Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko vierailleet "valkoisissa kodeissa"? Miten pitkälle sen voi viedä?

Vierailija
04.12.2017 |

Olen kuullut että esim mustia sähköjohtoja on päällystetty valkoisella kuorella. Ja valkoisella kynsilakalla on maalattu piiloon mustia yksityiskohtia. Samaten on ostettu pistorasioihin valkoisia tulppia, sillä ne reiäthän näyttävät tummilta.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet lapset käyttivät ainoastaan valkoisia vaatteita.

Vierailija
22/23 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaisi se miten valkoinen sohva pysyy valkoisena lapsiperheessä?

Meillä on valkoinen nahkasohva, ja kyllä on kätevä pitää puhtaana, kun nahka ei ime likaa niin kuin kangas. Kaikki on lähtenyt pyyhkimällä puhtaaksi! Meillä siis koira ja taapero. Kangassohva olisi ihan kauhistus meille, etenkin jos ei ole pestäviä päällisiä. Mutta enpä jaksaisi olla jatkuvasti pesemässäkään mitään päällisiä. Valkoiset päällisethän olisi kyllä helpoin pestä ja puhdistaa, kun niitä voi pestä korkeissa lämpötiloissa, valkaista ym. Siksi hotelleissa on valkoiset pyyhkeet ja lakanat, nimenomaan käytännöllisyyden takia.

Meillä on kokonaisuudessaan vaalea sisustus, mutta emme sen kummemmin varo elämisen jälkiä. Todellakin punaviini on sallittua, mustikoita syömme kaikki lähes päivittäin. Ruokapöydän tuolitkin ovat valkoista aitoa nahkaa, pysyneet tosi siisteinä monta vuotta. Kangaspäällysteiset tuolit olisivat jo aika karmeassa kunnossa.

En kyllä ymmärrä miten vaalea sisustus olisi käytännönkään kannalta värikästä huonompi. Onko se parempi, että paskaa on joka puolella, kunhan se ei vain näy kaiken kirjavuuden keskellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri selaillut viimeviikkojen aikana n 50 talojen myynti-ilmoitusta ja niistä ainakin 35 on vitivalkoisia! Siis niin ahdistavia kuin olla ja voi! Kuvista ei edes eroita mitään oikein kunnolla kun valkoisuus paistaa niin räikeästi silmiin, tuntuu että kuvat on ylivalottuneita.

Eriasia sitten on tanskalaistyylisenä pidetty "vanhanvalkoinen" sisustus. Se on kaunis kaikessa kuluneisuudessaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi