Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko vierailleet "valkoisissa kodeissa"? Miten pitkälle sen voi viedä?

Vierailija
04.12.2017 |

Olen kuullut että esim mustia sähköjohtoja on päällystetty valkoisella kuorella. Ja valkoisella kynsilakalla on maalattu piiloon mustia yksityiskohtia. Samaten on ostettu pistorasioihin valkoisia tulppia, sillä ne reiäthän näyttävät tummilta.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavallani on valaistus niin tasainen, ettei mihinkään jää varjoja ja siten näytä "tummalta".

Vierailija
2/23 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaviini on täysin kielletty työkaverini kotona. Samoin kahvi. Juovat valkoviiniä ja teetä maidolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö nuo pistorasioiden tulpat selity pikkulapsilla? Vai ihanko tosissaan ne on nimenomaa peittämässä tummia reikiä?

Vierailija
4/23 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan noin pitkälle en ole vienyt, mutta täytyy myöntää, että noi mustat piuhat ärsyttää ja vaihdan ne valkoisiin aina jos mahdollista, tai yritän piilottaa ne ettei niitä näy.

Vierailija
5/23 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lautalattia on maalattu valkoiseksi. Mutta siihen tulee väistämättä rakoja, kun puu elää. Siitä syystä maalaavat lattian kaksi kertaa vuodessa uudelleen.

Vierailija
6/23 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaviini on kielletty monessa kodissa. Samoin mustikat.

Vierailija
7/23 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella Upeeta -sarjassa Edina kylästelee sellaisessa ultramuodikkaassa minimalistikodissa, jossa on vain valkoista, ei huonekaluja, katosta roikkuu taideteos johon hän jää kiinni. Se tulee mulle aina mieleen ja pidättelen tirskumista.

Vierailija
8/23 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni hiukan pani vastaan kun stereolaitteet piti vaihtaa valkoisiin. Olivat kuulemma hyvin kalliita. Mutta nykyään saa onneksi valkoisia kaiuttimia ym.

Vierailija
9/23 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan nykyään juo punaviiniä, kamoon! Se on niin 1990's!

Vierailija
10/23 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaisi se miten valkoinen sohva pysyy valkoisena lapsiperheessä?

Vierailija
11/23 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkotakkiset miehet sopii tuon asteiseen kuvioon myös oikein kivasti.

Vierailija
12/23 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella Upeeta -sarjassa Edina kylästelee sellaisessa ultramuodikkaassa minimalistikodissa, jossa on vain valkoista, ei huonekaluja, katosta roikkuu taideteos johon hän jää kiinni. Se tulee mulle aina mieleen ja pidättelen tirskumista.

Se olikin Patsy :D (kohdasta 5:25 lähtien). Ja näköjään punaviinipullo voi pilata kaiken.

Vierailija
13/23 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen käy kerran viikossa koko asunnon läpi valkoinen kynsilakkapullo kädessään ja peittelee asioita, jotka näyttävät tummalta.

Vierailija
14/23 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olohuoneessa ei syödä,koira ei ole sohvalla,konepestävät irtopäälliset sohvassa?

Vierailija
15/23 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se olikin Patsy :D (kohdasta 5:25 lähtien). Ja näköjään punaviinipullo voi pilata kaiken.

Juuri tuollaista se on Kallion jälkihipsterikoideissa!

Vierailija
16/23 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olohuoneessa ei syödä,koira ei ole sohvalla,konepestävät irtopäälliset sohvassa?

Ja se kakara on aina putipuhdas, eikä koskaan suttaa?

Vierailija
17/23 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä tätä. Kauneushan syntyy juuri kontrasteista ja harmoniasta,erilaisista tekstuureista. Jos kaikki on vitivalkoista,ei ole mitään nähtävää. Kaikki vaan...on. Ehkä sitä itse sokaistuu(lumisokeus,haha) eikä nää enää miten oudolta ja karmealta kaikki näyttää?

Vierailija
18/23 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt. Tuskin uskaltaisin siellä ottaa askeltakaan, saati istua, tulisi tunne että vedän paskavanaa perässä.

Kuulostaa pahasti neuroottisen kodilta.

Vierailija
19/23 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja se kakara on aina putipuhdas, eikä koskaan suttaa?

Suttaa millä? Kasvot ja kädet lapselta tietty pestään ruuan jälkeen. Jos pissa-tai oksennusvahinko käy niin yhtälailla se on pestävä tummemmastakin sohvasta.

Vierailija
20/23 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä istuta farkut jalassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan