Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun haluat olla naiselle rakastaja, mutta nainen haluaa sinusta isimiehen...

Vierailija
04.12.2017 |

Minulla on ihan kohtuullinen deittionni mieheksi. Ongelmaksi muodostuu kuitenkin melkein aina se, että naiset tässä ikähaarukassa (25-35) alkavat haluta vakiintumista, yhteen muuttamista ja lapsia ennemmin tai myöhemmin, vaikka alussa olisi sovittu vain kevyestä tapailusta. Toki taidan olla keskivertaista enemmän "isämatskua", sellainen turvallisen ja luotettavan oloinen kaveri, jolla on hyvät ihmissuhdetaidot, joten saatan vetää tällaisia naisia puoleeni tavallista enemmän. Silti turhauttavaa.

Nainen, miksi toimit näin?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä ongelma on siinä, että vaihdat vaan naista jos se alkaa haluta jotain liian vakavaa? Jos kerta haluat vain kevyttä tapailua ja seksiä, niin sama kai se on hyppiä kukasta kukkaan.

Vierailija
62/65 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä näköjään tapaan vaan sun kaltaisia miehiä:

https://www.vauva.fi/keskustelu/3037697/auttakaa-tassa-tuskassa-torjuin…

Huh. Ollankohan me tapailtu? Asutko Helsingissä? :D Vastaan nimittäin aika hyvin tuota antamaasi kuvausta. AP

Ei olla tapailtu, mies yli 40 (ellet ilmoittanut ikääsi väärin).

Mutta muutenhan on ihan samat asiat: tuokin mies on sitä mieltä, että haluaa periaatteessa hyvän naisen (mielenkiintoisen, määrätietoisen), kuka tahansa ei käy. Ja nainen, jolla on lapsia, ei käy. Silti naisen pitäisi olla sellainen, joka ei halua muuttaa yhteen tai perhe-elämää. Eli naisen pitäisi sitoutua tähän mieheen, suhteen pitäisi olla kevyt, hauska ja intohimoinen ja nainen ei saa itse haluta mitään. Kuulostaako tutulta?

Itse koen taas hajottavana ajatuksen, että olisin miehelle vain rakastajar, jolla on vain tietty osuus miehen elämässä, ei jaeta kaikkea. Kyllä mä itse haluan jakaa niin hyvät kuin huonotkin hetket.

Joo, mulla oli tossa sellainen suhde, että mun olis pitäny tuottaa naiselle kaikessa niitä hyviä hetkiä. Yritin niin kovasti, että lopulta koin itse vain pelkkiä huonoja hetkiä. Erohan siitä tuli.

Huonot hetket oikein korostuivat lopulta siten, että kuuntelin aikani pelkkää vittuilua ja valittamista. Pillua en tietenkään luonnollisesti edes nähnyt jonkun vaiheen jälkeen , KOSKA EN SUOSTUNUT ALISTUMAAN YKSIPUOLISIIN VAATIMUKSIIN.

Nyt tämä kiittämätön ämmä on kihloissa jonkun toyboyn kanssa, sääliksi käy sitä poikaa, mihin ansaan on astunut. No, ehkä se on masokisti ja heillä menee hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikä ongelma on siinä, että vaihdat vaan naista jos se alkaa haluta jotain liian vakavaa? Jos kerta haluat vain kevyttä tapailua ja seksiä, niin sama kai se on hyppiä kukasta kukkaan.

Ongelma on siinä, että tällaisia naisia on hankala löytää, ja kun on löytänyt naisen, joka haluaa samaa asiaa ja rikastuttaa elämää merkittävällä tavalla, sen haluaisi tietenkin jatkuvan. Yhteinen historia, yhteiset kokemukset ja toiseen tutustuminen eivät paranna vain avioliittoja vaan myös tällaisia suhteita, joissa ei ole tarkoituskaan muuttaa yhteen. AP

Vierailija
64/65 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas AP:lla oudot ongelmat.

Itse miehenä yritän etsimällä etsiä parisuhdetta mutta en sellaista saa.

Huvittavaa..

Vierailija
65/65 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota, eikö naisilla ole oikeutta haluta sellaista elämää? Käsittääkseni suurinosa sekä miehistä että naisista tähtää vakiintumiseen. Sinulla kun ei ole ongelmaa deittionnen kanssa, niin mitäpä jos vain etsisit sellaisen naisen joka kelpaa? Hyväksy myös se, että suhdemuodosta riippumatta ihmiset toiveineen saattavat muuttua ja suhteet voivat päättyä.

Itse olen 25v nainen, enkä kaipaa enää muuta kuin kevyttä tapailua. Tämän tietää myös deittailemani mies, joka on kuitenkin sivumennen puhunut siihen suuntaan että toivoisi meidän joskus tulevaisuudessa muuttavan yhteen ja menevän naimisiin, ja jopa olevansa halukas ryhtymään lapselleni isäpuoleksi. Minä olen vetänyt rajani ja pidän siitä kiinni. Jos hän todella haluaa jotain noista asioista, niin etsii sitten sellaiseen halukkaan naisen. Ei maailma yhden kevyen suhteen päättymiseen lopu jos ei avioliitonkaan, ja aina voi elää yksinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän