Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailumies ilmeisesti haluaa sanella "ehdot"

Vierailija
04.12.2017 |

On pidetty yhteyksiä vaihtelevasti ja tavataan, kun molemmille sopii. Kun olemme yhdessä, on aina mukavaa. Väliajat on vähän tyyliä ei tiedä missä mennään. Tai minä en tiedä. Jos kyselen, mies tuntuu nokkiintuvan. Jos ehdottaa tapaamista ja minulle ei käy tai en vastaa viestiin, on kiukkuinen. Minun viesteihin ei aina vastaa.
Tekee paljon töitä (epäsäännölliset vuorot). Tuntuu, että tapaamiset menevät hänen ehdoillaan.
Sinkkuja olemme molemmat, mutta aiemmissa suhteissa olen hyvin pian tiennyt olevani suhteessa. Nyt en tiedä.
Onko aiheellista laittaa piste touhulle? Vaikka on tykkäämistä.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet pyörittää monia naisia, niin se vaan on.

Vierailija
22/50 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap:n mies rekkamies vai ei ? voisiko hän vastata  :O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vähän sama ongelma. Tahtoisin suhteelta enemmän ja olen jo sanonut rakastavani häntä. Mies ohitti tuon tunnustukseni. Joulun jälkeen ajattelin ottaa asian puheeksi. Minulla on jatkuva ikävä ja nähdään vain 1-2 kertaa kuukaudessa. Ihan miehen ehdoilla.

Vierailija
24/50 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla vähän sama ongelma. Tahtoisin suhteelta enemmän ja olen jo sanonut rakastavani häntä. Mies ohitti tuon tunnustukseni. Joulun jälkeen ajattelin ottaa asian puheeksi. Minulla on jatkuva ikävä ja nähdään vain 1-2 kertaa kuukaudessa. Ihan miehen ehdoilla.

Miten pitkään tätä on jatkunut? Vaikuttaa aika surulliselta teidän suhde. Ja sinä, miksi rakastat ihmistä, joka on noin torjuva - terapian paikka? Siis jo ihan siksikin, että vaikka olisitkin oikeassa rakastaessasi tätä miestä ties minkä takia, niin lapsena sinulla on täytynyt olla hyväksyntä niin kortilla, että siitä täytyy olla muitakin ikäviä seurauksia kuin alttius joutua kalsean miehen sivuuttamaksi.

Vierailija
25/50 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle on ilmeisesti täysin vierasta, että mieskään ei loputtomasti halua olla tossun alla pelkästään mollattavana ja vähäteltävänä. Peli pitää viheltää joskus poikki. Pintaliitäjiä riittää aina niin miehissä kuin naisissakin.

Vierailija
26/50 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu

Vierailija
27/50 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne mullakin ja alan olla pikkuhiljaa lopettamassa koko tapailun. Mies ei itse kovin aktiivisesti ehdota mitään ja sitten kun minä ehdotan jotain niin miehellä on yllättäen aina töitä. Joo, ymmärrän hyvin vuorotyön ja/tai muuten epäsäännöllisen työajan haasteet, koska niitä on itsellänikin mutta nykyisin minusta tuntuu, että työt on miehelle näppärä konsti kieltäytyä treffeistä lopettamatta tapailua kokonaan.

Vierailija
28/50 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten pitkään tätä on jatkunut? Vaikuttaa aika surulliselta teidän suhde. Ja sinä, miksi rakastat ihmistä, joka on noin torjuva - terapian paikka? Siis jo ihan siksikin, että vaikka olisitkin oikeassa rakastaessasi tätä miestä ties minkä takia, niin lapsena sinulla on täytynyt olla hyväksyntä niin kortilla, että siitä täytyy olla muitakin ikäviä seurauksia kuin alttius joutua kalsean miehen sivuuttamaksi.

Ei mies mikään kalsea ole. Tässä on monenmoista juttua. Ei todellakaan ole lapsuuden traumoja taustalla eikä terapian paikka. Vasta puoli vuotta olemme tapailleet. Lähes päivittäin yhteydessä ollaan puhelimitse ja mieskin sanoo ikävöivänsä. Puhuu paljon ja tunteistakin.

Tapaamusta vaikeuttaa hieman tuore eronikin ja alaikäiset lapset. Ei haluta maailmalle julkistaa.

Vierailija
29/50 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouman123 kirjoitti:

Yllättävän monet naiset alkaa heti tapaamisen jälkeen kysellä että missä mennään. Jos on vasta tavattu tai tapailtu muutaman viikon niin en minä ainakaan "mene" silloin vielä yhtään missään, enkä todellakaan raportoi olemisistani. Toki en myöskään kiukustu yhteydenotoista. Toki jos niitä on aivan liikaa (siis jotkut saattaa tykitellä viestejä ihan koko ajan), niin sitten kyllä päätän suhteen siihen.

Jos vastapuoli kettuuntuu oikeastaan mistä tahansa asiasta turhaan ensimmäisen vuoden aikana niin suosittelen fudujen antamista. Ja olen tässä tosissani. Aikuiset ihmiset osaavat esittää asiansa ilman turhia tunnekuohuja. Kutsutaan käytöstavoiksi näitä.

mjoo, kuulostaa mun korvaan että siis vuoden ajan pitäisi mennä sun ehdoilla ja säännöillä ihan automaattisesti? Ei lupaa mun mielestä tuollainen ajattelutapa hyvää seurustelullekaan. Itsekeskeiseltä kuulostaa. Ja siltä ettei sulla ole aitoa halua tutustua toiseen, myös empatiakyky kuulostaa vähäisen puoleiselta. Itselläni on yhtenä tärkeänä 'kriteerinä' (paljon parjattu) kiltteys sekä toisen huomioonottaminen, koska itsekin olen sellainen toista kohtaan.

Ei mua henk. hoht. kyllä huvittaisi leijua epätietoisuudessa VUODEN ajan , jos sen jälkeen mies vasta tietäisi että onko tosissaan..? Ja sitä ennen mies ei ole valmis tekemään kompromisseja /kuuntelemaan toista - eli ei todellakaan ole tosissaan. Mun mielestä muutaman viikon jälkeen on oikein hyvä olla jo selvillä että millä mielin tapaillaan/ollaan suhteessa, että ollaanko samoilla linjoilla. Jos epäilystä on ettei tavoitteet/halut ole samat niin fiksuahan se on kysyä ja selvittää! Huh tuli ihan jotenkin puistatus kylmäluonteisesta laskelmoivasta jäbästä mikä fiilis mulle tuli tuosta kirjoituksesta.

Vierailija
30/50 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On pidetty yhteyksiä vaihtelevasti ja tavataan, kun molemmille sopii. Kun olemme yhdessä, on aina mukavaa. Väliajat on vähän tyyliä ei tiedä missä mennään. Tai minä en tiedä. Jos kyselen, mies tuntuu nokkiintuvan. Jos ehdottaa tapaamista ja minulle ei käy tai en vastaa viestiin, on kiukkuinen. Minun viesteihin ei aina vastaa.

Tekee paljon töitä (epäsäännölliset vuorot). Tuntuu, että tapaamiset menevät hänen ehdoillaan.

Sinkkuja olemme molemmat, mutta aiemmissa suhteissa olen hyvin pian tiennyt olevani suhteessa. Nyt en tiedä.

Onko aiheellista laittaa piste touhulle? Vaikka on tykkäämistä.

Ja mikä on ollut niiden suhteiden lopputulos?

Lyhyestä kuvauksestasi on vaikea päätellä, yrittääkö mies sanella jotain ehtoja vai onko hänen näkökulmastaan kyse ihan normaalista tapailuvaiheesta. Eipä kai kukaan treffien takia töistä halua jäädä pois, joten ne työvuorot on pakko ottaa huomioon. Ja jopa naisena inhoan kysymyksiä tyyliin "missä mennään" tai "mikä tää meidän juttu on". Sitä vartenhan sitä tapaillaan, että tiedetään viihdytäänkö yhdessä ja voisiko siitä rakentua jotain kestävämpääkin.

Eikö sitä vaan sitten voisi vastata missä mennään omasta mielestä jos toinen kysyy? Mikä syy siitä on nokkiintua? Toinen ehkä olisi valmis jo tiiviimpään yhdessäoloon kun kyselee? Siihen voi aivan hyvin vastata että itse haluaa vielä tapailla niin kuin ennenkin - jos niin haluaa. Puhukaa ihmiset asioista ja kertokaa mitä ajattelette, ei se niin vaarallista ole ja väärinymmärryksiä ja turhia oletuksia/odotuksia näin syntyy paljon vähemmän.

Vierailija
31/50 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kysyn aina mitä haluan. Toinen vastaa mitä vastaa tai ei mitään, ja minä teen siitä omat johtopäätökseni.

Tuossa tilanteessa olisin kysynyt jo.

Mies pitää selvästi sua tyhmänä tai nöyränä, se että siedät tuollaista herättää vaikutelman että hän on oikeassa.

Vierailija
32/50 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monelle miehelle varmaan ihannetila tavata, kun on tarve, miksei naiselle myös. Mutta jomman kumman halutessa suhteelta enemmän, on paras etsiä samaa tahtovaa.Turha haaskata aikaa ihmiseen,joka ei edes osaa kertoa, mitä tahtoo.

Parempi olla sinkku kuin näennäisesti varattu.

Kuinka niin?

Jos haluaa pelkkää seksiä voi käyttää kättään tai maksullisia palveluja.

Tunne-elämältään normaali ihminen haluaa parisuhteen.

Vierailija
33/50 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monelle miehelle varmaan ihannetila tavata, kun on tarve, miksei naiselle myös. Mutta jomman kumman halutessa suhteelta enemmän, on paras etsiä samaa tahtovaa.Turha haaskata aikaa ihmiseen,joka ei edes osaa kertoa, mitä tahtoo.

Parempi olla sinkku kuin näennäisesti varattu.

Kuinka niin?

Jos haluaa pelkkää seksiä voi käyttää kättään tai maksullisia palveluja.

Tunne-elämältään normaali ihminen haluaa parisuhteen.

Tai elää yksin.

Vierailija
34/50 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama tilanne mullakin ja alan olla pikkuhiljaa lopettamassa koko tapailun. Mies ei itse kovin aktiivisesti ehdota mitään ja sitten kun minä ehdotan jotain niin miehellä on yllättäen aina töitä. Joo, ymmärrän hyvin vuorotyön ja/tai muuten epäsäännöllisen työajan haasteet, koska niitä on itsellänikin mutta nykyisin minusta tuntuu, että työt on miehelle näppärä konsti kieltäytyä treffeistä lopettamatta tapailua kokonaan.

Niinpä. Mulla nousee jo karvat pystyyn tuosta tekosyystä koska sitä käytetään niin surutta hyväksi. Ja nerokas tekosyyhän tuo onkin, sitä kun ei oikein voi ruveta kyseenalaistamaankaan.

Vierailija
35/50 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kysyn aina mitä haluan. Toinen vastaa mitä vastaa tai ei mitään, ja minä teen siitä omat johtopäätökseni.

Tuossa tilanteessa olisin kysynyt jo.

Mies pitää selvästi sua tyhmänä tai nöyränä, se että siedät tuollaista herättää vaikutelman että hän on oikeassa.

Yhtä tyhmää pitää toista näennäisessä suhteessa.

Vierailija
36/50 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Mulla nousee jo karvat pystyyn tuosta tekosyystä koska sitä käytetään niin surutta hyväksi. Ja nerokas tekosyyhän tuo onkin, sitä kun ei oikein voi ruveta kyseenalaistamaankaan.

Laitoin jäihin tuollaisen suhteen n vuosi sitten. Kuinka ollakaan, mies lähestyi vielä kuukausien jälkeen ja pahoitteli, kun oli niin kiireinen silloin tapaillessamme. Oli uusi työ johtavassa asemassa ja nyt oli vaihtanut paikkaa. Sorry vaan, meni jo mun osaltani.

Vierailija
37/50 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tindermiehiä

Vierailija
38/50 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä oot sille kiva vakipano. Voihan se olla että sillä on kiire tai on muita, mutta voi olla, että se on just tyytyväinen tähän. Oletko sinä? Jos ei, niin tarttisko puhua? Ei me voida tietää, missä te meette.

Vierailija
39/50 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lle kyssäri, onko mies rekkamies ???

Tai rekkalesbo?

Vierailija
40/50 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut miehet pyörittää monia naisia, niin se vaan on.

Nykyajan pariutumisskenessä tämä on ihan hyväksyttyä ja suorastaan oletusarvo, että molemmat saavat tapailla (ja nussia) myös muita ihmisiä (dating). Siitä, että lakataan tapaamasta näitä muita ihmisiä, pitää ihan erikseen sopia (dating exclusively). Jenkkityylinen deittailu on rantautunut tänne. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi