Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
En välitä tippaakaan tämän yhteiskunnan odotuksista ja soveliaisuussäännöistä
12.07.2008 |
Elän niinkuin itse haluan enkä välitä siitä mikä on soveliasta tai perinteistä.
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
pyrin ottamaan toiset ihmiset huomioon. En myöskään halua käytökselläni loukata muita.
Lapsen synnyttyä, vaikka seurustelemme edelleen. Enkä muuta sittenkään kun toinen yhteinen lapsemme syntyy
voisi loukata? Selväpäiset ihmiset eivät kummeksu pientä erilaisuutta saatika loukkaannu...
2.
Alue: Aihe vapaa
Minä taas en pidä kaikkea suomalaisessa yhteiskunnassa sopivana pidettävää itse soveliaana.