoto?
Ei ole kuulkaa helppoa olla asbesti.
Oletteko tietoisia kivenhakkaajista? Olen luullut että ovat vain taruolentoja, mutta nyt kuulin katukiviltä että olisi totta ja olen alkanut pelkäämään ja näkemään painajaisia niistä.
Olen tällä hetkellä päiväkodin hyllyllä. En tiedä vielä mitä tulevaisuus tuo tullessaan, mutta luulen että minusta maalataan leppäkerttu. Häpeääköhän mieheni minua, hän on töissä hienossa spassa kuumakivihierojan kivenä.
Voiko luumunkivistä oikeasti kasvaa uusia luumuja jotenkin? Luulin että ne vain asuvat sen hedelmän sisällä.
Asun Via Dolorosalla. Kysyttävää?
Vierailija kirjoitti:
Olen tällä hetkellä päiväkodin hyllyllä. En tiedä vielä mitä tulevaisuus tuo tullessaan, mutta luulen että minusta maalataan leppäkerttu. Häpeääköhän mieheni minua, hän on töissä hienossa spassa kuumakivihierojan kivenä.
Etäsuhteet on niin 2007.
Vitsillä tämän ketjun loin vastaiskuksi niille kaikille muille xx aihe vapaa ketjuille, mutta näköjään mammat innostui tästäkin. Kaikki siis kelpaa.
Nuoret kivet romantisoivat kivikautta aivan turhaan. Minulla oli työ silloin tulentekokivenä. Persettä poltteli yli kymmenentuhatta vuotta.
Mun mielestä timanteilla sellanen feikki look on tosi hot. Mitäs mieltä te ootte?
Koin kerran kaverin kanssa omituisen tapahtuman. Meidät vietiin ulkoa vessaan ja meitä nimiteltiin kissoiksi. Siellä oli oikein mukavaa pikkuihmisten kanssa, vaikkakin sottaista. Yhtäkkiä alkoi kaamea huuto ja meteli. Joku täti tuli raivoamaan meille ja meidät heitettiin kaaressa pihalle.
Miksi naispuoliset kivet ovat kiinnostuneet vain jännämieskivistä eivätkä lainkaan meistä kilttimieskivistä? Vieressäni oleva jännäkivi kerää ympärilleen kaikki naiset kun taas minä kilttikivi jään aina ihan yksin vaikka olen paljon isompi ja värikkäämpi kuin hän.
Minussa on varsin iridiumpitoinen KT-raja, joka aiheuttaa nykyisen asuinpaikkani alkuperäisissä kivissä epäluuloisuutta, täällä ei ole ketään muuta, jolla olisi rajaa.
Kohtalotovereita? Miten olette onnistuneet sulautumaan valtakivistöön?